پیش فروش محصولات ایران خودرو به هفته آینده موکول شد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
پیش فروش محصولات ایران خودرو به هفته آینده موکول شد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش فروش محصولات ایران خودرو تا اوایل هفته آینده در شهریور ۱۳۹۷ خبر داد.

هاشم یکه زارع در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما : پیش فروش محصولات ایران خودرو به تعداد ۴۰ هزار دستگاه پس از دریافت مجوز از مراجع ذیربط به زودی احتمالا از اواخر شهریور ۱۳۹۷ آغاز میشود.

وی افزود: ما از گروه خودروسازی سایپا اسامی کسانی را که در پیش فروش این گروه ثبت نام کردند درخواست کردیم و به محض دریافت اسامی ثبت نام کنندگان در پیش فروش گروه خودرو سازی سایپا و نیز دریافت مجوزهای لازم از نهادهای ذیربط به احتمال زیاد از اوایل هفته آینده ثبت نام برای پیش فروش محصولات ایران خودرو را شروع خواهیم کرد و همینطور با تسهیلاتی که در روند تامین و ترخیص قطعات خودرو آغاز شده امیدواریم بتوانیم به زودی به همه تعهدات باقیمانده تحویل خودروها عمل کنیم همچنین پیش بینی می‌کنیم تا سه ماه آینده روند تولید و فروش خودرو ها به روال عادی مطابق گذشته باز گردد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "پیش فروش محصولات ایران خودرو به هفته آینده موکول شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
بهادر
مهمان

این مورد عجیب ترین شیوه فروش در صنعت دنیاست
با این حال از سادگی و البته طمع مردم ایران و هرج ومرج کامل اقتصادی استفاده میکنن و به کمک صدا و سیما و دستکاری در سایت مطمئنا مردم هم صف میکشن و ۲ روزه تمومش میکنن !!!!!!
تا این تفکر و حماقت هست باسم الله ؟؟؟؟

کیهان
مهمان

دوستان ما هرچی بگیم نخرید فایده ای نداره.پس بخرید.اما دیگه نگید چرا خودرو ساز رو مدلهای بیست سال قبل مونده.خود مردم مقصرن.تحویل زده سال دیگه ابان..تازه هر ماشینی که خودشون صلاح بدونن قالب میکنن

سعید
مهمان

*** . که البته مسولین محترم هم دنبال امثال شماها میگردن که خودشون‌ نفعی ببرن‌. الهی که از گلویتان پایین‌ نرود که حتی به ازای خون مردم‌ و بدبختی مردم فقط به دنبال سود و منافع شخصی هستید . عجرکم عندالله