پیش فروش های جدید ایران خودرو در راه است

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:15
پیش فروش های جدید ایران خودرو در راه است

مدیرعامل شرکت صنعتی ایران خودرو گفت: سیاست پلکانی افزایش قیمت خودرو باید اجرایی شود ولی بدون تردید سیاست تولید کننده افزایش یک شبه قیمت‌ها نیست.

هاشم یکه زارع در حاشیه آیین گشایش سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با ذکر این مطلب افزود: مشکلاتی که بر سر تولید قطعه به وجود آمد در نهایت منجر به کاهش میزان تولید خودرو و تأخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی شد.

وی با تاکید بر اینکه خریداران خودرو مطمئن باشند که خودروهای ثبت نامی اگرچه با تأخیر به دست آن‌ها خواهد رسید، تصریح کرد: پیش فروش‌های انجام شده در سایت شرکت صنعتی ایران خودرو با مجوز وزارت صنعت انجام شده و می‌شود که آخرین پیش فروش دو هفته پیش بوده و براساس برنامه ریزی‌های پیش بینی شده در دو هفته آینده هم پیش فروش جدید انجام خواهد شد.

یکه زارع در خصوص آخرین تغییرات قیمتی هم اظهار کرد: خودروساز با توجه به افزایش قیمت ارز، مواد اولیه و همچنین دیگر هزینه‌ها درخواست‌هایی برای افزایش قیمت تولیدات و اصلاح قیمت‌ها دارد.

مدیرعامل شرکت صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که تحریم‌ها با هدف خاصی اجرایی شد، افزود: با افزایش قیمت خودروها شاید تا اندازه‌ای وضعیت وارد فاز بهبود شود ولی همزمان باید بر روی مسائل دیگر کار شود.

وی در خصوص قیمت گذاری در حاشیه بازار هم گفت: ما به عنوان خودروساز می‌خواهیم که خودروها با قیمت‌های مناسب به دست خریدار برسد و در عین حال هم توان خریدار نیز مدنظر قرار گیرد.

یکه زارع ادامه داد: با افزایش هزینه مواد اولیه و دیگر پارامترها تلاش اینست که با هدف حفظ قدرت خرید در خصوص خودروهای پرتیراژ، کاهش قیمت کمتری انجام شود.

به گفته وی، خودروساز متعهد است پیش فروش‌ها و فروش قطعی را اگرچه با تأخیر به دست خریداران آن برساند.

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "پیش فروش های جدید ایران خودرو در راه است"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مهدی
مهمان

انشلله برشکست بشید که مثل زالو خون مردم این مملکت رو نکشین

منصور
مهمان

پرفروشترین خودرو افغانستان تویوتا کرولا!!!!؟؟
انشالله وبه ازن خدا ورشکست میشین راحت میشیم ازدستتون انشالله

هومن
مهمان

ایرانخودرو را به گند ***و رفتی. حالا باز هم ****