پژو ۵۰۸L پلاگین هیبریدی هم به چین آمد

بروزرسانی در: چهارشنبه 28 فروردین 98 ساعت 17:32
پژو 508L پلاگین هیبریدی هم به چین آمد

خودروی پژو ۵۰۸L سال پیش در نمایشگاه خودروی گوانگژو تحت عنوان دانگ فنگ پژو ۵۰۸L رونمایی شد، ولی امسال در شانگهای شرکت نسخه پلاگین هیبریدی خودرو را در معرض نمایش عموم قرار داده است. هنوز پژو اطلاعات کامل این خودرو را منتشر نکرده و جزئیات خیلی زیادی از آن در دست نیست.

البته به احتمال زیاد پژو ۵۰۸L پلاگین هیبریدی از همان پیشرانه ارائه شده روی نسخه‌های پلاگین هیبریدی مدل استاندارد پژو ۵۰۸ استفاده خواهد کرد. پژو ۵۰۸ پلاگین هیبریدی از یک موتور بنزینی ۱.۶ لیتری Pure Tech با ۱۷۸ اسب بخار قدرت و یک موتور الکتریکی ۸۰ کیلوواتی استفاده می‌کند و روی هم رفته ۲۲۲ اسب بخار قدرت دارد. در این خودرو همچنین از یک پک باتری ۱۱.۸ کیلووات ساعتی استفاده شده که ظرفیت پیمایش تمام الکتریکی ۴۰ کیلومتری را برای خودرو به ارمغان آورده است.

مدل پلاگین هیبریدی ۵۰۸L به احتمال زیاد ابعاد بدنه مشابهی نیز با دیگر مدل‌های ۵۰۸L خواهد داشت. همان طور که احتمالاً می دانید، طول بین دو محور این خودرو ۵۵ میلی متر طولانی‌تر از ۵۰۸ استاندارد می‌باشد و به ۲۸۴۸ میلی متر افزایش یافته است. در مقایسه با مدل استاندارد، از نظر طول نیز خودرو ۱۰۰ میلی متر بزرگ‌تر شده و اکنون، ۴۸۵۶ میلی متر طول دارد.

علاوه بر رونمایی ۵۰۸L پلاگین هیبریدی در نمایشگاه خودروی شانگهای، این خودروساز فرانسوی مدل‌های ۳۰۸، ۴۰۸، ۴۰۰۸ و ۵۰۰۸ را هم به غرفه خود آورده است.

طی روزهای آتی، با پوشش کامل نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹ با شما همراه خواهیم بود، لطفاً همراه زد فور کار باشید.

اختصاصی زد فور کار

پژو 508L پلاگین هیبریدی هم به چین آمد

پژو 508L پلاگین هیبریدی هم به چین آمد

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar