فروش اعتباری محصولات مدیران خودرو با سود مشارکت و اقساط بلند مدت شروع شد

بروزرسانی در: سه شنبه 15 خرداد 97 ساعت 06:57
فروش اعتباری محصولات مدیران خودرو با سود مشارکت و اقساط بلند مدت شروع شد

ایجاد شرایط ویژه فروش اعتباری با سود مشارکت ۱۶ درصدی و همینطور اختصاص وام می‌تواند فرصتی مناسبی برای خواهان خرید خودرو و سرمایه گذاری همزمان باشد.

بنا به اعلام روابط عمومی گروه مدیران خودرو به نقل از واحد فروشام وی‌ام با هدف ایجاد شرایط مناسب و فرصت خرید آسانتر برای کلیه هموطنان، گروه مدیران خودرو شرایط فروش و تحویل ۹۰ روزه خودروهای ایکس ۲۲، ایکس ۳۳ اِس و ام وی‌ام ۳۱۵ اسپرت اکسلنت را با اختصاص سود مشارکت و البته تخفیف در پیش پرداخت اولیه را مهیا کرده است.

بر این پایه‌ام وی‌ام ایکس ۲۲ در چهار تیپ گوناگون دنده ایی ساده، و دنده ایی اسپرت اکسلنت، اتوماتیک لاکچری و اتوماتیک اکسلنت اسپورت با پیش پرداخت‌های حداقل ۲۲ میلیون تومان و حداکثر تا ۲۷ میلیون تومان با سود مشارکت ۱۶ درصد قابل ثبت نام است. ایکس ۳۳ اِس و ام وی‌ام ۳۱۵ اسپورت اکسلنت هم با پیش پرداخت‌های به ترتیب ۲۷ و ۱۱ میلیونی و سود مشارک ۱۶ درصدی هم برای ثبت نام در دسترس خواهد بود.

نکته قابل توجه در شرایط فروش اعتباری امکان بهرمندی از سود مشارک و همینطور کسب وام حداکثر تا ۵۰ درصد قیمت خودرو است که متقاضیان می‌توانند اقساط آن را در بازه‌ای ۱۲ تا ۳۶ ماه به طور منعطف بازپرداخت نمایند. کلیه خودروها به طور قیمت غیر قطعی و تحویل ۹۰ روزه در کلیه نمایندگی‌های سراسر کشور قابل ثبت نام خواهد بود. علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع به وبسایت رسمی مدیران خودرو مراجعه نمایند.

شرایط فروش تاکسی برقی جک E50A / اردیبهشت ۱۴۰۳
شرایط فروش کشنده فاو J6P 460 / اردیبهشت ۱۴۰۳
شرایط فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال / اردیبهشت ۱۴۰۳
شرایط فروش پراید ۱۵۱ وانت / اردیبهشت ۱۴۰۳
ثبت نام پیش فروش سایپا / اردیبهشت ۱۴۰۳
شرایط فروش وانت آریسان ۲ / اردیبهشت ۱۴۰۳
شرایط فروش دایون Y7 / اردیبهشت ۱۴۰۳
شرایط فروش سوزوکی بالنو / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش سوزوکی سیاز / فروردین ۱۴۰۳
شرایط فروش راسا موتور خاورمیانه / فروردین ۱۴۰۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "فروش اعتباری محصولات مدیران خودرو با سود مشارکت و اقساط بلند مدت شروع شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رضا
مهمان

هیچ خودرویی به اندازه محصولات این کمپانی افت قیمت دست دوم نداره. به علاوه با احتساب سود سرسام آوری که تو فروش اعتباری ازت میگیرن و افت قیمتی که عرض کردم، عملا ماشین دو برابر پات در میاد.
پشت گوش مردم رو هم که مخملی فرض کردن……

ح م
مهمان

سلام واقعا خودمونیم که به هم رحم نمیکنیم توقع از خارجیها داریم تا چند وقت پیش تحویلشون به روز بود با التماس الان شده نود روزه شهر که هرج ومرج بشه قورباغه هم هفت تیر میکشه اف بر شما که خون مردم رو تو شیشه کردید