رونمایی از مرسدس آ ام گ A35L در شانگهای ۲۰۱۹ + تصاویر

پنج شنبه 29 فروردین 98 ساعت 14:41
رونمایی از مرسدس آ ام گ A35L در شانگهای 2019 + تصاویر

تقریباً یک سال پیش بود که شرکت مرسدس بنز از سدان A کلاس در نسخه با طول بین دو محور بالا برای بازار چین، طی برگزاری نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد. امروز، در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹، تنها چند هفته بعد از رونمایی نسخه بین المللی، این شرکت خودروسازی بزرگ آلمانی از یک نسخه این چنینی برای مدل آ ام گ A35 رونمایی کرد.

مانند نسخه عادی این خودرو، مدل ویژه بازار چین که A35L نام گرفته طول بین دو محوری ۶۰ میلی متر بلندتر از سدان A35 و برابر با ۲۷۸۹ میلی متر دارد. این افزایش طول بین دو محور به معنی فضای پای بیشتر برای سرنشین‌های عقب می‌باشد. این خودرو بعد از سی کلاس، E کلاس و شاسی بلند GLC چهارمین خودروی مرسدس بنز است که نسخه‌ای با طول بین دو محور بالا ویژه بازار چین دارد.

درست مانند A35 استاندارد، این نسخه نیز از یک موتور ۲ لیتری توربو بنزینی با ۳۰۲ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. خروجی‌های موتور به کمک سیستم دو دیفرانسیل ۴Matic مرسدس بنز و یک گیربکس هفت دنده دو کلاچه اتومات به تمام چرخ‌ها ارسال می‌شوند.

رونمایی از مرسدس آ ام گ A35L در شانگهای 2019 + تصاویر

از نظر پرفورمنس و عملکرد فنی، مرسدس – آ ام گ A35L برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت از حال سکون، فقط به ۴.۹ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعتش به صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

این خودرو قرار است در چین و توسط جوینت ونچر دایملر با باک تولید شود. گفتنی است که موتورهای استفاده شده روی این خودرو در کارخانه مرسدس بنز در کولدا آلمان تولید و به چین ارسال خواهند شد. مدل استاندارد سدان A35 نیز در چین و توسط شرکت بایک تولید می‌شود. از دیگر خودروهای مرسدس بنز که توسط بایک در خاک چین تولید می‌شوند می‌توان به خودروهایی مانند سی کلاس در نسخه استاندارد و با طول بین دو محور بالا، E کلاس با طول بین دو محور بالا و همچنین دو شاسی بلند GLA و GLC اشاره کرد.

جوینت ونچر مرسدس بنز و بایک بزرگ‌ترین خط تولید مرسدس بنز در دنیا از نظر میزان تولید خودروهای سواری محسوب می‌شود و تنها کارخانه مرسدس بنز است که خودروهای دیفرانسیل جلو و دیفرانسیل عقب در یک سایت واحد تولید می‌شوند.

اختصاصی زد فور کار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar