جنسیس نخستین کراس اور خود را اوایل ۲۰۲۰ رونمایی می‌کند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
جنسیس نخستین کراس اور خود را اوایل 2020 رونمایی می‌کند

راه اندازی یک برند جدی همیشه کار بسیار سختی است و قضیه زمانی سخت‌تر می‌شود که همه مدل‌های این برند سدان باشند و خریداران، علاقه بیشتری به کراس اورها و شاسی بلندها نشان بدهند.

جنسیس در حال حاضر چنین وضعیتی دارد و به خاطر علاقه بیشتر بازار به کراس اورها، این برند لوکس کره‌ای این روزها فروش خیلی خوبی ندارد. طبق آمار وب سایت Carsalesbase، جنسیس فقط ۲۰ هزار و ۶۱۲ دستگاه خودرو سال پیش در آمریکا فروخته و تا آگوست ۲۰۱۸، کل فروش آن‌ها ۸۴۹۰ دستگاه بوده است.

اگر بخواهیم شما بهتر این آمار را درک کنید می‌توانیم مثال کادیلاک را به عنوان یک برند لوکس با محصولاتی اکثراً سدان مطرح کنیم. این شرکت سال پیش در آمریکا ۱۵۶ هزار و ۴۴۰ دستگاه خودرو فروخته و یک کراس اور مدل پایه جدید طی ماه‌های آینده وارد بازار خواهد کرد.

در حالی که جنسیس شروع نسبتاً سختی داشته، ولی اوضاع در آینده قطعاً برای این شرکت بهبود خواهد یافت. G70 مدل ۲۰۱۹ اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد و قرار است به زودی به ارزان‌ترین مدل شرکت تبدیل شود.

جنسیس نخستین کراس اور خود را اوایل 2020 رونمایی می‌کند

بعدها می‌توانیم منتظر چند کراس اور از این شرکت باشیم. نخستین آن‌ها اوایل ۲۰۲۰ می‌آید و مجله کار اند درایور گزارشی منتشر کرده که این مدل یک کراس اور سایز متوسط خواهد بود و قبلاً پیش نمایش آن را در کانسپت GV80 دیده بودیم. در گزارش این مجله آمده که کراس اور جنسیس روی همان پلت فرم نسل آتی G80 قرار است ساخته شود به موتورهای شش و هشت سیلندر V شکل مجهز خواهد بود.

یک سال بعد، کمپانی از کراس اور مدل پایه GV70 مه مبتنی بر سدان G70 ساخته خواهد شد می‌خواهد رونمایی کند. این مدل گفته می‌شود می‌تواند رقیبی جدی برای کراس اورهای مثل آئودی Q5، بی ام و ایکس ۳ و مرسدس GLC باشد. در حالی که می‌توان گفت این مدل از همان موتورهای G70 استفاده خواهد کرد، آروین رافائل، از مدیران ارشد جنسیس موتور آمریکا گفته که احتمال دارد این کراس اور با پیشرانه‌هایی متفاوت وارد بازار شود.

در کنار این دو مدل کراس اور، می‌توانیم انتظار حداقل یک مدل کوپه هم داشته باشیم. گزارش‌های اولیه حاکی از این بودند که کانسپت اسنتیا احتمالاً به تعداد محدود تولید خواهد شد، ولی ظاهراً این موضوع صحت ندارد.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar