چین میزبان معرفی جهانی هیوندای ix25 جدید

چهارشنبه 28 فروردین 98 ساعت 18:27
چین میزبان معرفی جهانی هیوندای ix25 جدید

شرکت هیوندای از فرصت نمایشگاه خودروی شانگهای برای رونمایی و معرفی جهانی خودروی کراس اور کوچک ix25 استفاده کرده است.

این خودرو که در برخی بازارها با نام کرتا هم شناخته شده، یک کراس اور ساب کامپکت می‌باشد که برای نسل دوم خود، از یک طراحی جسورانه‌تر بهره می‌برد.

در طراحی بخش جلو، هیوندای ix25 جدید از همان جلوپنجره جدید که قبلاً روی هیوندای پالیسید و مدل‌های اخیر شرکت دیده بودیم استفاده می‌کند. چراغ‌های دو تکه جلو که هیوندای کونا در طراحی‌شان الهام گرفته شده در کنار طراحی زیبای چراغ‌های عقب خودرو به احتمال زیاد بیشتر از همه توجه کسانی که ix25 را برای نخستین بار می‌بینند به خود جلب خواهند کرد.

دیگر بخش‌های خودرو طراحی کاملاً عادی و استانداردی دارند. این شاسی بلند کوچک به برخی قطعات و امکانات آفرود از جمله اسکید پلیت جلو و پوشش‌های پلاستیکی روی بدنه مجهز شده است. در نگاه اولیه، ارتفاع سواری آن نیز قابل توجه می‌باشد.

چین میزبان معرفی جهانی هیوندای ix25 جدید

هیوندای می‌گوید نسل جدید ix25 قطعاً می‌تواند گزینه فوق العاده ای برای بازار چین باشد. شرکت از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد خودرو تا این لحظه خودداری کرده است. هرچند، گزارش‌های رسانه‌های چینی ادعا می‌کنند که این خودرو ۳۰ میلی متر طولانی‌تر و ۱۰ میلی متر پهن‌تر از نسل قبلی خود می‌باشد و طول بین دو محورش نیز ۲۰ میلی متر بیشتر شده است. برای ارائه ظاهری پویا و جذاب، هیوندای ارتفاع خودرو را ۷ میلی متر کاهش داده است.

طراحی کابین بسیار زیبا و مدرنی را روی نسل جدید ix25 شاهد هستیم. از جمله موارد قابل توجه آن می‌توان به صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو اشاره کرد که به نوعی جایگزین کنسول مرکزی شده است. طراحی این صفحه نمایش بزرگ ما را به یاد مدل‌های تسلا می‌اندازد. هنوز اطلاعاتی در مورد مجموعه پیشرانه‌های ارائه شده برای این خودرو وجود ندارد.

در کنار نسل جدید ix25، هیوندای همچنین از مدل جدید سوناتا ویژه بازار چین در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرده است.

اختصاصی زد فور کار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar