نگاهی به جذاب‌ترین فیلم دریفت تاریخ + ویدیو

بروزرسانی در: سه شنبه 20 آذر 97 ساعت 19:06
نگاهی به جذاب‌ترین فیلم دریفت تاریخ + ویدیو

طی ۵ سال اخیر، به وضوح دیده‌ایم که تکنولوژی پهپادها چقدر رشد کرده و محبوبیت این دستگاه‌های جذاب نزد مردم افزایش پیدا کرده است. قبلاً، پهپادهای مناسب استفاده مردم عادی تقریباً در بازار وجود نداشتند و در صورت وجود نیز قیمت آن‌ها بسیار گران و فضایی بود. اکنون، که چند هفته تا پایان ۲۰۱۸ باقی مانده، تقریباً هرکسی که بخواهد می‌تواند به یک فروشگاه رفته و با هزینه‌ای نه چندان زیاد، یک پهپاد خریداری کند و شروع به فیلم برداری از آسمان نماید. در این فیلم که نام آن Drift Hard است، فردی که کنترل پهپاد را به عهده دارد، به دنبال چند خودروی مختلف که در یک پیست در حال دریفت کردن هستند راه افتاده و از آن‌ها فیلم برداری می‌کند.

برخلاف دیگر ویدیوهایی که با پهپاد از خودروهای در حال دریفت فیلم برداری شده، در این فیلم صدای موتور این خودروها را با ترکیبی از موسیقی اکشن دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی می‌توانید بشنوید که حس و حالی هیجان انگیز به فیلم بخشیده است. ترکیب این موسیقی‌ها در کنار تعقیب بسیار جذاب و گاها خطرناک خودروها توسط پهپاد بسیار زیباست. در برخی لحظه‌ها، بیننده احساس می‌کند که پهپاد با خودروها برخورد می‌کند و حس هیجان خوبی به وی منتقل می‌شود. چیزی که با دیدن این فیلم متوجه آن می‌شویم، بدون شک مهارت فوق العاده بالای خلبان این پهپاد است.

در این فیلم خودروهای مختلفی را در حال دریفت می‌بینیم. در صحنه آغازین، یک دستگاه نیسان ۳۵۰Z حضور دارد. بعداً شاهد یک نیسان S13 240SX هستیم که به تنهایی دریفت می‌کند. بعداً اوضاع کمی پیچیده‌تر شده و سه خودروی S13 را در حالی که با فاصله‌ای بسیار کم از هم حرکت می‌کنند می‌بینیم. بعداً تعداد نیسان ۳۵۰Z ها افزایش پیدا کرده و حتی یک اینفینیتی G35 سدان هم وارد بازی می‌شود.

با عبور از بالا و کنار خودروها، پهپاد به طرز دیوانه واری به خودروها نزدیک می‌شود. حتی در یک لحظه پهپاد به سبک خلبانی تام کروز با یک هلیکوپتر حرکت‌های جذابی را انجام می‌دهد که بیننده را سر جای خود میخ کوب می‌کند.

منبع ترجمه: Motor 1

ویدیو:

تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar