میتسوبیشی لنسر بخریم یا نه؟

بروزرسانی در: چهارشنبه 27 مهر 01 ساعت 04:04
میتسوبیشی لنسر بخریم یا نه؟

به عنوان یک خودروی اصیل ژاپنی، مزایای میتسوبیشی لنسر 2018 بسیار بیشتر از معایب آن هستند که بتوان بی خیال خرید این سدان اسپرت فوق العاده جذاب شد...

در بازار سدان های کامپکت در بسیاری از کشورهای جهان، شرکت‌های ژاپنی با مدل‌های متنوع خود حضور گسترده‌ای دارند، در بازار کشورمان هم، در این سگمنت بازار شاهد حضور چند سدان ژاپنی هستیم، در میان آن‌ها، مخصوصاً برای جوانان، میتسوبیشی لنسر خودرویی کاملاً متفاوت است که به عنوان یک سدان اسپرت کوچک، با قیمتی مناسب جذابیت‌های فوق العاده زیادی دارد.

چقدر میتسوبیشی لنسر را می‌شناسید؟

میتسوبیشی لنسر یک سدان کامپکت ژاپنی است که از سال ۱۹۷۳ توسط شرکت میتسوبیشی تولید می‌شود. در طی این سال‌ها، لنسر با نام‌ها و برندهای مختلفی در بازارهای سراسر دنیا فروخته شده است. طبق آمار منتشر شده توسط میتسوبیشی، بین سال‌های ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۸، این شرکت توانسته بالای شش میلیون دستگاه از این خودرو را در سراسر جهان بفروشد. قبل از نسل فعلی لنسر که در بازار ایران حضور دارد، این خودرو ۹ نسل مختلف داشته است. این خودرو از دیرباز در بازار ایران حضور داشته و ایرانی‌ها خیلی خوب با میتسوبیشی لنسر آشنا هستند. هنوز هم در بازار برخی مدل‌های دهه ۹۰ میلادی میتسوبیشی لنسر را پیدا کنید که در مقایسه با بسیاری از خودروهای صفر کیلومتر ایرانی امروز، گزینه‌های بسیار مطمئن‌تری می‌توانند برای خرید باشند.

خودرویی که این روزها در بازار ایران مدل صفر کیلومترش را می‌توانید خریداری کنید، در واقع آخرین نسل لنسر است و سال ۲۰۰۷ در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شد. این خودرو پس از رونمایی، در بازارهای مختلف جهانی، از امریکای شمالی گرفته تا اروپا و از استرالیا گرفته تا آمریکای جنوبی فروخته شد. تقریباً ۸ سال بعد از آن، در اکتبر سال ۲۰۱۵ بود که میتسوبیشی جزئیات مدل ۲۰۱۶ این خودرو را که مدل فیس لیفت نسل آخر لنسر محسوب می‌شد منتشر کرد. در مدل فیس لیفت شاهد تغییراتی در طراحی بخش جلو بودیم و کابین هم دست خوش تغییراتی شده بود.

مرگ لنسر!

ژانویه ۲۰۱۷ بود که مدیرعامل میتسوبیشی آمریکای شمالی، خبری را اعلام کرد که شوکی بزرگ برای همه دوست داران لنسر و مدل‌های اسپرت ژاپنی در سراسر دنیا بود. میتسوبیشی تصمیم گرفته بود برای همیشه لنسر را کنار بگذارد و هیچ برنامه‌ای برای معرفی نسل جدیدی از آن، اعلام نکرد. دلیل آن، فروش نه چندان خوب این خودرو طی سال‌های اخیر اعلام شد و این که، میتسوبیشی می‌خواهد به دلیل محبوبیت بسیار بالای کراس اورها و شاسی بلندها، روی این بخش از بازار تمرکز کند و احتمالاً تا چندین سال آینده، نه تنها لنسر، بلکه هیچ سدان کامپکت دیگری از این کمپانی ژاپنی نخواهیم دید. مجله خودرویی اینترنتی معروف ژالوپنیک آمریکا در مقاله‌ای با تیتر "لنسری که هرگز کشته نمی‌شد را کشتند!" از این اتفاق انتقاد کرد.

امیدواری دوباره

چند روز بعد از انتشار خبر مرگ میتسوبیشی لنسر، کمپانی بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد که با ادامه تولید مدل لنسر در بازارهای چین شامل تایوان و کشور چین، به دلیل محبوبیت بالای این مدل در کشورهای چینی زبان موافقت کرده است.

به طور کلی، سدان های سایز متوسط اسپرت، در بازارهای مختلف دنیا این روزها آن شکوه و عظمت گذشته را ندارند و مردم، روز به روز بیشتر به سوی کراس اورها و شاسی بلندها روی می‌آورند. ولی نکته‌ای که نباید از آن غافل شد، لذت رانندگی با این خودروهاست که موجب شده چنین مدل‌هایی، مخصوصاً در میان جوانان محبوبیت فوق العاده بالایی داشته باشند. برای مطلب مشاوره خرید امروز مجله اینترنتی خودرویی زوم فور کار، برآن شدیم تا در یک بررسی تخصصی و کامل، به بیان ایرادها و معایب و همچنین مزایای این خودرو بپردازیم و شما را با دلایلی مختلف آشنا کنیم که، میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ ارزش خرید دارد یا نه. اگر موافق باشید، ابتدا به بررسی کلی این خودرو بپردازیم.

میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ یک سدان اسپرت سایز متوسط است که به یک موتور ۴ سیلندر خطی ۱.۸ لیتری ۱۶ سوپاپ با تکنولوژی MIVEC مجهز شده و خروجی‌هایی برابر با ۱۴۰ اسب بخار نیرو و ۱۷۶ نیوتن متر دارد. با کمک یک گیربکس CVT با امکان تعویض شش دنده دستی، لنسر ۲۰۱۸ خروجی‌های خود را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. موتور لنسر ۲۰۱۸ دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و مصرف سوخت آن در شهر ۸.۶ لیتر، در جاده ۵.۵ لیتر و به صورت ترکیبی، ۶.۶ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است.

میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ با داشتن ابعادی برابر با ۴۵۷۰ میلی متر طول، ۱۷۶۰ میلی متر عرض، ۱۴۹۰ میلی متر ارتفاع و ۲۶۳۴ ارتفاع، همان طور که گفته شد در سگمنت سدان های سایز متوسط بازار قرار می‌گیرد. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون استرات بوده و در محور عقب، سیستم تعلیق لنسر ۲۰۱۸ از نوع مولتی لینک است. لنسر ۲۰۱۸ به امکانات و تجهیزات خوبی مجهز می‌باشد که در ادامه مطلب و در بخش مربوطه، به صورت کامل به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

حال با یک دید کلی نسبت به این خودرو، اگر موافق باشید به بررسی نقاط قوت و ضعف و مطرح کردن دلایلی برای خریدن و نخریدن آن بپردازیم. نکته‌ای که باید ذکر شود این که در نوشتن این مطلب، از تجربه سواری چند ساعته نگارنده و همچنین، نقل قول‌های برخی از مالکان این خودرو استفاده شده است. بدون شک، با مطالعه کامل این مقاله، آگاهی نسبتاً کاملی در مورد این خودرو خواهید داشت و با ذهنی بازتر می‌توانید در مورد خریدن یا نخریدن آن تصمیم گیری کنید.

مزایا

۱ – قیمت مناسب

با توجه به افزایش قیمت فضایی این روزهای بازار ایران و افزایش قیمت تا ۲۵۰ میلیون تومانی مزدا ۳ نیو مونتاژ داخل ایران، میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ به عنوان یک خودروی وارداتی ژاپنی، هنوز هم توانسته قیمت بسیار معقولی در مقایسه با رقبای خود داشته باشد. هم اکنون در بازار تهران، شما می‌تواند یک میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ با موتور ۱.۸ لیتری را به قیمت حدوداً ۲۱۰ میلیون تومان خریداری کنید که اگر چه، قیمت واقعی این خودرو نیست و به خاطر نوسانات ماه‌های اخیر به این میزان گران شده است، ولی باز هم با توجه به اختلاف قیمتی که با مزدا ۳ نیو دارد، می‌توان آن را یک سدان اسپرت سایز متوسط وارداتی خوش قیمت در بازار ایران به حساب آورد.

۲ – موتور کم مصرف

شاید برای خریدار یک خودروی بالای ۲۰۰ میلیون تومانی، بحث مصرف سوخت و همچنین هزینه‌های مرتبط با آن خیلی اهمیتی نداشته باشد، ولی از آن جایی که قصد داریم در سری مطالب مشاوره خرید زوم فور کار به صورت کاملاً دقیق همه معایب و مزایای خودروها را بررسی کنیم، نمی‌شد از این مورد در مقاله میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ صرف نظر کرد. همان طور که در بخش معرفی کلی خودرو ذکر کردیم، موتور ۴ سیلندر خطی ۱.۸ لیتری ۱۶ سوپاپ این خودرو، با گیربکس CVT خود، در شهر به ازای هر صد کیلومتر رانندگی ۸.۶ لیتر، در جاده به ازای هر صد کیلومتر ۵.۵ لیتر و به صورت ترکیبی، ۶.۶ لیتر بنزین به ازای هر صد کیلومتر رانندگی مصرف می‌کند که برای خودرویی در این سگمنت، اعداد بسیار خوبی محسوب می‌شوند. البته معمولاً مصرف سوخت اعلامی کارخانه از آن جا که در شرایط آزمایشگاهی و با راننده‌های حرفه‌ای به دست می‌آیند، ممکن است در شرایط رانندگی واقعی اندکی تفاوت بین این اعداد و آن چه که خودتان تجربه می‌کنید وجود داشته باشد.

۳ – طراحی بدنه اسپرت بسیار جذاب

میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ به جرات می‌توان گفت یکی از زیباترین خودروهای اسپرت حال حاضر بازار ایران است. خودرویی با یک طراحی فوق العاده جذاب و جوان پسند، که کم‌تر کسی می‌تواند ایراد بزرگی روی طراحی بدنه آن بگذارد. در بخش جلویی خودرو، نکته‌ای که بیش از همه جلب توجه می‌کند جلوپنجره بزرگ دو تکه‌ای آن است که با یک ترکیب طراحی توری مشکی، در کنار تزئینات کرومی اطراف ظاهری زیبا به خودرو بخشیده است. چراغ‌های جلوی خودرو از یک طراحی زیبا و تهاجمی بهره می‌برند که با تغییرات اعمال شده در مدل فیس لیفت ۲۰۱۶، بسیار زیباتر از همیشه شده‌اند. از دیگر موارد قابل توجه در بخش جلوی خودرو می‌توان به چراغ‌های مه شکن و دیلایت آن اشاره کرد که به زیباترین شکل ممکن در دو گوشه سپر خودرو جا خوش کرده‌اند. از کناره‌ها اگر به خودرو نگاه کنیم، میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ از یک طراحی ساده بهره می‌برد و شاید قابل توجه ترین مورد آن، وجود یک خط که از وسط گلگیر جلو شروع شده و تا درب عقب ادامه پیدا می‌کند باشد. رکاب خودرو نیز از طراحی زیبایی برخوردار است. در بخش عقب، اوضاع بسیار بهتر هم می‌شود و شاهد یک طراحی اسپرت زیبا در این قسمت هستیم. ارتفاع بالای صندوق عقب که یک حالت لیفت بک به قسمت پشتی خودرو داده، در کنار چراغ‌های عقب زیبا که هماهنگی خوبی با چراغ‌های جلوی خودرو دارند، امکان ایراد گرفتن از طراحی این خودرو را از بین برده است. از جمله موارد قابل توجه دیگر به دو چراغ مه شکن که روی سپر عقب نسبتاً مرتفع خودرو قرار گرفته می‌توان اشاره کرد. قابل ذکر است که با سفارش آپشن باله عقب برای این خودرو، میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ بسیار زیباتر و اسپرت تر می‌شود و اگر روزی این خودرو را خریداری کردید، حتماً به فکر نصب باله عقب آن باشید.

۴ – فضای کافی برای یک خانواده چهار نفره

اگر چه در بازار ایران، میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ بیشتر خودروی محبوب جوانان است، ولی این خودرو به عنوان یک پکیج کامل، مدلی می‌باشد که برای رانندگی روزانه مناسب بوده و نیازهای کامل یک خانواده چهار نفره را به راحتی برطرف خواهد کرد. صندلی‌های ردیف عقب فضای کافی برای دو سرنشین را داشته و در صورت نشستن سه سرنشین بالغ در ردیف عقب، نفر وسطی ممکن است کمی اذیت شود. صندوق خودرو هم فضای کافی برای حمل بار و خریدهای یک خانواده چهار نفره را به راحتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

۵ – امکانات، تجهیزات و آپشن های خوب

از یک خودرو ژاپنی در این سطح قیمت، کمتر از این هم به هیچ وجه انتظار نمی‌رود. از برخی مهم‌ترین تجهیزات، امکانات و آپشن های ارائه شده روی میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ می‌توان به مواردی مانند تنظیم الکتریکی غربیلک فرمان، شیفتر تعویض دنده آلومینیومی، تهویه مطبوع اتومات، فرمان الکتریکی (EPS)، آئینه وسط شب و روز، برف پاک کن و شیشه شوی جلو مجهز به سنسور باران، زه آبگیر با پوشش کروم، سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب، کروز کنترل، غربیلک فرمان و دسته دنده با روکش چرمی، سانروف با تنظیم الکتریکی، آینه‌های جانبی همرنگ با بدنه، تنظیم برقی آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، گرمکن شیشه عقب با تایمر، دستگیره‌های داخلی با پوشش کروم، دستگیره‌های خارجی هم رنگ با بدنه، سیستم ورود بدون کلید، شیشه بالابرهای عقب و جلو برقی، کنسول وسط با درب روکش چرمی، چراغ‌های جلو زنون مجهز به سیستم گردش اتومات با توجه به گردش فرمان (AFS)، تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ‌های جلو، شوینده چراغ‌های جلو، روشن و خاموش شدن چراغ‌های جلو متناسب با نور محیط (سنسور نور)، چراغ مه شکن جلو، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچ، روکش چرم صندلی‌ها با گرمکن جلو و چندین مورد دیگر اشاره کرد. البته این خودرو از نظر تجهیزات برخی کمبودهایی هم دارد که در بخش معایب، به طور کامل به آن‌ها خواهیم پرداخت.

۶ – هندلینگ فوق العاده خوب

یکی از مواردی که میتسوبیشی لنسر در طول این همه سال حضور در بازار به آن معروف شده است، هندلینگ فوق العاده خوب آن می‌باشد. مهندسان ژاپنی این خودرو ظاهراً توانسته‌اند به آن فرمول جادویی بهترین هندلینگ در طراحی میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ دست پیدا کنند! اگر با لنسر در جاده رانندگی کرده باشید، سر پیچ‌هاست که متوجه خواهید شد هندلینگ این خودرو چقدر از رقبای کره‌ای، اروپایی و حتی ژاپنی خود بهتر است. به هنگام خروج از پیچ‌ها یا موقع ترمزگیری های شدید، به هیچ وجه شاهد گیج زدن عقب خودرو نخواهید بود. عملکرد سیستم کنترل پایداری خودرو هم بسیار فوق العاده بوده و از نظر هندلینگ و ایمنی، مخصوصاً سر پیچ‌ها و حتی در سرعت‌های بالا، به هیچ وجه نباید در این مورد هیچ گونه نگرانی داشته باشید.

۷ – خودرویی ایمن با امکانات خوب

میتسوبیشی لنسر به عنوان یک خودروی اصیل ژاپنی، ایمنی بسیار خوبی دارد. گواه این ادعای ما، دریافت ۵ ستاره ایمنی توسط مدل قبل از فیس لیفت این خودرو از یورو انکپ و همچنین، نمره بسیار خوبی موسسه IIHS آمریکا برای مدل ۲۰۱۷ این خودرو می‌باشند. در تست موسسه IIHS، این خودرو در چهار بخش تصادف اورلپ جلو، تصادف از کناره‌ها، مقاومت سقف و ایمنی پشت سری‌ها و صندلی‌ها نمره خوب (کامل) را دریافت کرده و فقط در بخش تصادف اورلپ کوچک سمت راننده، نمره قابل قبول به این خودرو اعطا شده است. از مهم‌ترین تجهیزات و امکانات این خودرو در بخش ایمنی، می‌توان به مواردی مانند ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی، مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، کنترل فعال پایداری (ASC)، کنترل کشش (TCL)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی (BA)، مجهز به ۷ کیسه هوای ایمنی (۲ عدد ایربگ جلو دو مرحله‌ای، راننده و سرنشین جلو-۲ عدد ایربگ جانبی-۲ عدد ایربگ پرده‌ای-۱ عدد ایربگ زانویی راننده) اشاره کرد.

۸ – پیشرانه نسبتاً خوب

همان طور که در بخش معرفی کلی خودرو اشاره شد، از یک موتور ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ با ۱۴۰ اسب بخار نیرو و ۱۷۶ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. موتور این خودرو از فناوری MIVEC بهره می‌برد. این تکنولوژی مخفف Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system و نامی است که شرکت میتسوبیشی برای تکنولوژی "زمان بندی متغیر سوپاپ" در موتورهای خود استفاده می‌کند. این سیستم علاوه بر بهبود پرفورمنس خودرو، مصرف سوخت آن را هم به میزان زیادی کاهش می‌دهد. پرفورمنس و همچنین خروجی‌های این خودرو در مقایسه با رقبای مستقیم مانند مزدا ۳ نیو و تویوتا کرولا شاید اندکی کم باشد، ولی با توجه به قیمت پایین‌تر این خودرو، بدون شک می‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. البته این تفاوت‌ها هم اندک بوده و تقریباً خروجی‌های هر سه خودرو، در یک رنج هستند.

۹ – کیفیت ساخت عالی

همان طور که همیشه از خودروهای ژاپنی انتظار می‌رود، میتسوبیشی لنسر هم از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار است که با توجه به وارداتی بودن آن، در این بخش برگ برنده در رقابت با مزدا ۳ نیو در اختیار لنسر است. خبری از مشکلات خودروهای مونتاژ ایران در این مدل نیست و مهم‌تر از همه، کیفیت قطعات استفاده شده همه در حد بسیار بالایی هستند. نتیجه این اتفاق، استهلاک کم این خودرو می‌باشد که آن را به مدلی فوق العاده، در بازه قیمتی خود تبدیل کرده است.

معایب

۱ – نبود برخی امکانات و تجهیزات ایمنی پیشرفته

به جز دوربین دید عقب و سنسورهای پارکینگ و چند مورد که در بخش ایمنی توضیح دادیم، این خودرو فاقد بعضی از امکانات، آپشن ها و تجهیزات ایمنی پیشرفته است. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی مانند سیستم هشدار تصادف شاخ به شاخ و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد. این کمبودها وقتی بیشتر خود را نشان می‌دهد که بدانیم هوندا سیویک، تجهیزات و امکانات کمکی رانندگی و ایمنی بسیار بیشتری در مقایسه با این خودرو در اختیار شما قرار خواهد داد.

۲- سیستم اطلاعات سرگرمی قدیمی

یکی از مواردی که مالکان زیادی در مورد این خودرو شکایت کرده‌اند، سیستم اطلاعات سرگرمی نسبتاً قدیمی و نه چندان خوب آن است. این سیستم، بدون شک چند ایراد بزرگ دارد. به گفته برخی مالکان، گرافیک صفحه نمایش آن خیلی خوب و با کیفیت، در مقایسه با رقبا نیست و اگر به دنبال دو سیستم اپل کار پلی و اندروید اتو در میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ هستید، باید بگوییم که این خودرو شما را نا امید خواهد کرد. البته این نکته را هم باید ذکر کرد که استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو بسیار راحت است که همین، ممکن است بتواند بر ایرادهای دیگر آن سرپوش بگذارد.

۳ – سواری نسبتاً خشک

یکی از بزرگ‌ترین ایرادهای خودروهای اسپرت، سواری نسبتاً خشک آن‌هاست. البته در نگاه کلی، از آن جایی که این موضوع یکی از مشخصه‌های سواری خودروهای اسپرت است، شاید نتوان از آن به عنوان یک ایراد یاد کرد، ولی اگر به دنبال خرید خودرویی مناسب خانواده هستید، پیشنهاد ما به شما این است که به فکر رقبای دیگر آن مانند تویوتا کرولا باشید. شاید به همین دلیل است که در بازار، اکثراً همه میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ را به عنوان خودروی مناسب جوانان معرفی می‌کنند. به طور کلی، این خودرو نرمی تویوتا کرولا و هوندا سیویک را ندارد و اگر، مورد مذکور از اولویت‌های شما هنگام خرید یک خودرو است، بهتر است بی خیال میتسوبیشی لنسر شوید.

۴ – عدم وجود برخی امکانات و آپشن ها

در بخش مزایا گفتیم که میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ امکانات، تجهیزات و آپشن های خوبی دارد، ولی این موارد برای این رده قیمتی، خیلی کامل نیستند. به عنوان مثال، عدم پشتیبانی از AUX یکی از مواردی است که بسیار در ذوق خریدار می زند. عدم وجود آینه‌های تاشو برقی هم یکی دیگر از مواردی است که ممکن است به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید. اخیراً گزارش‌هایی هم از سوی خریداران خودرو دریافت شده که شرکت آرین موتور، به عنوان نمایندگی میتسوبیشی در ایران اقدام به حذف سیستم صوتی راکفورد این خودرو کرده است که در صورت صحت، می‌تواند اتفاق بسیار بدی برای این خودرو محسوب شود.

سخن پایانی

به عنوان یک سدان اسپرت سایز متوسط ژاپنی، با اصالتی فوق العاده و پیشینه‌ای درخشان، میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ آمده تا در بازار کشورمان بدرخشد. فروش نسبتاً خوبی که طی سال‌های اخیر، این خودرو در ایران داشته، گواهی بر این مدعاست که لنسر توانسته، نظر خریداران ایرانی را با توجه به دلایلی که مطرح کردیم، به خود جلب کند. ما در این مطلب سعی کردیم تا به صورت کامل، نقاط قوت و ضعف این خودرو را بررسی کرده و به شما، در تصمیمی گیری برای خریدن یا نخریدن آن، کمک کنیم.

تصمیم گیری نهایی در این مورد، بدون شک به عهده خود شما خواهد بود، ولی به نظر ما، اگر در بازار فعلی ایران به دنبال یک سدان اسپرت خارجی هستید که علاوه بر داشتن موتوری نسبتاً قوی و در عین حال کم مصرف، هندلینگ فوق العاده داشته باشد و از نظر آپشن ها، تجهیزات و امکانات دست شما را در پوست گردو نگذارد، ما خرید میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از سویی دیگر، اگر ۴ مورد مطرح شده به عنوان معایب این خودرو، که البته خیلی هم حاد نیستند، جزو خطوط قرمز شما به هنگام خرید یک خودرو قرار می‌گیرند، ما میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

در پایان دوست داریم نظر شما را در مورد این خودرو و موارد مطرح شده در این مطلب به طور کلی بدانیم. اگر قبلاً تجربه سواری با این خودرو را داشته‌اید، یا هم اکنون مالک یک میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ هستید، لطفاً نظرات خود را در مورد این خودرو، با ما و دیگر مخاطبان مجله زوم فور کار، که ممکن است آن را در لیست خرید خود داشته باشند مطرح کنید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

18 دیدگاه ها برای "میتسوبیشی لنسر بخریم یا نه؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سپهر محبی
مهمان

ارین موتور خدمات خیلی خوبی داره من لنسر دارم و هیچ مشکلی در خدمات نداشتم ماشین کم استهلاک و بی ازاریه و کیفت خوب

میتسوبیشی سوار قدیمی
مهمان

درود
اصیل و عالی و ژاپنی درست ولی خرید از شرکتی بنام ارین موتور که هیچ تعهدی برای قطعات و گارانتی نداره یعنی ماشین و بزار یک گوشه ای خاک بخوره! ما خریدیم تو نخر اتفاقی براش افتاد سخت پشیمون میشی.