معرفی پیکاپ رم ۱۵۰۰ TRX هاووک ادیشن

شنبه 3 دی 01 ساعت 14:10
معرفی پیکاپ رم 1500 TRX هاووک ادیشن

زمانی که رم ۱۵۰۰ TRX به عنوان خودروی مدل ۲۰۲۱ معرفی شد قیمت پایه ۶۹۹۹۵ دلاری داشت. این وانت پیکاپ پرقدرت و پرفورمنس به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر شده و در مدل سال ۲۰۲۲ قیمت ۸۳۸۹۰ دلاری دارد.

اما داستان افزایش قیمت ۱۵۰۰TRX به همین‌جا ختم نمی‌شود چراکه مدل سال ۲۰۲۳ این وانت پیکاپ بازهم رشد قیمت داشته و برای خریداری آن باید حداقل ۸۴۵۵۵ دلار کنار بگذارید. اگر هم بخواهید نسخه سفارشی و جدید هاووک ادیشن را انتخاب کنید می‌بایست آماده پرداخت مبلغی شش‌رقمی باشید! با برچسب قیمتی ۱۰۴۵۵۰ دلاری به علاوه هزینه‌های تحویل قابل‌توجه ۱۸۹۵ دلار، رم  ۱۵۰۰TRX هاووک ادیشن حتی گران‌تر از مدل سند بلست ادیشن ۲۰۲۲ است.

با پرداخت ۱۰۶۴۴۵ دلار، رم سریع‌ترین و قوی‌ترین وانت پیکاپ تولید انبوه دنیا را با رنگ جدید زرد باجا و نوشته‌های تیره و رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی تحویل خواهد داد. در داخل کابین این خودرو دوخت های زردرنگ، عناصر فیبر کربنی و پلاکی روی کنسول مرکزی که حاکی از سفارشی بودن خودروست دیده می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های هاووک ادیشن می‌توان به سانروف پانورامیک، محفظه بار دارای محافظ، پله پشتی و چراغ‌ترمز LED اشاره کرد.

این وانت پیکاپ به‌صورت استاندارد از تجهیزات سطح ۲ سود می‌برد. پکیج یاد شده در مدل عادی یک آپشن ۱۰۹۹۵ دلاری است و تجهیزاتی همچون سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۹ بلندگو، هدآپ دیسپلی، صندلی‌های اسپرت و چرمی با تنظیم برقی و عملکرد گرم‌کن و سردکن، شارژر بی‌سیم، دوربین دید محیطی و آینه وسط دیجیتال را شامل می‌شود. رم ۱۵۰۰TRX هاووک ادیشن از سه‌ماهه ابتدایی سال آینده و به تعداد بسیار محدود عرضه خواهد شد. البته این شرکت اشاره‌ای به سقف تولید وانت خاص خود نکرده است اما می‌دانیم که در بطن آن پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار همی با قدرت ۷۰۲ اسب بخار و گشتاور ۸۸۴ نیوتون متر قرار دارد. به عنوان سخن پایانی باید گفت پیکربندی مدل ۲۰۲۳ این وانت راه‌اندازی شده و حداکثر قیمت آن پس از سفارش تمامی آپشن ها از ۱۱۲ هزار دلار نیز فراتر می‌رود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar