بی ام و X7 مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد + ویدیو و تصاویر

بروزرسانی در: یکشنبه 18 اسفند 98 ساعت 04:47
بی ام و X7 مدل 2019 رونمایی شد + ویدیو و تصاویر

ظاهراً مردم هنوز هم از کراس اورهای جدید در بازار استقبال می‌کنند و بی ام و در همین راستا، شش مدل شاسی بلند هم اکنون در خانواده محصولات خود دارد. هرچند، این شرکت یک چیزی در میان مدل‌های خود کم داشت: رقیبی برای مرسدس GLS.

بی ام و بالاخره این جای خالی را با رونمایی از X7 مدل ۲۰۱۹ پر کرد. این خودرو که بزرگ‌تر و لوکس‌تر از ایکس ۵ جدید می‌باشد، شباهت بسیار زیادی با کانسپت X7 iPerformance که سال پیش رونمایی شده بود دارد.

در حالی که استقبال از مدل کانسپت خیلی خوب نبود، ولی بی ام و امیدوار است که مدل نهایی بتواند با طراحی زیبا و پر ابهت خود توجه خریداران را به خود جلب کند. در قسمت جلو شاهد یک جلوپنجره کرومی بسیار بزرگ هستیم که ظاهری تهاجمی به خودرو بخشیده است. بی ام و می‌گوید این بزرگ‌ترین جلوپنجره ای Kidney است که تاکنون روی یکی از خودروهای تولیدی شرکت نصب شده است.

از دیگر موارد بخش جلو می‌توان به چراغ‌های LED هوشمند و دریچه‌های ورودی هوای بزرگ اشاره کرد. طراحان شرکت رینگ‌های ۲۱ اینچ آلیاژی روی خودرو نصب کرده‌اند. X7 مدل ۲۰۱۹ همچنین از یک سقف نسبتاً صاف با پنجره عقب بزرگ که توسط تزئیناتی کرومی احاطه شده بهره می‌برد. این مدل همچنین درهای عقب بزرگ، چراغ‌های عقب باریک و یک در عقب دو تکه دارد که به صورتی الکترونیکی می‌تواند باز و بسته شود.

به طور کلی، X7 مدل ۲۰۱۹ ابعادی برابر با ۵۱۶۳ میلی متر طول، ۱۹۹۹ میلی متر عرض، ۱۸۰۵ میلی متر ارتفاع و طول بین دو محوری معادل ۳۱۰۳ میلی متر دارد. بدین معنی که ایکس ۷ تقریباً ۲۲۸ میلی متر طول و ۵۳ میلی متر ارتفاع بیشتری در مقایسه با ایکس ۵ جدید دارد و عرض آن ۵ میلی متر کم‌تر است. طول بین دو محور آن هم ۱۲۹ میلی متر از ایکس ۵ بیشتر می‌باشد.

بی ام و X7 مدل 2019 رونمایی شد + ویدیو و تصاویر

در حالی که طراحی بدنه خودرو شاید نتواند نظر همه را به خود جلب کند، X7 مدل ۲۰۱۹ از کابینی بسیار لوکس، با ترکیبی جذاب و شیک از چرم، چوب و فلز بهره می‌برد. راننده پشت یک صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی می‌نشیند و در کنار آن یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی دیگر متعلق به سیستم اطلاعات سرگرمی قرار گرفته است.

آپشن ها و امکانات خودرو با توجه به بازاری که در آن حضور دارد متفاوت خواهد بود، ولی مدل ویژه بازار آمریکا به صورت استاندارد به تهویه مطبوع ۴ منطقه‌ای، سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو و سانروف پانوراما شیشه‌ای با سه پنل مجهز می‌باشد. از دیگر موارد قابل توجه می‌توان به شارژر بی سیم تلفن همراه و هات اسپات وای فای اشاره کرد.

شرکت مجموعه‌ای از آپشن های مختلف شامل سیستم صوتی باورز و ویلکینز با ۲۰ بلندگو و سیستم سرگرمی ویژه ردیف عقب با صفحه‌های نمایش ۱۰.۲ اینچی را برای این خودرو ارائه خواهد کرد. برخی دیگر از آپشن های مهم آن شامل صندلی‌های گرم شو، پرده برقی شیشه‌های عقب، جالیوانی سرد و گرم شونده و نمایشگر هدآپ می‌شود.

بی ام و X7 مدل 2019 رونمایی شد + ویدیو و تصاویر

X7 مدل ۲۰۱۹ به صورت استاندارد به صندلی ردیف دوم تاشو مجهز است، ولی مشتری‌ها می‌توانند صندلی‌های تخت شو را برای ردیف عقب سفارش دهند که طبق ادعای شرکت، تمام تنظیمات و امکانات صندلی‌های جلو را دارند. در هر دو مدل صندلی، آن‌ها را می‌توان تا ۱۴۴ میلی متر به سمت جلو و عقب تنظیم کرد. صندلی‌های X7 مدل ۲۰۱۹ همچنین به پشت سری‌هایی مجهز هستند که با فشار یک دکمه می‌توان آن‌ها را بالا یا پایین آورد.

علاوه بر فضای بسیار جادار و راحت، سرنشین‌های ردیف عقب جالیوانی و جابازویی های اختصاصی خود را نیز دارند.

پشت صندلی‌های نرم و راحت و بزرگ ردیف سوم، X7 مدل ۲۰۱۹ دقیقاً ۱۳۷۶ لیتر فضای بار دارد. با خواباندن ردیف سوم و دوم این عدد به ۲۵۵۹ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

بی ام و X7 مدل 2019 رونمایی شد + ویدیو و تصاویر

بی ام و X7 xDrive40i به یک موتور توربو ۳ لیتری شش سیلندر خطی با ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۴۶ نیوتن متر گشتاور مجهز می‌باشد. این موتور به یک گیربکس هشت دنده اتومات متصل خواهد شد که نیرو را به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌کند. با این ترکیب، خودرو صفر تا صد را در ۵.۸ ثانیه پر می‌کند و حداکثر سرعتی (محدود شده) برابر با ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت در آمریکا و ۲۴۵ کیلومتر بر ساعت در اروپا دارد.

کسانی که به دنبال قدرت بیشتری هستند می‌توانند نیم نگاهی به X7 xDrive50i داشته باشند. این خودرو از پیشرانه به روز شده توربو دوقلو ۴.۴ لیتری هشت سیلندر خورجینی با ۴۵۶ اسب بخار قدرت و ۶۴۸ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. قدرت بیشتر این موتور صفر تا صد خودرو را به ۵.۲ ثانیه کاهش داده، ولی حداکثر سرعت‌ها دست نخورده‌اند. البته، در بازارهای جهانی حداکثر سرعت X7 مدل ۲۰۱۹ روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

مشتریان اروپایی امکان خرید دو نسخه دیزلی را هم دارند. X7 xDrive30d به یک پیشرانه شش سیلندر ۳ لیتری با ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. با چنین پیشرانه‌ای خودرو صفر تا صد را زیر ۷ ثانیه پر خواهد کرد و حداکثر سرعت آن معادل ۲۲۷ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

از سویی دیگر X7 M50d قوی‌ترین مدل دیزلی این خودرو بوده و ۳۹۴ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. صفر تا صد این خودرو ۵.۴ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

بی ام و X7 مدل 2019 رونمایی شد + ویدیو و تصاویر

در حالی که هندلینگ برای خریداران این خودرو شاید خیلی اهمیت بالایی نداشته باشد، ولی X7 مدل ۲۰۱۹ به صورت استاندارد به سیستم تعلیق بادی در هر دو اکسل و سیستم کنترل پویای کمک فنرها مجهز می‌باشد. مشتریان همچنین می‌توانند سیستم Active Comfort Drive را برای خودرو سفارش دهند. این سیستم از دوربین‌ها برای اسکن وضعیت جاده و اعمال تنظیمات مقتضی روی سیستم تعلیق استفاده می‌کند.

در شرایطی که این کراس اور روی راحتی و لوکس بودن تمرکز کرده، ولی این بدین معنی نمی‌باشد که خودرو از نظر تجهیزات چیزی کم خواهد داشت. بی ام و یک پکیج به نام هندلینگ پویا برای X7 مدل ۲۰۱۹ تدارک دیده که مواردی مانند فرمان فعال، ترمزهای M اسپرت و دیفرانسیل عقب M اسپرت را به خودرو اضافه می‌کند.

بی ام و X7 مدل 2019 رونمایی شد + ویدیو و تصاویر

مانند بسیاری از خودروهای مدرن، ایکس ۷ هم به سیستم‌های کمکی رانندگی زیادی مجهز می‌باشد. از مواردی که صورت استاندارد روی خودرو ارائه شده‌اند می‌توان به سیستم کمکی Active Protection and Active Driving Assistant با هشدار خروج از خط، مانیتور نقاط کور، هشدار تصادف از عقب، هشدار تصادف از جلو و هشدار عابر پیاده و سیستم پیشگیری از تصادف داخل شهر اشاره کرد.

اگر این موارد هنوز برای شما کافی نیستند، می‌توانید سیستم Active Driving Assistant Professional را نیز سفارش دهید که مواردی مثل کمکی حفظ مسیر فعال و کمکی ترافیک سنگین را به موارد قبلی اضافه می‌کند. شرکت همچنین پکیج Parking Assistant Plus را نیز برای خودرو تدارک دیده که مواردی مانند دید بالا، پانوراما و سه بعدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بی ام ایکس ۷ مدل ۲۰۱۹ از ماه مارس آینده وارد آمریکا می‌شود و قیمت آن از ۷۳۹۰۰ دلار برای مدل X7 xDrive40i و ۹۲۶۰۰ دلار برای X7 xDrive50i شروع می‌شود. هم اکنون می‌توانید در برنامه پیش فروش این خودرو شرکت کنید.

منبع ترجمه: Cars Coops

ویدیو:

گالری عکس:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "بی ام و X7 مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد + ویدیو و تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Hojjat. Urmia
مهمان

خدایا شکرت ماهم ماشین سوار میشیم اروپایی ها و آمریکایی ها هم ماشین سوار میشن

علیرضا
مهمان

خوب گاز تو ایران مجانیه خدایا شکرت