نگاهی به کابین بی ام و X7 مدل ۲۰۱۹

بروزرسانی در: یکشنبه 18 اسفند 98 ساعت 04:47
نگاهی به کابین بی ام و X7 مدل 2019

نخستین بی ام و ایکس ۷ تاریخ قرار است اواسط ماه اکتبر رونمایی شود. اخیراً تصاویر جاسوسی جدیدی از این خودرو که هم اکنون آخرین مراحل طراحی و توسعه خود را طی می‌کند منتشر شده که ما را با کابین بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شاسی بلند هفت سرنشین بی ام و آشنا خواهد کرد. ظاهراً نمونه تستی که اینجا با آن سروکار داریم تقریباً همان مدل نهایی است که وارد خط تولید خواهد شد. داخل کابین آن روکش چرم دو رنگ، سقف آلکانتارا و تزئینات چوبی براق زیبایی را روی داشبورد و کنسول مرکزی می‌توانیم ببینیم.

گرچه برخی پوشش استتاری روی پنل های درها وجود دارد، ولی این تصاویر بدون شک بهترین تصاویر جاسوسی منتشر شده از بی ام و ایکس ۷ هستند. یکی از موارد قابل توجه کابین آن می‌توان به صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتالی آن اشاره کرد که در سری ۸ هم دیده بودیم. در حالی که روی صفحه نمایش تصویر یک خودروی سدان را می‌بینیم، ظاهراً سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو هنوز نرم افزارهای مرتبط با ایکس ۷ را ندارد و روی صفحه نمایش خودرو تصویر یک سدان سری ۵ را می‌توانیم ببینیم. نیازی به گفتن نیست که این موضوع با آغاز تولید ایکس ۷ در کارولینای جنوبی برطرف خواهد شد.

نگاهی به کابین بی ام و X7 مدل 2019

از آن جایی که به سری ۸ اشاره کردیم، به راحتی می‌توان متوجه شباهت بین طراحی داشبورد این شاسی بلند پرچم دار با آن چه که در مدل جانشین سری ۶ کوپه دیده بودیم شد. موضوعی که اصلاً ما را متعجب نمی‌کند. در این تصاویر همچنین می‌توان کنسول مرکزی عقب را دید که برای سرنشینان عقب تهیه شده است. ردیف عقب ایکس ۷ فضای پای بسیار خوبی برای سرنشین‌ها دارد. دریچه‌های ورودی هوا برای خودرویی که گران قیمت‌ترین شاسی بلند بی ام و محسوب می‌شود بسیار ساده به نظر می‌رسند. روی داشبورد کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع، یک خروجی برق، یک جفت پورت USB و دو جالیوانی را می‌توانیم ببینیم.

نگاهی به کابین بی ام و X7 مدل 2019

البته این نکته را در نظر بگیرید که این خودرو یک مدل نمونه اولیه است و ایکس ۷ نهایی ممکن است کابینی با مواد اولیه بسیار با کیفیت‌تر داشته باشد. بیایید امیدوارم باشیم شرکت فکری به حال بخش‌های پلاستیکی اطراف جالیوانی های ردیف دوم بکند. زیرا چنین مواردی برای شاسی بلندی در این سطح به هیچ وجه خوب نیستند.

در تصاویر جاسوسی همچنین یک نمونه اولیه متفاوت را می‌توانیم ببینیم که روی تریلر سوار شده است. با توجه به رینگ‌های کوچک آن و نبود پشت سری روی صندلی‌ها، می‌توان حدس زد که این مدل یک‌ تریم ارزان‌تر از آن چیزی است که در تصاویر کابین آن را دیده‌ایم. این خودرو پوشش استتاری زیادی روی خود دارد، ولی جلوپنجره کلیه بزرگ آن کاملاً واضح بوده و همچنین می‌توان طراحی چراغ‌های جلو و عقب را تشخیص داد.

نگاهی به کابین بی ام و X7 مدل 2019

اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم بی ام و نهایتاً چه زمانی از ایکس ۷ مدل ۲۰۱۹ که طی ماه‌های اخیر تصاویر تیزر زیادی داشته رونمایی خواهد کرد. برای این خودرو می‌توانیم انتظار یک پیشرانه ۳ لیتری توربو شش سیلندر خطی، یک هشت سیلندر خورجینی ۴.۴ لیتری توربو دوقلو در کنار پیشرانه‌های دیزلی برای برخی بازارهای جهانی را داشته باشیم. بعدها گفته می‌شود بی ام و یک نسخه پلاگین هیبریدی و شاید یک مدل پرفورمنس X7 M را هم روانه بازار کند.

منبع ترجمه: motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar