نگاهی به مرسدس A کلاس ۲۰۱۹ در پاریس + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
نگاهی به مرسدس A کلاس 2019 در پاریس + تصاویر

لاکچری، در دنیای خودروها زمانی به معنی اندازه بزرگ بود. ولی اکنون اوضاع فرق کرده است. این روزها ولی، خودروسازهای بزرگ توجه خود را معطوف کوچک‌ترین مدل‌های خود کرده‌اند و تا جای ممکن، این خودروها را با نهایت تجهیزات و لاکچری روانه بازار می‌کنند تا بتوانند نظر خریداران جوان را به خود جلب نمایند.

در میان این شرکت‌ها بدون شک مرسدس گل سرسبد است. شرکتی که مجموعه مدل‌های پایه خود را با خودروهای مختلفی مانند B کلاس جدید یا A کلاس سدان جدید که در نمایشگاه امسال پاریس رونمایی شدند بسیار متنوع کرده است.

این سدان کوچک، در کنار CLA چهار در کوپه، کراس آور GLA و هاچ بک A کلاس، وارد جایگاهی شده که قبلاً فقط در اختیار C کلاس بوده است. C کلاسی که با رونمایی هر نسل جدید رشد کرده و دیگر نمی‌توان آن را در کنار مدل‌های کامپکت شرکت دسته بندی کرد. همین موضوع، در میان مدل‌های پایه شرکت جا را برای یک سدان کوچک‌تر که تمام امکانات و تجهیزات لوکس مدل‌های بزرگ‌تر از خود دارد باز کرده است.

از میان این تجهیزات می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX جدید اشاره کرد که برخلاف دیگر خودروسازها، قبل از عرضه در مدل‌های گران قیمت نخستین بار در کوچک‌ترین مدل مرسدس بنز عرضه شد. این سیستم که نصف عرض داشبورد از صفحه کیلومتر و آمپرها را گرفته به سیستم کنترل با صدا، یک تاچ پد و حتی سیستم هدآپ مجهز بوده و A کلاس جدید را به یک مدل بسیار مدرن تبدیل کرده است.

نگاهی به مرسدس A کلاس 2019 در پاریس + تصاویر

این خودرو با طولی برابر با ۴۵۴۹ میلی متر، حتی از نسل W203 سی کلاس که در ابتدای قرن جاری میلادی رونمایی شده بود هم کوچک‌تر می‌باشد.

مدل‌های بازار امریکا درتریم A220 وارد این کشور خواهند شد. در این مدل خودرو به یک موتور ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر با ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و خروجی‌هایش را با کمک یک گیربکس هفت دنده اتومات دو کلاچه به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌ها ارسال می‌کند. گفته می‌شود این خودرو تا پایان سال جاری میلادی وارد نمایندگی‌های مرسدس در سراسر دنیا خواهد شد.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar