رونمایی از پکیج کلاب اسپرت برای پورشه ۹۱۱ GT2 RS + تصاویر

شنبه 3 آذر 97 ساعت 19:16
رونمایی از پکیج کلاب اسپرت برای پورشه 911 GT2 RS + تصاویر

شرکت پورشه امروز از پکیج جدید ۹۱۱ GT2 RS کلاب اسپرت رونمایی کرده که بسیار مناسب مالکانی است که قصد دارند ۹۱۱ خود را به هیولایی برای پیست تبدیل کنند.

این پکیج جدید که بعد از شکستن رکورد یک دور کامل خودروهای جاده‌ای تولیدی توسط ۹۱۱ GT2 RS شرکت مانتی ریسینگ رونمایی شده، بدون هزینه اضافی در اختیار کسانی که ۹۱۱ را خریداری می‌کنند قرار خواهد گرفت.

پکیج کلاب اسپرت شامل یک رول کیج عقب فولادی دارای تأییدیه از فدراسیون جهانی اتومبیل رانی می‌شود که به اتاق این ابرخودروی آلمان‌ها جوش داده است. علاوه بر این، پکیج کلاب اسپرت شامل یک کمربند ایمنی شش نقطه‌ای قرمز رنگ، کپسول آتش خاموش کن و یک سوئیچ تغییر باتری مستر دارای تأییدیه از فدراسیون جهانی اتومبیل رانی می‌شود.

رونمایی از پکیج کلاب اسپرت برای پورشه 911 GT2 RS + تصاویر

در حالی که پورشه به راحتی می‌توانست این پکیج را به قیمت چند هزار دلار به مشتریان بفروشد، تصمیم شرکت مبنی بر ارائه مجانی آن به خریداران ۹۱۱، نشان از تعهد شرکت پورشه بر ارائه خودروهایی فوق العاده با قیمت مناسب می‌باشد.

پکیج کلاب اسپرت هیچ تغییری روی پیشرانه خودرو ایجاد نمی‌کند. گرچه، این مورد خیلی هم مهم نیست و ۹۱۱ GT2 RS به حد کافی خودروی قدرتمندی می‌باشد. جالب است بدانید پیشرانه ۳.۸ لیتری شش سیلندر خطی توربو دوقلوی آن با تیونینگ ویژه‌ای که دارد ۶۹۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به همراه یک گیربکس هفت دنده PDK دو کلاجه ارائه شده و خروجی‌هایش را به چرخ‌های عقب ارسال می‌کند. با این ترکیب فنی خودرو قادر است صفر تا صد را در ۲.۸ ثانیه پر کند و حداکثر سرعتی برابر با ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

علاوه بر پیشرانه فنی، از دیگر موارد پرفورمنس قابل توجه خودرو می‌توان به سیستم فرمان محور عقب، دیفرانسیل قفل شونده، سیستم تعلیق ویژه و قطعات آیرودینامیکی خاص اشاره کرد.

پورشه هنوز نگفته که آیا پکیج کلاب اسپرت در اختیار خریداران قبلی ۹۱۱ GT2 RS نیز قرار خواهد گرفت یا نه.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar