نگاهی به نیسان مورانو فیس لیفت ۲۰۱۹ + تصاویر

بروزرسانی در: یکشنبه 11 آذر 97 ساعت 19:49
نگاهی به نیسان مورانو فیس لیفت 2019 + تصاویر

بعد از انتشار یک تصویر تیزر لحظه آخری، شرکت نیسان از مورانو فیس لیفت مدل ۲۰۱۹ در لس آنجلس رونمایی کرد.

این خودرو که در نگاه اول ظاهر کاملاً آشنایی دارد، در مدل فیس لیفت خود به یک طراحی بخش جلوی اسپرت تر با دریچه‌های ورودی هوای مثلثی و تزئینات کرومی بیشتر مجهز شده است. طراحان شرکت همچنین یک جلوپنجره V موشن بزرگ‌تر روی آن نصب کرده‌اند که در کنار چراغ‌های LED به روز شده ظاهر زیبایی به خودرو بخشیده‌اند.

دیگر تغییرات طراحی محدود هستند، ولی مورانو ۲۰۱۹ از مواردی مانند چراغ‌های مه شکن LED جدید و رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی و ۱۸ اینچی مجهز شد است. تکمیل کننده تغییرات خودرو چراغ‌های عقب به روز شده و سه رنگ بدنه جدید هستند.

داخل کابین تغییرات جزئی بوده و تریم قدرتمند مورانو پلاتینیوم اکنون به روکش صندلی‌های چرمی با دوختی ویژه مجهز است. خریداران همچنین مواردی مانند تِم چوبی تیره و دوخت متضاد را روی صندلی‌ها، کنسول مرکزی و جابازویی ها پیدا خواهند کرد.

مدل‌های ارزان‌تر برخی به روزرسانی های جزئی داخل کابین داشته‌اند و شاهد تریم فلزی یا چوبی در مدل‌های S، SV و SL هستیم. مورانو اس ال و مدل‌های بالاتر از آن به سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان کانکت با سیستم ناوبری ارتقا یافته مجهز شده‌اند. این سیستم به روز شده اکنون تصاویر سه بعدی ساختمان‌ها و تصاویر ماهواره‌ای را در کنار اطلاعات ترافیکی و قابلیت‌های جست و جو هوشمند در اختیار خریداران قرار خواهد داد.

از نظر ایمنی، تمام مدل‌های مورانو به سیستم هشدار در عقب و سیستم هوشمند حواس پرتی راننده مجهز هستند. همان طور که انتظار می‌رفت، این خودرو همچنین به پکیج سیستم‌های کمک رانندگی Safety Shield 360 مجهز شده است. از مهم‌ترین موارد این پک می‌توان به ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عبوری عقب، هشدار خروج از خط، نوربالای اتومات و ترمز اضطراری خودکار دنده عقب اشاره کرد.

زیر کاپوت، موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر خورجینی مورانو به مدل جدید هم راه یافته و همان ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۵ نیوتن متر گشتاور مدل فعلی را ارائه می‌کند. این موتور به یک گیربکس ایکس ترونیک متصل خواهد شد که می‌توان آن را به آپشن یک سیستم ۴ چرخ پیشران نیز متصل کرد.

مورانو ۲۰۱۹ از ماه آینده وارد نمایندگی‌های آمریکا خواهد شد، ولی شرکت تا این لحظه هنوز چیزی در مورد قیمت آن گفته نشده است.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar