پیش فروش سایپا و ایران خودرو همچنان ادامه دارد

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:14
پیش فروش سایپا و ایران خودرو همچنان ادامه دارد

سایپا و ایران خودرو دو خودروساز مطرح همزمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، شرایط پیش فروش محصولات خود را اعلام کردند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده شرایط پیش فروش مشارکت در تولید محصولات ایران ‌خودرو به مناسبت دهه مبارک فجر از روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه شروع و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

در طرح فروش ایران خودرو علاوه بر سود مشارکت  "تخفیف خرید محصول ایرانی" هم برای شماری از محصولات در نظر گرفته شده که پرداخت آن منوط به واریز نقدی مابه التفاوت نهایی در مهلت تعیین شده در دعوتنامه و دریافت خودرو است. البته در صورت منقضی شدن دعوتنامه و یا انصراف قرارداد قابل ارائه نیست.

همچنین مبلغ تخفیف اعلامی در بخشنامه با احتساب مالیات ارزش افزوده است. علاوه بر این تنظیم صلح نامه در این بخشنامه تا یکبار قابل اجرا خواهد بود.

طرح پیش فروش دهه فجر سایپا هم از روز ۱۶ بهمن ماه شروع شده است که در این طرح خانواده سایپا و تیبا در کنار محصولاتی مانند ساینا، نیسان و پیکاپ ریچ با ۱۸ درصد سود مشارکت و ۱۵ درصد سود انصراف به فروش خواهد رسید. ضمن آنکه در این طرح خریداران گروه ایکس ۲۰۰ و پراید ۱۵۱ هم از تخفیف بهره مند خواهند شد.

به روز رسانی مهر ۹۸ : 

قیمت محصولات ایران خودرو 

فروش فوری ایران خودرو 

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "پیش فروش سایپا و ایران خودرو همچنان ادامه دارد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ایرانی
مهمان

هنوز به تعهدای قبلشون عمل نکردن حالا پیش فروش میکنن.یک ساله از ملت پول گرفتن جوابگو‌هم نیستن.وزارت صمت کجایی.!!!!

امیر
مهمان

ایول نخرید