شرایط فروش نقدی سانگ یانگ کوراندو نوبل

بروزرسانی در: سه شنبه 1 خرداد 97 ساعت 16:58
شرایط فروش نقدی سانگ یانگ کوراندو نوبل

شرکت صنعتی "رامک خودرو" به عنوان نمایندگی عرضه و خدمات پس از فروش کمپانی خودروسازی "سانگ یانگ" در ایران، شرایط فروش نقدی "سانگ یانگ کوراندو نوبل" را در مدل‌های ۲۰۱۸ اعلام کرده است که جزییات بیشتر آن را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

باتوجه به جدول ارائه شده از طرف گروه صنعتی "رامک خودرو" که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در جدول زیر دنبال کنید، شاهد ثبت قیمت ۲۲۰ میلیون تومانی برای فروش این خودرو هستیم که همه آن‌ها با تاریخ تحویل ۷۵ روزه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، ولی متقاضیان می‌توانند در فواصل زمانی گوناگون و همچنین با سود مشارکت متفاوت نسبت به پرداخت هزینه خودرو اقدام کنند که جزییات بیشتر آن به شرح زیر است.

درادامه لازم به ذکر است که گروه خودروسازی سانگ یانگ موتورز کره جنوبی در نمایشگاه بین المللی ژنو ۲۰۱۷ اقدام به رونمایی از مدل فیس لیفت سانگ یانگ کوراندو کرده است. این اتومبیل که در حقیقت فیس لیفت نسل سوم کوراندو محسوب می‌شود، بهینه سازی هایی را در بخش ظاهری و البته امکانات رفاهی خود تجربه کرده و یک نام تازه تحت عنوان "کوراندو نوبل" کسب کرده است.

کوراندوی تازه در بخش فنی تغییری نکرده است و مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی از نوع تنفس طبیعی خواهد بود که می‌تواند ۱۵۰ اسب بخار قدرت را در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و همینطور ۱۹۷ نیوتن متر گشتاور را در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و نیروی آن از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته به تمامی چرخ‌های خودرو منتقل می‌شود. جعبه دنده این اتومبیل قابلیت تعویض دنده به طور دستی را هم دارد و برای سیستم چهارچرخ محرک هم قفل دیفرانسیل در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش پژو پارس XU7P / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش محصولات بهمن موتور / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش وانت نیسان زامیاد / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش جک KMC T8 / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش ون وانا / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا دنده ای/ اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش لاماری ایما هیبریدی / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش محصولات بهمن دیزل / اسفند ۱۴۰۲

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "شرایط فروش نقدی سانگ یانگ کوراندو نوبل"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

من ۲۰۱۵ این ماشینو دارم و الان سه ساله سوارم حرف نداره
تا حالا فقط روغن و بنزین توش ریختم ، هزینه صفر
ولی این قیمت نسبت به توسان و اسپورتیج ارزنده است

جلال
مهمان

خیلی گرونه بابا….

ادرین
مهمان

به نظر که موتور قدرتمندی داره .. خب قیمتشم خیلی بالاس ..

بهروز
مهمان

به۱۵۰ اسب میگی قدرتمند. یکم موارد مشابه رو بررسی بفرمایید میبینید که ضعیفترینه و اگه باش رانندگی کنید بازم نظر میدید کندتره. درست مثل ویتارای موتور ۲۰۰۰ که از رده خارج شد. قیمت گذاریش هم مثل نظام برده داریه و دارند مردمو استثمار میکنند.چشم این شرکتهای وارد کننده خودرو و تولید کننده های داخلی فقط خودشون و جیبشونو میبینه. یجورایی کورند خیلی هم کورند

مهدی
مهمان

نمی ارزه اگه راست میگم لایک کن