شروع قیمت تویوتا راوفور از ۲۷ هزار دلار + تصاویر

بروزرسانی در: چهارشنبه 30 آبان 97 ساعت 18:12
شروع قیمت تویوتا راوفور از 27 هزار دلار + تصاویر

شرکت تویوتا از مدل راوفور ۲۰۱۹ ماه مارس رونمایی و اعلام کرد که جزئیات کامل آن را بعداً منتشر خواهد کرد. امروز این اتفاق افتاده و شرکت تویوتا همه جزئیات راوفور جدید از جمله قیمت گذاری را اعلام کرده است. قیمت نسل جدید کراس اور کامپکت شرکت از ۲۶ هزار و ۵۴۵ دلار برای مدل دیفرانسیل جلوی LE شروع می‌شود. در عین حال، قیمت پایه راوفور هیبریدی ۲۸ هزار و ۷۴۵ دلار تعیین شده است.

با خرید تریم پایه LE مواردی مانند چراغ‌های LED، باربند، شیشه ایمنی، دو سراگزوز و یک صفحه کیلومتر ۴.۲ اینچی دیجیتال به صورت استاندارد در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همان طور که قبلاً در گزارش‌ها اشاره شده بود، راوفور مدل ۲۰۱۹ در ۵ مدل بنزینی و ۴ تریم هیبریدی روانه بازار خواهد شد. مدل بعدی در خانواده راوفور تریم XLE است که قیمتش از ۲۸ هزار و ۳۴۵ دلار شروع می‌شود و مواردی مانند رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، چراغ‌های LED اتومات، مه شکن، تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، چهار پورت USB و چند مورد دیگر را به خودرو اضافه می‌کند. با پرداخت ۳۰ هزار و ۵۴۵ دلار و خرید مدل XLE Premium مواردی مانند رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی کرومی، روکش چرم مصنوعی صندلی‌ها، صندلی راننده قابل تنظیم برقی در هشت جهت، در عقب برقی و فرمان و دسته دنده چرمی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. تریم Limited قیمتش از ۳۴ هزار و ۵۴۵ دلار شروع شده و به یک طراحی بدنه خاص و کابینی شیک‌تر شامل یک مونروف برقی مجهز شده است. روی تمامی این مدل‌ها سیستم دو دیفرانسیل به صورت یک آپشن ۱۴۰۰ دلاری ارائه شده است.

شروع قیمت تویوتا راوفور از 27 هزار دلار + تصاویر

مدل Adventure قیمت پایه‌ای برابر با ۳۳۹۴۵ دلار داشته و به صورت استاندارد به مواردی مانند سیستم دو دیفرانسیل، سپر جلو و جلوپنجره خاص، فلاپ بزرگ‌تر گلگیرها، ۲۲ سانتی متر ارتفاع از سطح زمین، باربند بلند، رینگ‌های ۱۹ اینچ مشکی ۵ پره با تایرهای ۲۳۵/۵۵ مجهز می‌باشد. هر دو مدل Limited و Adventure به منظور کاهش مصرف سوخت به سیستم شاتر فعال جلوپنجره مجهز شده‌اند. خانواده راوفور هیبریدی خود شامل ‌تریم های LE، XLE و Limited بوده و یک مدل جدید به نام XSE هم دارد. این نسخه اسپرت ترین مدل خانواده بوده و علاوه بر داشتن سیستم تعلیقی با تیونینگ اسپرت، صفر تا صد را می‌تواند در ۷.۸ ثانیه پر کند. قیمت مدل XSE HV از ۳۴۷۴۵ دلار، مدل XLE HV از ۳۰۵۴۵ دلار و Limited HV از ۳۶۷۴۵ دلار شروع می‌شود. تمام مدل‌های هیبریدی به صورت استاندارد به سیستم دو دیفرانسیل مجهز هستند که از یک موتور الکتریکی برای تأمین قدرت چرخ‌های عقب بهره می‌برد.

شروع قیمت تویوتا راوفور از 27 هزار دلار + تصاویر

همان طور که گفتیم، تویوتا امروز فقط جزئیات قیمتی راوفور جدید را اعلام نکرده است. تویوتا همچنین جزئیات کامل پیشرانه‌های هر دو مدل بنزینی و هیبریدی را منتشر کرده است. همان طور که انتظار می‌رفت، موتور جدید ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی به نام Dynamic Force همان ۲۰۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور کمری را تولید می‌کند. این موتور به صورت استاندارد به یک گیربکس هشت دنده اتومات مجهز بوده و مصرف میانگین آن در شهر ۸.۷ لیتر و در اتوبان ۶.۹ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است. البته این میزان مصرف در مدل‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. مدل‌های هیبریدی از سوی دیگر ۲۱۹ اسب بخار قدرت دارند و به صورت ترکیبی، ۶ لیتر در هر صد کیلومتر بنزین مصرف می‌کنند. البته تویوتا گفته که این عدد بسته به سبک رانندگی مشتریان مختلف، ممکن است از هم تفاوت‌هایی داشته باشد.

شروع قیمت تویوتا راوفور از 27 هزار دلار + تصاویر

تویوتا راوفور مدل ۲۰۱۹ بنزینی از ماه آینده میلادی وارد نمایندگی‌های شرکت می‌شوند و اگر مدل هیبریدی می‌خواهید، باید تا ماه مارس صبر کنید.

منبع ترجمه: Motor Trend

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "شروع قیمت تویوتا راوفور از ۲۷ هزار دلار + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
کوروش وطن خواه
مهمان

با هر قیمتی که دلشون بخواد ۱۰برابر قیمت یا حتی ۲۰برابر قیمت واقعی قیمتی که مردم از جمله خود من نتونم یه ماشین امن و با کیفیت داشته باشم و ۱۲ سال پراید مدل ۸۵ دارم که تو خرید دیسک و صفحه برای اینم مونده بودم آخر دادم دیسک و صفحه خودم را کوبیدند و مردم به ناچار برند ارابه های مرگ ایرانخودرو و سایپا و لگن خودرو را بخرند خدایا این همه کشور چرا من تو این خراب شده ایران به دنیا امدم