فهرست گران‌ترین خودروها از لحاظ حق بیمه

بروزرسانی در: سه شنبه 17 اردیبهشت 98 ساعت 13:51
فهرست گران‌ترین خودروها از لحاظ حق بیمه

زمانی که یک خودرو خریداری می‌شود قاعدتاً باید به فکر هزینه‌های بعدازآن مانند نگهداری و تعمیرات، بیمه و... هم بود. بعضی از خودروها هزینه‌های خیلی بالایی را برای بیمه شدن روی دست صاحبان خود می‌گذارند که شنیدن ارقام آن‌ها سرسام‌آور است.

اگر در پی خرید خودرویی هستید که هزینه بیمه پایینی داشته باشد می‌تواند یک مینی‌ون یا کراس‌اوور ارزان‌قیمت خریداری کنید. ولی اگر به فکر خرید خودروهای لوکس، اسپرت یا سوپراسپرت هستید باید این فکر را هم در گوشه ذهنتان داشته باشید که قرار است هزینه سنگینی برای حفاظت کامل و بیمه آن بپردازید. با توجه به آمار مشخص‌شده از یک وب‌سایت بیمه، نیسان جی‌تی‌آر در رتبه دوم ازلحاظ هزینه بیمه پس از بوگاتی شیرون اسپرت قرار دارد. ساده است؛ هرچه خودرو گران‌تر باشد هزینه تعمیرات آن بالاتر می‌رود و درنتیجه حق بیمه بیشتری هم برای آن باید بپردازید. در ادامه قصد داریم به معرفی گران‌ترین خودروها ازلحاظ هزینه بیمه اشاره‌کنیم.

Mercedes-Benz S560 4MATIC

هزینه سالیانه: ۳۵۱۴ دلار

فهرست گران‌ترین خودروها از لحاظ حق بیمه

مرسدس‌بنز S650 از پرچم‌داران این برند در مدل‌های کلاس اس محسوب می‌شود اگرچه که نرخ پایین‌تری نسبت به مدل‌های AMG دارد ولی هزینه بیمه بالایی برای آن باید بپردازید. این خودرو با بهره‌گیری از موتور ۸ سیلندر توربو می‌تواند ۴۶۳ اسب‌بخار توان تولید کند. هزینه بیمه سالیانه این خودرو در نسخه پایه ۳۵۱۴ دلار است که این نرخ برای نمونه‌های فول و با امکانات بیشتر بالاتر نیز می‌رود.

Mercedes-AMG SL 63

هزینه سالیانه: ۳۵۴۹ دلار

فهرست گران‌ترین خودروها از لحاظ حق بیمه

زمانی که پشت فرمان مرسدس‌بنز SL63 بنشینید که AMG هم تغییراتی بر روی آن اعمال کرده است به‌سادگی این امکان وجود دارد که تصادفی برای شما رخ دهد. این خودرو به موتور ۸ سیلندر توئین توربو مجهز است و می‌تواند ۵۷۷ اسب‌بخار توان را در اختیار شما قرار دهد به همین دلیل به‌واسطه شیطنت ممکن است کار دست خودتان دهید. نرخ پایه این خودرو ۱۵۵ هزار دلار است پس هزینه تعمیرات هم قاعدتاً سرسام‌آور خواهد بود.

Mercedes-AMG S65

هزینه سالیانه: ۳۵۸۵ دلار

شمار قابل‌توجهی از محصولات مرسدس‌بنز در لیست گران‌ترین خودروها ازلحاظ هزینه بیمه وجود دارد. جای تعجب است که مرسدس‌بنز S65 AMG با نرخ پایه ۲۳۳ هزار دلار تنها حق بیمه با ۷۱ دلار گران‌تر نسبت به مدل S560 در جایگاه هشتم قرارگرفته است. این سدان لوکس از موتور ۱۲ سیلندر توئین توربو بهره می‌برد و می‌تواند ۶۲۱ اسب‌بخار توان را تولید کند.

BMW i8

هزینه سالیانه: ۳۶۰۳ دلار

فهرست گران‌ترین خودروها از لحاظ حق بیمه

ب‌ام‌و I8 ازجمله خودروهای منحصربه‌فرد این برند به شمار می‌رود که طرفداران بسیار زیادی هم دارد. البته خودروی موردنظر در این لیست نمونه رودستر I8 است که نرخ آن از ۱۴۷ هزار دلار شروع می‌شود. این خودرو با بهره‌گیری از بدنه فیبر کربن، سقف بازشونده و درهای باقابلیت باز شدن به نحو منحصربه‌فرد می‌تواند نظر همگان را به سمت خود جلب کند پس باید انتظار هزینه بیمه بالایی را هم داشته باشید.

BMW M760i xDrive

هزینه سالیانه: ۳۷۰۵ دلار

فهرست گران‌ترین خودروها از لحاظ حق بیمه

سری ۷ ب‌ام‌و هم خاص و پرطرفدار است که در نسخه‌های گوناگونی عرضه می‌شود. نسخه اسپرت سری ۷ با پیشوند M ازجمله کامل‌ترین نمونه‌ها است که نرخ آن از نزدیک به ۱۵۷ هزار دلار آغاز می‌شود. این سدان سنگین‌وزن به موتور ۱۲ سیلندر توئین توربو مجهز است و می‌تواند با بهره‌گیری از این موتور ۶۰۱ اسب‌بخار توان تولید کند.

Mercedes-AMG GT R

هزینه سالیانه: ۳۷۵۱ دلار

فهرست گران‌ترین خودروها از لحاظ حق بیمه

مرسدس AMG GT به‌طورکلی در دو نسخه سدان و کوپه عرضه می‌شود که نسخه کوپه هم در چندین نسخه گوناگون وجود دارد. نمونه کوپه با پسوند R به موتور ۸ سیلندر توئین توربو مجهز است و ۵۷۷ اسب‌بخار توان را تولید می‌کند. نرخ این خودرو در حدود ۱۶۰ هزار دلار است و هزینه تعمیرات و مخارج آن به‌شدت بالا است به همین خاطر هزینه بیمه بالایی هم دارد.

Porsche Panamera

هزینه سالیانه: ۳۸۸۷ دلار

فهرست گران‌ترین خودروها از لحاظ حق بیمه

پانامرا تنها محصول برند پورشه است که در فهرست گران‌ترین خودروها ازلحاظ حق بیمه قرار دارد. قاعدتاً این لیست بدون برند پورشه معنا نداشت ضمن این مدل ۹۱۱ هم در رتبه ۱۱ ازلحاظ حق بیمه قرار دارد. نسل جدید پانامرا با برچسب نرخ ۱۰۰ هزار دلاری عرضه می‌شود و موتور آن از نوع ۶ سیلندر ۳۳۰ اسب بخاری است.

Mercedes-Benz Maybach S650

هزینه سالیانه: ۳۹۱۷ دلار

فهرست گران‌ترین خودروها از لحاظ حق بیمه

مرسدس مایباخ S650‌ یکی از گران‌ترین محصولات این برند محسوب می‌شود که به‌شدت لوکس و درعین‌حال گران‌قیمت است. نرخ نسخه پایه از حدود ۲۰۰ هزار دلار آغار می‌شود و موتور این خودرو از نوع ۱۲ سیلندر است. این موتور می‌تواند ۶۲۱ اسب‌بخار توان را برای این سدان لوکس فراهم آورد. اغلب صاحبان چنین خودروهایی رانندگان شخصی دارند و ترجیح می‌دهند به‌جای شتابگری و رانندگی هیجان‌انگیز به‌صورت ریلکس در ردیف عقب خودرو استراحت کنند.

Nissan GT-R

هزینه سالیانه: ۳۹۴۱ دلار

فهرست گران‌ترین خودروها از لحاظ حق بیمه

رتبه دوم گران‌ترین خودرو ازلحاظ حق بیمه به یک خودروی غیر آلمانی تعلق دارد. نیسان جی‌تی‌آر نرخ بسیار بالایی ندارد و نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار برای خرید آن باید پرداخت کنید. موردی که موجب هزینه بالای بیمه این خودرو می‌شود اسپرت بودن این خودرو است ضمن این‌که اغلب این خودرو در سرعت‌های بالا و غیرقانونی رانده می‌شود.

Bugatti Chiron Sport 110 Ans

هزینه سالیانه: ۵۰۲۵۱ دلار

فهرست گران‌ترین خودروها از لحاظ حق بیمه

یکی از خودروهای خاص که در نمایشگاه نیویورک امسال رونمایی شد از برند بوگاتی با مدل Chiron Sport "110 Ans است که نرخ ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار دلاری برای آن در نظر گرفته‌شده است. شیرون اسپرت، گران‌ترین خودروی جدید جهان محسوب نمی‌شود ولی یکی از گران‌ترین‌ها درزمینهٔ هزینه بیمه است. هزینه بیمه این خودرو با ۳۲۶ هزار دلار تخفیف به طور سالیانه ۵۰ هزار و ۲۵۱ دلار است که مقدار ماهیانه آن نزدیک به ۴ هزار دلار می‌شود.

گسترش نیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar