مسابقه درگ مک لارن ۷۲۰ اس و پورشه ۹۱۱ GT2 RS + ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
مسابقه درگ مک لارن 720 اس و پورشه 911 GT2 RS + ویدیو

در مسابقات درگ رسمی مثل این، همیشه توانایی‌های خودروها نیست که نتیجه را مشخص می‌کند و در بسیار از موارد، توانایی‌های راننده‌ای که پشت فرمان قرار گرفته هم بسیار اهمیت دارد. از نظر پرفورمنس، پورشه ۹۱۱ GT2 RS و مک لارن ۷۲۰ اس تقریباً شبیه به هم هستند. هر چند، در مسابقات درگ که شامل مسابقه استارت در حال حرکت هم می‌شود، یک راننده حرفه‌ای و خوب می‌تواند پشت فرمان خودرو تأثیر زیادی روی نتیجه بگذارد. در مطلب امروز، دو ابرخودروی داستان در سه مسابقه مختلف شرکت کرده‌اند و نتایج قطعاً شما را متعجب خواهند کرد.

مسابقه اول، درگ از حالت سکون است و همان طور که می‌توانید در ویدیو ببینید، پورشه در شروع کار بسیار از مک لارن جلو می افتد. هر کسی که پشت فرمان مک لارن نشسته، بدون شک نمی‌تواند استارت خوبی بزند و همین موجب می‌شود تا پورشه فاصله خوبی ایجاد کند. نهایتاً مک لارن نمی‌تواند فاصله را جبران کند و پورشه خیلی راحت برنده می‌شود.

در مسابقه دوم، دو خودرو تست دیگر را در حال حرکت شروع می‌شود و این بار، مسابقه در شرایط نسبتاً برابری پیش می‌رود. هر دو مدل استارت خیلی خوبی می‌زنند. مک لارن موفق می‌شود فاصله خوبی ایجاد کرده و با اختلافی خوب، به عنوان خودروی نخست از خط پایان عبور کند.

مسابقه سوم نیز از حالت سکون شروع می‌شود و باز هم مک لارن قادر نیست شروع خوب داشته باشد. این بار نیز به همین دلیل، پورشه فاصله خیلی خوبی را می‌تواند بعد از شروع مسابقه ایجاد نماید. مک لارن که از همان شروع قافیه را به پورشه باخته، دومین پیروزی آلمان‌ها را به آن‌ها هدیه می‌دهد. اگر مک لارن می‌توانست استارت‌های بهتری در مسابقه اول و دوم داشته باشد، خیلی راحت امکان باخت پورشه در هر ۳ مسابقه وجود داشت.

مک لارن به یک موتور توربو دوقلوی ۴ لیتری هشت سیلندر خورجینی با ۷۱۰ اسب بخار قدرت مجهز است و پورشه از یک موتور شش سیلندر خطی توربو دوقلو ۳.۸ لیتری با ۷۰۰ اسب بخار قدرت بهره می‌برد. این آمار به تنهایی می‌تواند نشان دهد که دو رقیب چقدر به هم نزدیک هستند.

مسابقاتی مانند این برای ماشین بازها فوق العاده جذاب هستند. این ویدیو را تماشا کرده و به ما بگویید نظرتان در مورد آن چیست؟

منبع ترجمه: Motor 1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar