شرایط فروش و قیمت جدید کیا اپتیما هیبرید ۲۰۱۸ در کشور

پنج شنبه 13 اردیبهشت 97 ساعت 15:00
شرایط فروش و قیمت جدید کیا اپتیما هیبرید 2018 در کشور

اطلس خودرو به عنوان نماینده عرضه و خدمات پس از فروش کیا در بازار ایران، اقدام به ثبت سفارش و واردات "کیا اپیتما هیبریدی" به بازار ایران کرده است که در آخرین شرایط فروش اطلس خودرو برای اردیبهشت ماه، می‌توان شاهد قیمت و شرایط فروش این اتومبیل بود که نسبت به اسفندماه سال گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته است.

باتوجه به جدول ارائه شده از طرف اطلس خودرو، کیا اپتیما هیبریدی در مدل‌های ۲۰۱۸ و با قیمت نهایی ۲۲۷ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و به طور "نقدی علی الحساب" به فروش خواهد رسید که در زمان ثبت نام مبلغ ۱۱۵ میلیون تومانی از مشتریان دریافت می‌شود و پس از گذشت ۹۰ روز کاری، مبلغ تقریبی ۹۴ میلیون تومانی هنگام صدور دعوتنامه از مشتری دریافت خواهد شد، این دربه طوریست که در شرایط فروش اسفندماه کیا اپتیما هیبریدی و عدم تغییر تعرفه واردات خودروهای هیبریدی، شاهد ثبت قیمت بالاتری برای فروش این خودرو بودیم که در حال حاضر با کاهش قابل توجهی همراه بوده است.

در آخر هم بد نیست بدانید که برای قسمت فنی، کیا اپتیما هیبریدی به یک موتور چهار سیلندر ۲ لیتری از نوع GDI با حداکثر قدرت ۱۵۶ اسب بخاری مجهز شده است که نیروی خود را توسط یک گیر بکس اتوماتیک به سمت چرخ‌ها منتقل می‌کند. علاوه بر این، در سیستم محرک اتومبیل یک موتور الکتریکی وجود دارد که خروجی قدرت آن به تنهایی، برابر با ۵۲ اسب بخار خواهد بود.

شرایط فروش سوزوکی بالنو / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش سوزوکی سیاز / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش پژو پارس سال ELX سفارشی XU7 P / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش آریزو ۶ GT / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش تیگو ۸ پرو E پلاس / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش محصولات کرمان موتور / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش شاین مکس بنزینی / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش نیسان ترا / فروردین ۱۴۰۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

4 دیدگاه ها برای "شرایط فروش و قیمت جدید کیا اپتیما هیبرید ۲۰۱۸ در کشور"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
احمدرضا
مهمان

تو این رنج دوتا ماشین بهتره اول رنو تلیسمان بعد هوندا اکورد

سعید
مهمان

نود روز کاری میشه حدود ۵ ماه با احتساب مبالغ پرداختی قیمت خودرو ۲۵۰ میلیون میشه البته هیچ تضمینی هم وجود ندار که به تعهد شان عمل کنند من فکر میکنم کلا در کشور ما پیش خرید به زیان خریدار است چون ضمانت نامه اجرایی وجود ندارد وقرار دادها یکطرفه است

محمود
مهمان

دقیقا همینطور است . بنده نزدیک به ۴ ماهه پول نقد دادم برای کوییک پلاس . برای خودم نزدیک به ۴۲ آب خورده !! درصورتیکه با همین رقم راحت یه صفرشو میتونی ازبازار خرید کنی!

عباس یارمحمدی
مهمان

سلام،بنظر من یکی دو سال کارکردشو ادم بخره بهتره ،چون حداقل ۵۰ تومن بنفعته ،بعدشم با این پیشرانه ی نچندان خوب حیفه ۲۵۰تومن ،