پیش فروش محصولات مدیران خودرو همچنان ادامه دارد

بروزرسانی در: یکشنبه 21 بهمن 97 ساعت 14:00
پیش فروش محصولات مدیران خودرو همچنان ادامه دارد

از روز شنبه ۶ بهمن ماه ۹۷ فروش ویژه محصولات مدیران خودرو به مناسبت دهه مبارک فجر با ارئه تسهیلات ویژه و منعطف جهت خرید این محصولات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است و به طور محدود تا ۲۶ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات ارائه شده واحد فروش، متقاضیان می‌توانند برای خرید خودروهای ام وی‌ام ایکس ۲۲ (MVM X22)، ام وی‌ام ایکس ۳۳ اس (MVM X33S) و ام وی‌ام ۳۱۵ (MVM 315) از روش‌های متنوعی با پرداخت ۴۰ درصد قیمت محصول بهره مند شوند. گروه مدیران خودرو برای تسهیلات ۶۰ درصدی محصولات خود، دو روش گوناگون را ارائه نموده است. متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۱۰ درصد قیمت محصول در قالب یک چک دوماهه بدون بهره از تسهیلات ۵۰ درصدی ارزش خودرو بهرمند شده و یا تمامی ۶۰ درصد مابقی قیمت محصول را به عنوان تسهیلات استفاده نمایند. در هر دو روش بازپرداخت مدت زمان ارائه شده برای استفاده از تسهیلات تا ۴۸ ماه منعطف می‌باشد.

تحویل این خودروها فوری بوده و از زمان ثبت نام و تکمیل پیش پرداخت و مدارک لازم در طول مدت ۳۰ روز انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است کلیه محصولات برند ام وی‌ام از گارانتی ۳ ساله یا پیمایش ۶۰ هزار کیلومتر برخوردار بوده و همچنین سرویس اولیه کلیه خودروها برای متقاضیان رایگان خواهد بود.

فروش ویژه محصولات مدیران خودرو به مناسبت دهه فجر / بهمن ۹۷

فروش ویژه محصولات برند چری به مناسبت دهه فجر / بهمن ۹۷

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar