به این ۵ دلیل ام وی ‌ام X22 بخرید

بروزرسانی در: جمعه 24 آبان 98 ساعت 15:59
به این 5 دلیل ام وی ‌ام X22 بخرید

طراحی بدنه و کابین جذاب از مهم‌ترین مزایای ام وی ام X22 به شمار می‌روند، در ادامه با مزایای ام وی ام x22 و 5 دلیل برای خرید ام وی ام ایکس 22 با Z4Car همراه باشید.

قیمت محصولات مدیران خودرو

فروش اقساطی مدیران خودرو چری

فروش اقساطی مدیران خودرو ام وی ام

شرکت مدیران خودرو زمستان سال ۱۳۹۵ بود که یک کراس اور کامپکت جدید چینی را وارد بازار ایران کرد. این خودرو که در واقع همان چری تیگو ۳X است، از زمان ورود به بازار ایران توانسته با توجه به برخی مزایایی که دارد، دل مشتری‌ها و مخصوصاً جوان‌ترها را ربوده و فروش خوبی را در سگمنت پر رقابت کراس اورهای کامپکت برای خود دست و پا کند.

ام وی ‌ام X22 را می‌توان یک نسخه اسپرت تر، با ظاهری جذاب و زیبا و جوان پسند از X33 دانست. شرکت چری با طراحی این خودرو مشتریان جوان ساکن شهرهای بزرگی که برای نخستین بار می‌خواهند خودرو بخرند را هدف گرفته است.

طراحی زیبا و اسپرت، با اورهنگ های بسیار کوتاه در جلو و عقب خودرو، گلگیرهای مشکی و باربندهایی که کاملاً به درد بخور هستند، همه و همه بر جذابیت‌های این خودرو افزوده‌اند. رینگ‌های این خودرو کمی کوچک هستند، ولی طراحی جذاب آن‌ها زیبایی‌های خودرو را دو چندان کرده است. شرکت چری زبان طراحی جدید محصولات خود را "زندگی در حرکت" می‌نامد و ایکس ۲۲ یکی از خودروهایی می‌باشد که با بهره گیری از این زبان جدید، طراحی شده است.

ام وی ‌ام X22 از یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ با ۱۰۶ اسب بخار نیرو و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و این خروجی‌ها را با کمک یک گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ دنده اتومات به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. به صورت ترکیبی، مصرف سوخت این خودرو به ازای هر صد کیلومتر در مدل دنده دستی ۵.۹ و در مدل اتومات ۶.۱ کیلومتر است.

حال که به طور کلی با این خودرو آشنا شدیم، در ادامه مطلب قصد داریم تنها به بررسی نقاط مثبت این خودرو بپردازیم و در مقاله ای دیگر که در آینده منتشر خواهد شد نقاط ضعف آن را بیان خواهیم کرد . لطفاً در ادامه با زوم فور کار همراه باشید.

۱ – پیشرانه کم مصرف

ام وی ‌ام X22 با ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاوری که موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی‌اش تولید می‌کند، به نسبت این بازه قیمتی و همچنین این سگمنت، می‌توان گفت موتور ضعیفی دارد. ولی در عین حال، مصرف سوخت این خودرو را می‌توان یکی از نقاط قوت ام وی ‌ام X22 نام برد.در مدل دنده دستی، به ازای هر صد کیلومتر طبق اعلامی کارخانه فقط ۵.۹ لیتر به صورت ترکیبی بنزین مصرف خواهد کرد که در مقایسه با رقبای خود مانند اچ سی کراس و ساندرو استپ وی، عددی فوق العاده محسوب می‌شود، البته این عدد در شرایط ایده آل و با فشردن آرام پدال گاز و در مسیر تخت محقق خواهد شد .

۲ - طراحی خارجی زیبا و جوان پسند

این روزها در بازار ایران، خودروهای چینی همه به داشتن طراحی‌های بدنه زیبا و معمولاً اسپرت معروف هستند. کم نیستند مدل‌هایی که می‌توانیم برای شما مثال بزنیم، ولی برای این مطلب به بررسی کوتاه طراحی بدنه‌ ام وی ‌ام X22 بسنده می‌کنیم. به طور کلی بخواهیم بگوییم، در این سگمنت بازار، ام وی ‌ام X22 طراحی فوق العاده زیبا، اسپرت و جوان پسندی دارد و از این لحاظ، در رقابت با رقبای خود، برگ برنده دست ایکس ۲۲ است. در بخش جلوی خودرو چراغ‌های جلو حالتی تهاجمی دارند و استفاده از یک جلوپنجره شش ضلعی در کنار سپری که دو دریچه ورودی هوا با قاب کرومی C شکل در دو طرف خود همراه با چراغ‌های LED روز روشن را در خود جای داده، بر زیبایی‌های آن افزوده است.
از کناره‌ها که به ام وی ‌ام X22 می‌نگرید، ارتفاع بالای خودرو حالت اسپرت تری به آن داده است و خطوط تیز روی بدنه، زیبایی‌های خودرو را دو چندان کرده است. طراحی قسمت عقب اگرچه به اندازه جلو زیبا نیست، ولی باز هم در مقایسه با بسیاری از خودروهای موجود در بازار طراحی بهتری دارد.

۳ – تجهیزات و آپشن های خوب

یکی دیگر از مشخصه‌های اصلی خودروهای چینی در میان مردم ایران، داشتن امکانات، تجهیزات و آپشن های بسیار خوب است. چری در این بخش چیزی کم نگذاشته و ام وی‌ ام X22 در این بازه قیمتی، یکی از مجهزترین خودروهایی است که می‌توانید پیدا کنید. از مهم‌ترین تجهیزات این خودرو می‌توان به صفحه نمایش ۸ اینچ لمسی، سنسور پارک و دوربین دید عقب با نمایش روی مانیتور، کامپیوتر سفری، سان روف برقی، روکش چرم دو رنگ صندلی‌ها، کروز کنترل، سیستم مولتی مدیا، بلوتوث، رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچ، کنترل‌های سیستم صوتی و کروز کنترل روی فرمان، تهویه مطبوع الکتریکی، بالابرهای شیشه و آینه‌های برقی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. برخی از قابل توجه ترین امکانات این خودرو هم شامل کمربند ایمنی سه نقطه‌ای برای همه سرنشین‌ها، کیسه هوا برای سرنشین‌های جلو، ترمزهای دیسکی عقب جلو با ABS و EBD و ایموبلایزر می‌شود.

۴ – کابین مدرن و زیبا

همان طور که ‌ام وی ‌ام X22 طراحی بدنه بسیار زیبا و جوان پسندی دارد، داخل کابین این خودرو هم شاهد یک طراحی بسیار زیبا و مدرن هستیم که توجه همه را به خود جلب می‌کند. شاید مهم‌ترین المان در طراحی کابین این خودرو که بیش از همه به چشم می زند صفحه نمایش لمسی ۸ اینچ آن است که مانند آن را در رقیب مستقیم آن یعنی رنو ساندرو استپ وی، به هیچ وجه نمی‌توانید بیابید! روکش چرم صندلی‌ها دو رنگ بوده و همین به اسپرت تر شدن حال و هوای کابین کمک کرده است. فرمان پلاستیکی خودرو طراحی نسبتاً خوبی دارد و صفحه کیلومتر پشت آن هم از نوع دیجیتال بوده و زیباست.

۵ – شبکه نمایندگی و خدمات پس از فروش گسترده

شرکت مدیران خودرو طی سال‌های اخیر به خوبی توانسته رشد کند و اکنون در بسیاری از شهرهای کشورمان می‌توانید نمایندگی‌های این شرکت خودروسازی را پیدا کنید. این شرکت که نماینده رسمی کمپانی چری در ایران محسوب می‌شود، بر اساس گزارش اول سال ۹۶ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مدیران خودرو توانسته در مواردی مانند نحوه اطلاع رسانی، مدت زمان تحویل خودرو، برخورد و شیوه درست پاسخ به مشتریان در نمایندگی‌ها، تنوع در شرایط فروش و رنگ انتخابی و متناسب بودن مبلغ پرداختی با ارزش واقعی خودرو، موفق به کسب امتیازهای بالایی نسبت به سایر شرکت‌ها شود. همچنین با توجه به آمار رسمی اعلام شده، این شرکت در رقابتی شدید با کرمان خودرو یکی از برترین خودروسازهای خصوصی ایران به شمار می‌رود.

سخن پایانی

در پایان، به طور کلی بخواهیم بگوییم، ام وی ‌ام X22 خودرویی با ظاهر مدرن و البته کیفیت ساخت نسبتا پایین است که برای قشر جوان که نخستین بار می‌خواهند خودرو بخرند و همچنین خانواده‌های کم جمعیت، می‌تواند گزینه مناسبی باشد؛ به این شرط که سطح انتظارات خود از آن را خیلی بالا نبرید. اگر مواردی که ذکر کردیم، جزء معیارهای اصلی شما برای خرید یک خودرو می باشد، ما خرید ام وی ام X22 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

45 دیدگاه ها برای "به این ۵ دلیل ام وی ‌ام X22 بخرید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مهدی
مهمان

ریپورتاژ آگهی بود؟

منصور
مهمان

سلام،ماشین خیلی زیبا و طراحی جالبی داره کاش فقط کمی موتورش قوی تر بود اونوقت واقعا دیگه چیزی کم نداشت…
واقعا ممنون از این اطلاعات منکه خیلی راضی ام…

rasool
مهمان

فقط میتونید با ظاهر و آپشنهاش پُز بدید به همه
از نظر باطنی و فنی ماشین پاچیده ایه

مصطفی
مهمان

اصلا” رو اصول ساخته نشده . در ماشین نسبت به دیگر خودروها کم باز میشه و موقع پیاده شدن به مشکل بر میخورید . و فضای کابین خیلی مناسبی نداره کیفیت ساختشم که خیلی تعریفی نداره . این ماشین حداکثر ۵۵ میلیون می ارزه نه ۷۴ میلیون تومن .

یونس
مهمان

یعنی این ماشین ۷۴ تومن میفروشن

کیهان
مهمان

به جز مواردی که دوستان گفتند.کابین اصلا مناسب افراد بلند قد نیست

Navid
مهمان

من ۹ ماهه که این ماشین رو خریدم . وقتی میخوای باهاش رانندگی کنی باید صدای ضبط و زیاد کنی که سر و صداهای اتاق دیوونت نکنه. انگار پیکان مدل ۵۷ سوار شدی . فقط اینو بگم که پژو ۲۰۶ از این بهتره پولتون رو دور نریزید مفت نمی ارزه . موتورشم‌که آشغاله . فقط برداشتن ظاهرش رو بزک کردن کلاهبردارای خدا نشناس …

واعظ
مهمان

داداش برو ۲۰۶ آشغالی سوار شو حال کن

حسین
مهمان

پنج ماهه که تحویل گرفتم، در کل باید بگم راضی هستم

Hamid
مهمان
فقط این رو بگم قبل از خرید یه سر به خدمات پس از فروش برید متوجه میشید که از مدیران خودرو فرغون هم نخرید دوستان عزیز من از مدیران خودرو ماشین دارم! واقعا خدمات پس از فروش افتضاحی داره! یه نمونه براتون بگم من تابستون کمپرسور کولر ماشینم سوخت زنگ زدم نمایندگی نزدیک خونه و گفتن بایدد ببری نمایندگی مرکزی نمایندگی مرکزی هم فقط با تلفنی وقت میدن! خلاصه اون روز شانس باهام یار بود و تلفن رو جواب دادم! ادرسش هم کیلومتر ۱۴ مخصوص هست ! بنده روز دوشنبه تماس گرفتم و روز سه شنبه ی هفته بعد وقت… بیشتر
مینا
مهمان

من این ماشینو داشتم ، اصلا راه رفتنش تعریفی نداره ، الان استپ وی خریدم خیلی راضیم ، قابل قیاس نیستند

AMIR
مهمان

برادر من چطور بعد از خرید یک ماشین کاملا ظریف ، رفتی اسپ وی ضمخت رو خریدی؟؟؟
یه جای کارت میلنگه . یا درست انتخاب نکردی ، یا ….

سعید
مهمان

من با نظر شما موافقم.من خودم ساندرو معمولی داشتم فروختم برای آبان استپ وی اتو مات ثبت نام کردم

صادق
مهمان

من چند ماهه این ماشین زیر پامه ، از نظر ظاهر و امکانات تو این رنج قیمتی رو دستش نیست ، ولی خیلی نباید توقعی از شاسی بلند بودنش یا شتاب گیری داشته باشین