مسابقه درگ سالانه وب سایت موتورترند برگزار شد + ویدیو

بروزرسانی در: چهارشنبه 18 اردیبهشت 98 ساعت 15:05
مسابقه درگ سالانه وب سایت موتورترند برگزار شد + ویدیو

وب سایت و مجله موتور ترند به برگزاری مسابقات درگ دیوانه واری معروف است که برخی از بهترین خودروهای پرفورمنس دنیا را روبروی هم قرار داده و توجه بسیاری را در وب سایت یوتیوب به خود جلب می‌کنند. در سری مسابقات درگ موتور ترند، آن‌ها برخی از بهترین ابرخودروهای دنیا را کنار هم، داخل یک باند فرودگاه قرار می‌دهند. هدف چیست؟ این که بدانیم کدام یک در درگ ۴۰۰ متر سریع‌تر از همه هستند. روی کاغذ این پروسه شاید یک کار روتین به نظر برسد و بیشتر به یک آزمایش علمی شبیه باشد، ولی اگر ماشین باز باشید، تماشای یک مسابقه درگ بین ابرخودروها می‌تواند برای شما جذابیت‌های فوق العاده زیادی داشته باشد.

در مسابقه درگ امسال موتور ترند ۱۲ ابرخودرو حضور داشتند: مک لارن ۷۲۰ اس مدل ۲۰۱۸، پورشه ۹۱۱ جی تی ۲ آر اس مدل ۲۰۱۸، لامبورگینی هوراکان پرفورمانته، شورولت کوروت ZR1 مدل ۲۰۱۹، بی ام و M5 مدل ۲۰۱۸، استون مارتین ونتیج مدل ۲۰۱۹، آلفارومئو استلویو Q4 کوادریفولیو مدل ۲۰۱۸، آئودی تی تی آر اس مدل ۲۰۱۸، دوج چلنجر آر تی اسکات پک مدل ۲۰۱۹، فورد موستانگ جی تی ۲۰۱۸، کیا استینگر جی تی ۲۰۱۸ و هوندا سیویک تیپ آر مدل ۲۰۱۸. در این مجموعه خودروهای مختلفی از سیویک ۳۰۶ اسب بخاری گرفته تا کوروت ۷۵۵ اسب بخاری حاضر بودند.

البته، جالب است بدانید که کوروت به عنوان قوی‌ترین خودروی این مسابقه، سریع‌ترین آن‌ها نبود. لیست بالا به ترتیب سریع‌ترین خودروها دسته بندی شده است. مک لارن ۷۲۰ اس در این مسابقه درگ موفق به کسب رتبه نخست شد و توانست مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۱ ثانیه و با سرعت ۲۲۸ کیلومتر بر ساعت طی کند. رتبه دوم متعلق به پورشه ۹۱۱ جی تی ۲ آر اس بود که با ۱۰.۳ ثانیه و با سرعت ۲۲۴.۱ کیلومتر بر ساعت مسابقه را به پایان رساند. نهایتاً رتبه سوم با ۱۰.۴ ثانیه زمان و سرعت ۲۱۶ کیلومتر بر ساعت به لامبورگینی هوراکان رسید. آلفارومئو استلویو به عنوان نخستین شاسی بلند که در مسابقه درگ موتور ترند شرکت کرده بود، با ثبت زمان ۱۱.۸ ثانیه و سرعت ۱۸۷ کیلومتر بر ساعت در جایگاه هفتم قرار گرفت. این اعداد و رتبه برای یک شاسی بلند خانوادگی بزرگ واقعاً شگفت انگیز است.

پیشنهاد می‌کنیم حتماً ویدیوی این مسابقه درگ فوق العاده را به تماشا بنشینید. اگر ماشین باز باشید، ما به شما اطمینان می‌دهیم که تماشای آن کاملاً ارزشش را خواهد داشت. همچنین در ویدیو می‌توانید نتایج نهایی را نیز به طور کامل مشاهده کنید.

منبع ترجمه: motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar