رونمایی از مرسدس آ ام گ E63 S تیونینگ جی پاور + ویدیو

بروزرسانی در: دوشنبه 3 دی 97 ساعت 05:57
رونمایی از مرسدس آ ام گ E63 S تیونینگ جی پاور + ویدیو

اوایل امسال، براباس یک کیت تیونینگ برای مرسدس – آ ام گ E63 S رونمایی کرد که پرفورمنس آن را بسیار بالا می‌برد.

جی پاور در پی این حرکت براباس، بیکار ننشسته و آن‌ها نیز یک کیت تیونینگ ویژه برای خودرو رونمایی کرده‌اند که ۶۰۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور خودرو را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. البته برای طراحی چنین کیت تیونینگی جی پاور نیازی به کار زیاد نداشت.

علت آن این است که آن‌ها یک کیت تیونینگ بسیار قوی روی موتور هشت سیلندر خورجینی ۴ لیتری توربو دوقلوی مرسدس – آ ام گ را قبلاً رونمایی کرده بودند. این کیت تیونینگ که برای C63 S در ماه اکتبر ارائه شده، خروجی‌های موتور هشت سیلندر خورجینی آن را به ۷۸۹ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور افزایش داده که به ترتیب افزایشی ۱۸۵ اسب بخاری و ۱۵۰ نیوتن متری را نشان می‌دهند.

رونمایی از مرسدس آ ام گ E63 S تیونینگ جی پاور + ویدیو

مرسدس – آ ام گ E63 S تقویت شده با این کیت تیونینگ صفر تا صد را فقط در ۳.۱ ثانیه می‌تواند پر کند و حداکثر سرعتی بالای ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت دارد. برای رسیدن به چنین قدرت و گشتاور زیاد، جی پاور هم قطعات سخت افزاری و هم نرم افزار موتور را دست کاری کرده است. تیونینگ الکترونیکی پیشرانه بر عهده نرم افزار پرفورمنس نسخه V3 بوده که به کل تنظیمات ECU را تغییر می‌دهد.

رونمایی از مرسدس آ ام گ E63 S تیونینگ جی پاور + ویدیو

در بخش سخت افزاری، شاهد تغییراتی در توربوشارژرها هستیم که شامل استفاده از قاب‌های CNC شده و چرخ توربین‌های آیرودینامیکی است. در نتیجه این تغییرات، جی پاور ادعا می‌کند توربوها عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با قبل دارند و این موضوع به افزایش خروجی‌های موتور بسیار کمک می‌کند. از دیگر تغییرات می‌توان به اضافه شدن لوله‌های اگزوز فولاد ضد زنگ (شامل مبدل کاتالیزوری) و سیستم اگزوز از همین جنس اشاره کرد.

جی پاور برای تکمیل کردن تیونینگ این مرسدس – آ ام گ E63 S، همان طور که در ویدیو می‌توانید ببینید خودرو را به دو جفت رینگ ۲۱ اینچی Hurricane RR مجهز کرده است. از دیگر جهات، مرسدس – آ ام گ E63 S تغییرات زیادی نداشته و فقط برخی موارد جزئی را می‌توان در فریم‌های مشکی پنجره، قاب آینه و اسپویلر عقب و نشان‌های مشکی روی خودرو دید.

منبع ترجمه: Carscoops

ویدیو:

تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar