مرسدس – آ ام گ GLC 43 مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد + تصاویر

بروزرسانی در: پنج شنبه 27 تیر 98 ساعت 17:14
مرسدس - آ ام گ GLC 43 مدل 2020 رونمایی شد + تصاویر

شرکت مرسدس بنز قبلا از مدل پایه GLC 300 و نسخه قدرتمند مجهز به موتور هشت سیلندر خورجینی GLC 63 رونمایی کرده بود و اکنون، بالاخره ما می توانیم شاسی بلند رده میانی این خانواده یعنی آ ام گ GLC 43 را ببینیم. همانند دیگر مدل ها، این خودرو نیز برخی به روزرسانی های جزئی ظاهری و همچنین بهبودهای فنی داشته است.

قابل توجه ترین بخش این شاسی بلند پرفورمنس رده میانی GLC بدون شک موتور شش سیلندر خورجینی ۳.۰ لیتری توربو دوقلوی آن است که اکنون قدرت بیشتری می تواند تولید کند. مرسدس بنز با اضافه کردن توربوشارژرهای بزرگ تر و همچنین یک تیونینگ موتور جدید با افزایش ۲۳ اسب بخاری، خروجی قدرت آن را به ۳۸۵ اسب بخار برساند. خروجی گشتاور دست نخورده باقی مانده و همان ۵۲۰ نیوتن متر سابق است. این موتور به یک گیربکس ۹ دنده اتومات و یک سیستم ۴ چرخ پیش ران با تمایل بیشتر به چرخ های عقب متصل شده است. مرسدس ادعا می کند GLC 43 در هر دو مدل کراس اور یا کوپه خود صفر تا صد را در ۴.۷ ثانیه می تواند پر کند. حداکثر سرعت خودرو روی ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت برای مدل های مجهز به رینگ و تایرهای استاندارد و ۲۵۰ کیلومتر برای مدل های مجهز به رینگ ۲۱ اینچی و تایرهای تابستانی محدود شده است.

مرسدس - آ ام گ GLC 43 مدل 2020 رونمایی شد + تصاویر

مرسدس - آ ام گ GLC 43 را به لطف یک جلوپنجره جدید با میله های افقی تشخیص بدهید. جلوپنجره این خودرو طراحی عریض تری در بخش پایینی خود داشته تا GLC 43 جدید از نظر طراحی با دیگر مدل های خانواده خود هماهنگی داشته باشد. لیپ اسپویلر جلو و دیفیوزر عقب در مقایسه با مدل قبلی بزرگ تر شده اند. داخل کابین یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی کار صفحه کیلومتر و آمپرها را انجام می دهد و برای سیستم اطلاعات سرگرمی یک صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی در نظر گرفته شده است. این سیستم ها را به کمک کنترل تاچ استاندارد مرسدس بنز یا از طریق سیستم کنترل صوتی MBUX مدیریت کرد.

مرسدس - آ ام گ GLC 43 مدل 2020 رونمایی شد + تصاویر

فروش مرسدس - آ ام گ GLC 43 مدل ۲۰۲۰ از پاییز امسال شروع می شود. قیمت پایه آن ۶۰ هزار و ۴۹۵ دلار تعیین شده که ۲۵۰۰ دلار گران تر از مدل ۲۰۱۹ همین خودرو می باشد.

autoblog

منبع: Z4Car

تصاویر مرسدس بنز GLS 2020 منتشر شد

انتشار جزئیات کامل پیشرانه مرسدس آ ام گ CLA 45

رونمایی از مرسدس بنز GLB 250 مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

تعیین قیمت ۲۰۰ هزار دلاری برای مرسدس – آ ام گ GT R Pro مدل ۲۰۲۰

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "مرسدس – آ ام گ GLC 43 مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
کوروش وطن خواه
مهمان

عهه پسر این آلمانیها دارند پا به پای دوتا شرکت دزد و کلاه بردار ایران گاری و خرپا پیشرفت میکنند شیشه بالابر برقی شیشه های عقب هم داره ماشیناشون خدا فقط بگو من چرا تو این خراب شده ایران به دنیا آمدم