شرایط فروش اقساطی H30 کراس اتوماتیک / خرداد ۹۷

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 02:22
شرایط فروش اقساطی H30 کراس اتوماتیک / خرداد ۹۷

شرکت صنعتی ایران خودرو شرایط فروش اقساطی خودروی H30 کراس اتوماتیک را ویژه خرداد ۹۷ اعلام کرد. این خودرو به عنوان یکی از پرفروشترین خودروهای چینی بازار شناخته می‌شود و در این چند ساله دانگ فنگ H30 کراس فروش خوبی را در کشور خودرو تجربه کرده است.

به اطلاع کلیه مشتریان محترم محصولات گروه ایران خودرو می‌رساند، شرایط ویژه فروش اقساطی دانگ فنگ H30 CROSS از روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۳/۰۷ ساعت ۱۰ صبح شروع و تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می‌گردد.

شرایط و توضیحات نحوه فروش اقساطی:

در این روش فروش صرفاً متقاضیانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک بعد از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواهد بود. هم چنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به متقاضیان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواهد شد.

در این دستورالعمل هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه از هر خودرو می‌باشد.

امکان ثبت نام در این بخشنامه تنها برای متقاضیان واقعی فراهم بوده و ثبت نام برای متقاضی دوم نمایندگی و متقاضیان واقعی مجاز نمی‌باشد.

همه متقاضیانی که طول ۶ ماهه گذشته خودروی H30CROSS خریداری نموده‌اند، قادر به ثبت نام در این بخشنامه نیستند. آشکار است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه از طرف شرکت یکطرفه ابطال خواهد شد.

دانگ فنگ H30 کراس، خودرویی است هاچبک که از قواعد طراحی Cross ها (نه شاسی بلندها) در آن استفاده شده است. یعنی این خودرو هاچبک چینی به ظاهری شبیه به شاسی بلند مزین شده است و تنها تغییرات جزئی در تقویت H30 انجام گرفته است. H30 کراس به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر (سری پیشرانه‌های TU5

پژو) مجهز است و جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک استپ گیت Aisin ژاپن برای انتقال قدرت به چرخ‌های جلو انتخاب شده است.

دانگ فنگ یک کمپانی چینی است که همکاری و مشارکت زیادی با PSA فرانسه دارد. این همکاری موجب شده است تا پژو، پلتفرم و اساس فنی ۳۰۷ را در دست کمپانی دانگ فنگ قرار دهد و چینی‌ها آن را به H30 و H30 کراس تبدیل کنند. لازم به ذکر است که پژو ۳۰۷ در زمان عرضه، با پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 هم عرضه می‌شده و چیدمان فنی H30 کراس به سلیقه چینی‌ها انجام نشده است.

به روز رسانی مهر ۹۸

قیمت محصولات ایران خودرو 

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

شرایط پیش فروش ایران خودرو

شرایط فروش پژو پارس XU7P / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش محصولات بهمن موتور / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش وانت نیسان زامیاد / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش جک KMC T8 / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش ون وانا / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا دنده ای/ اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش لاماری ایما هیبریدی / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش محصولات بهمن دیزل / اسفند ۱۴۰۲

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar