ابرخودروی پنین فارینا باتیستا ماه آینده به فستیوال گودوود می‌آید + تصاویر

چهارشنبه 7 فروردین 98 ساعت 17:41
ابرخودروی پنین فارینا باتیستا ماه آینده به فستیوال گودوود می‌آید + تصاویر

تنها چند هفته بعد از رونمایی جهانی ابرخودروی پنین فارینا باتیستا در نمایشگاه خودروی ژنو، این شرکت ایتالیایی اعلام کرده که ابرخودروی الکتریکی آن‌ها قرار است ماه آینده در فستیوال گودوود در بریتانیا حضور پیدا کند.

پنین فارینا می‌گوید قصد دارد این ابرخودرو را در کنار یک لانچیا آئورلیا مدل ۱۹۵۵ که بیش از شش دهه پیش توسط آن‌ها طراحی شده در معرض دید عموم قرار بدهد. این دو خودرو شاید هیچ ارتباطی با هم به جز این که هر دو توسط یک استودیو طراحی شده‌اند نداشته باشند، ولی بدون شک تماشای این دو خودرو در کنار هم می‌تواند جذابیت‌های بسیار زیادی داشته باشد.

نیک هایدفیلد، راننده سابق فرمول یک و فرمول E در مراسم رونمایی باتیستا در بریتانیا حضور خواهد داشت. هایدفیلد وظیفه تیونینگ داینامیک ابرخودروی باتیستا را بر عهده دارد. جالب است بدانید نیک هایدفیلد رکورددار سریع‌ترین دور کامل در فستیوال گودوود نیز محسوب می‌شود. در این مراسم همچنین رنه ولمن، مدیر سابق پروژه ابرخودروی هیبریدی مرسدس – آ ام گ One نیز حوضر دارد.

ابرخودروی پنین فارینا باتیستا ماه آینده به فستیوال گودوود می‌آید + تصاویر

ابرخودروی الکتریکی باتیستا در طول فستیوال گودوود در معرض دید عموم قرار خواهد داشت. خریداران احتمالی این خودرو برای تماشای باتیستا در پیست ظاهراً باید اندکی بیشتر صبوری کنند.

بدون شک نمایشگاه امسال خودروی ژنو یکی از بهترین‌ها در طی سال‌های اخیر این نمایشگاه بود و پنین فارینا باتیستا هم توانست توجه خیلی‌ها را در طول برگزاری این نمایشگاه به خود جلب کند. باتیستا قدرت مورد نیازش را از همان پیشرانه ریماک C Two که از چهار موتور الکتریکی با ۱۸۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تشکیل شده تأمین می‌نماید. خودرو همچنین به یک پک باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی مجهز شده و پنین فارینا ادعا می‌کند باتیستا می‌تواند ظرف کمتر از ۲ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد برساند و صفر تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را زیر ۱۲ ثانیه می‌تواند پر کند.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar