احتمال عرضه مدل دوم بوگاتی

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
احتمال عرضه مدل دوم بوگاتی

با حضور استفان وینکلمن به عنوان مدیرعامل بوگاتی از ماه ژانویه، این شرکت مدل دیوو که یک ابر خودرو تولید محدود مبتنی بر شیرون می‌باشد را روانه بازار کرده است.

اکنون، جاه طلبی‌های وینکلمن ظاهراً تمامی ندارند و او، از علاقه خود برای اضافه کردن یک مدل دوم به خانواده محصولات فعلی شرکت خبر داده است. در مصاحبه با کارادوایس، مدیرعامل بوگاتی نگفته که چه مدل بادی استایلی را برای این مدل دوم در نظر دارد.

وی در بخشی از مصاحبه می‌گوید: "کاملاً واضح است که اگر بخواهیم مدلی غیر از سوپر اسپرت و متفاوت از شیرون داشته باشیم، باید نهایت تلاش خود را برای طراحی بهترین‌ها انجام دهیم. بوگاتی در هر بادی استایلی که ورود کند قطعاً خاص خواهد بود. ما فعلاً در این مورد مطمئن نیستیم و باید بررسی‌های بیشتری در این زمینه انجام بدهیم."

وینکلمن در مصاحبه خود اعتراف کرده که در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل اختصاص بودجه لازم برای تحقیق و توسعه در مورد مدل دوم بوگاتی است. وی در این باره می‌گوید: "ما باید به دنبال سرمایه گذار بگردیم، این موضوع چیزی است که هنوز تکلیفش مشخص نیست. گروه فولکس واگن در حال حاضر درگیر پروژه‌های متعددی مانند رانندگی خودران و خودروهای الکتریکی است."

احتمال عرضه مدل دوم بوگاتی

وب سایت کارادوایس اعتقاد دارد خودروی دوم احتمالی بوگاتی ممکن است یک شاسی بلند مانند لامبورگینی اوروس باشد. البته کاملاً واضح است که گروه فولکس واگن تفاوت‌هایی بین یک شاسی بلند احتمالی بوگاتی و لامبورگینی اوروس قائل خواهد شد تا فروش هر یک تأثیر منفی بر دیگری نگذارد.

با این حال، برخی کارشناسان شک دارند که این مدل دوم ممکن است همان خودروی مرموزی باشد که ماه پیش میلادی تصاویری از آن در حال تست منتشر شده بود. تصاویر این خودرو دقیقاً خارج از استودیو طراحی شرکت در ولفسبورگ آلمان شکار شده بود و حتی با وجود پوشش استتاری روی بدنه، شباهت‌هایی با شیرون داشت.

برخلاف کانسپت گالیبیر، که ۹ سال پیش با ترکیب موتور جلو و دو دیفرانسیل رونمایی شد، این مدل تستی به نظر موتور وسط می‌آمد.

ولفگانگ دورهایمر، مدیرعامل سابق بوگاتی سال پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که احتمال رونمایی از یک مدل ۴ در بوگاتی وجود دارد و همین، احتمال این که مدل دوم شرکت یک کوپه ۴ در باشد را بسیار بیشتر می‌کند.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar