رونمایی از پورشه پانامرا GTS مدل ۲۰۱۹ + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
رونمایی از پورشه پانامرا GTS مدل 2019 + تصاویر

ماه جولای مدارکی از اداره ملی امنیت ترافیک بزرگ راه‌های آمریکا منتشر شد که در میان آن‌ها چند مدل پورشه هم وجود داشتند. یکی از آن‌ها پانامرا جی تی اس بود و اکنون، علت حضور آن در لیست مشخص شده است. پورشه یک GTS جدید را وارد دنیای پانامرا کرده و اگر به دنبال نسخه‌ای اسپرت تر از آن با سقفی درازتر هستید، می‌توانید نیم نگاهی هم به GTS اسپرت توریسمو داشته باشید.

قلب هر دو مدل جی تی اس همان پیشرانه ۴ لیتری توربو دوقلوی هشت سیلندر خورجینی است، ولی در جی تی اس این موتور ۴۶۰ اسب بخار تولید می‌کند که آن را در جایگاهی بین پانامرا استاندارد و مدل قدرتمند توربو قرار می‌دهد. خودرو به صورت استاندارد به یک سیستم تعلیق بادی هوشمند مجهز شده است. این سیستم برای مدل‌های جی تی اس از تیونینگ ویژه‌ای بهره می‌برد. ارتفاع سواری اندکی کاهش یافته و سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه نیز به منظور افزایش پویایی و هیجان سواری از نو کالیبره شده است.

در بخش ظاهری، مدل‌های جی تی اس به برخی تزئینات مشکی در بخش‌های مختلف خودرو مانند جلو و عقب مجهز شده‌اند. پانامرا GTS مدل ۲۰۱۹ به صورت استاندارد به رینگ‌های ۲۰ اینچ پانامرا دیزاین مجهز میباشد و بدون شک، نشان‌های مشکی رنگ جی تی اس روی درها و کاپوت عقب توجه همه را به خود جلب می‌کنند. نشان‌های جی تی اس بیشتری را داخل کابین، در کنار چرم مشکی آلکانتارا و تزئینات آلومینیومی می‌توانید بیابید. شرکت آپشن پکیج GTS را هم برای این خودرو ارائه کرده که امکانات سفارشی سازی زیادی مانند دوخت متضاد روکش‌ها و لوگوهای جی تی اس را شامل می‌شود. این خودرو از کاک پیت دیجیتال پورشه با تمام امکانات ممکن بهره می‌برد، ولی برای GTS مدل ۲۰۱۹ شرکت یک نمایشگر هدآپ ارائه کرده که می‌توان آن را در رنگ‌های مختلفی تنظیم کرد.

همان طور که قبلاً هم اشاره شد، این آپگریدهای جی تی اس روی مدل اسپرت توریسمو هم ارائه شده‌اند. پورشه می‌گوید با تغییرات فنی اعمال شده روی خود، GTS مدل ۲۰۱۹ صفر تا صد را در ۳.۹ ثانیه پر می‌کند. حداکثر سرعت مدل‌های جی تی اس عادی و اسپرت توریسمو به ترتیب ۲۹۲ و ۲۸۹ کیلومتر بر ساعت می‌باشند.

هر دو مدل را هم اکنون می‌توانید سفارش بدهید. قیمت آن‌ها در آلمان از ۱۳۸ هزار و ۴۹۳ یورو برای پانامرا جی تی اس و ۱۴۱ هزار و ۳۴۹ یورو برای جی تی اس اسپرت توریسمو شروع می‌شود. قیمت این خودروها برای بازار آمریکا هنوز اعلام نشده‌اند.

منبع ترجمه: Porsche

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar