نگاهی کوتاه به مزدا CX-9 مدل ۲۰۱۹

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نگاهی کوتاه به مزدا CX-9 مدل 2019

مزدا خودروی CX-9 را با اضافه کردن برخی تجهیزات جدید و اندکی افزایش قیمت، برای مدل ۲۰۱۹ آماده کرده است. این خودرو که در نمایندگی‌های منتخب مزدا در آمریکا از ماه جاری میلادی فروخته خواهد شد، قیمت پایه‌ای برابر با ۳۲ هزار و ۲۸۰ دلار برای مدل دیفرانسیل جلو دارد. قیمتی که تقریباً ۱۵۰ دلار از مدل پایه CX-9 2018 بیشتر است. قیمت نسخه دو دیفرانسیل این خودرو از ۳۴ هزار و ۸۰ دلار شروع می‌شود.

نخستین بار برای این شاسی بلند پرچم دار مزدا شاهد ارائه اپل کارپلی و اندروید اتو هستیم. البته این دو مورد را فقط از تریم CX09 تورینگ به بالا می‌توان سفارش داد. نسخه پایه اسپرت به رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچ استاندارد، شیشه ایمنی عقب، چراغ‌های LED، صفحه نمایش ۷ اینچ، بلوتوث، تهویه مطبوع سه منطقه‌ای و ورود و خروج بدون کلید مجهز شده است. ترمز اضطراری خودکار و سیستم مانیتور نقاط کور همراه با هشدار ترافیک عقب هم به صورت استاندارد روی این خودرو عرضه شده‌اند.

نگاهی کوتاه به مزدا CX-9 مدل 2019

با پرداخت ۱۲۹۰ دلار بیشتر می‌توانید پک اسپرت را خریداری کنید که مواردی مانند سیستم کمکی حفظ مسیر، هشدار خروج از خط، چراغ‌های جلوی اتومات، سنسور باران، کروزکنترل مجهز به رادار، آینه‌های گرم شو، صندلی راننده برقی و صندلی‌های جلو گرم شو را به خودروی شما اضافه می‌کند.

مزدا CX-9 مدل ۲۰۱۹ تورینگ قیمتی معادل ۳۵ هزار و ۳۳۰ دلار داشته و به صورت استاندارد، مواردی مانند چراغ‌های جلوی اتومات، درب عقب برقی، روکش چرمی، صفحه نمایش ۸ اینچ و مجموعه‌ای از سیستم‌های کمکی رانندگی را روی خود دارد. اپل کارپلی، اندروید اتو در کنار یک آینه وسط بدون فریم موارد دیگری هستند که به صورت استاندارد روی این خودرو عرضه شده‌اند.

نگاهی کوتاه به مزدا CX-9 مدل 2019

خریداران مدل تورینگ می‌تواند آپشن پک پرمیوم را برای خودروی خود بخرند. این پک ۲۳۹۰ دلار قیمت دارد و مواردی مثل مه شکن LED، سنسور پارک جلو، آفتاب گیرهای تاشو ردیف دوم، سیستم صوتی Bose، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM با ۳ ماه اشتراک رایگان و مونروف برقی را به خودرو اضافه می‌کند.

مزدا CX-9 مدل ۲۰۱۹ گرند تورینگ قیمت پایه‌ای برابر با ۴۰ هزار و ۸۴۰ دلار دارد و به تجهیزات جدیدی مثل صندلی‌های جلو تهویه دار، دوربین ۳۶۰ درجه، صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتالی ۷ اینچ TFT، رینگ‌های ۲۰ اینچ آلیاژی، تزئینات کرومی بدنه، باربند، فرمان گرم شو و بسیاری موارد دیگر مجهز شده است.

تریم پرچم دارد CX-9 در مدل جدید Signature نام دارد و با قیمت ۴۵ هزار و ۳۶۵ دلار، فقط در مدل دو دیفرانسیل عرضه می‌شود. با خرید این مدل مواردی مانند نورپردازی LED جلوپنجره، نشان‌های جدید در قسمت عقب خودرو، تریم چوب رز مخصوص، روکش چرم ناپا و فرمان چرمی دست دوز را به دست خواهید آورد.

تمامی مدل‌های CX-9 به یک پیشرانه ۲.۵ لیتری ۲۵۰ اسب بخاری با ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور و یک گیربکس شش دنده اتومات مجهز شده‌اند.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar