انتشار تصاویر جاسوسی آئودی A3 مدل ۲۰۲۰

بروزرسانی در: یکشنبه 18 آذر 97 ساعت 03:22
انتشار تصاویر جاسوسی آئودی A3 مدل 2020

عکاسان جاسوسی موفق شده‌اند تصاویر جذابی از آئودی A3 مدل ۲۰۲۰ در حال آزمایش در جاده‌های سوئد شکار کنند. برای نخستین بار می‌توانیم تصاویری از داخل کابین این خودرو را هم مشاهده نماییم.

تصاویر کابین که از فاصله نسبتاً دوری گرفته شده‌اند، ثابت می‌کنند که با کابین اسپرت تری در مقایسه با مدل فعلی روبرو هستیم. راننده پشت یک فرمان چرمی می‌نشیند و یک صفحه نمایش دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی را به عنوان صفحه کیلومتر و آمپرها پیش روی خود می‌بیند. البته تصاویر دقیق این صفحه کیلومتر را نداریم. دو دریچه ورودی هوای کناری آن به سبک خودروهای لامبورگینی زیبایی کابین را دوچندان کرده‌اند.

پایین‌تر، می‌توانیم صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی آن را ببینیم که ظاهراً مشابه آن چیزی است که روی A1 مدل ۲۰۱۹ دیده بودیم. اگر این موضوع صحت داشته باشد، با یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی سروکار داریم.

جزئیات طراحی بیشتر را به سختی می‌توان متوجه شد، ولی کابین تزئینات فلزی زیادی داشته و به دستگیره درهای کرومی مجهز شده است.

طراحی ظاهری تیز ولی آشنا

در بیرون، خودرو از یک سبک طراحی تکاملی بهره مند شده که در نگاه اول قابل شناسایی است. در طراحی بخش جلوی این هاچ بک قدرتمند شاهد یک جلوپنجره بزرگ تک فریم با طراحی کندوی عسل هستیم. این خودرو همچنین به دریچه‌های ورودی هوای بزرگ و چراغ‌های جلوی با طراحی آشنا مجهز شده است.

طراحی تکاملی بدنه پشت ستون جلو هم ادامه دارد، ولی این مدل جدید از یک خط شانه قابل توجه تر و پنجره عقبی اسپرت تر بهره می‌برد. این نمونه اولیه خاص همچنین به رینگ‌های آلیاژی ۵ پره، سیستم ترمزی قوی با دیسک‌های جلوی بزرگ مجهز شده است.

طراحی بخش عقب A3 مدل ۲۰۲۰ پوشش استتاری زیادی روی خود دارد، ولی می‌توانیم برخی تغییرات آیرودینامیکی مانند اسپویلر نصب شده روی در عقب را ببینیم. در کنار آن اکنون دو قطعه عمودی شکل وجود دارند که به انتقال جریان هوا در پشت خودرو کمک زیادی می‌کنند. پایین‌تر، می‌توانیم چراغ‌های جلوی جدید و یک سپر با گوشه‌های گرد را ببینیم که به شبرنگ‌های عریض‌تری مجهز می‌باشد. از دیگر موارد قابل توجه می‌توان به سیستم اگزوز به چهار سراگزوز اشاره کرد.

پلت فرم و موتور

آئودی از ارائه اطلاعات و جزئیات زیاد در مورد این خودرو خودداری می‌کند، ولی این مدل گفته می‌شود مانند نسل هشتم فولکس واگن گلف روی نسخه به روز شده پلت فرم MQB ساخته خواهد شد. این پلت فرم به روز شده علاوه بر کاهش وزن خودرو، آن را در مقایسه با مدل فعلی بسیار محکم‌تر هم کرده است.

مشخصات پرفورمنس این خودرو هنوز تأیید نشده، ولی در مدل S3 اسپرت بک فعلی خودرو به یک موتور ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر با ۲۹۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز می‌باشد. این موتور به یک گیربکس هفت دنده اس ترونیک که نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند متصل شده است. با این ترکیب فنی، خودرو می‌تواند صفر تا صد را در ۴.۷ ثانیه پر کند و حداکثر سرعت محدود شده‌ای برابر با ۲۵۰ کیلومتر خواهد داشت.

این مدل جدید آئودی در مقایسه با مدل فعلی قطعاً قوی‌تر خواهد بود. آئودی می‌خواهد با این خودرو رقیبی جدی برای مرسدس آام‌گ A35 4 Matic روانه بازار کند. این مدل مرسدس بنز از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با ۳۰۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. مدل فعلی A35 گرچه از آئودی اس ۳ اسپرت بک قوی‌تر است، ولی صفر تا صد آن هم ۴.۷ ثانیه بوده و حداکثر سرعتی محدود شده روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar