رونمایی از نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ نیوفیس + امکانات و مشخصات فنی

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رونمایی از نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ نیوفیس + امکانات و مشخصات فنی

شرکت جهان نوین آریا نماینده محصولات نیسان در کشور دیشب از مدل نیو فیس ۲۰۱۸ ایکس تریل رونمایی کرد. این اتفاق که در شعبه مرکزی شرکت جهان نوین آریا واقع در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج صورت گرفت همچنین میزبان مراسم قرعه کشی یک دستگاه نیسان جوک برای ۱۰۰ خریدار اول محصولات نیسان از ۸ الی ۱۵ اردیبهشت ماه بود.

نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ با تغییرات بسیاری در نمای ظاهری، امکانات و تکنولوژی‌ها نسبت به مدل پیش به بازار کشور ارائه خواهد شد. از مهم‌ترین تغییرات ظاهری این اتومبیل می‌توان به بدنه‌ای عضلانی‌تر با خطوطی قدرتمندتر، جلو پنجره عریض‌تر با شکل معروف V ویژه نیسان و سپری اسپرت تر، رکاب‌های کروم، چراغ‌های جلوی LED طیفی و پروژکتورهای مه شکن زاویه دار و مدرن‌تر نسبت به مدل قبلی اشاره کرد. در کابین این خودرو هم فرمان با طراحی جدید D شکل سوار و پیاده شدن را خیلی برای راننده آسان می‌کند و همچنین سیستم‌های کنترلی روی فرمان به طور جوی استیک ۴ طرفه طراحی شده است تا راننده با تمرکز بیش‌تر بتواند از تنظیمات روی فرمان بهره ببرد. سیستم صوتی با برند مطرح و با کیفیت Bose با ۸ بلندگو و نمایشگر لمسی ۷ اینچی هم یکی دیگر از مشخصات بسیار جذاب در کابین کراس اوور جدید نیسان است.

طراحی تمام چرم داخل کابین در مدل نیوفیس باعث القای حس اشرافی بودن بیش از گذشته شده و صندلی‌های عقب هم مشابه دو صندلی جلو در این مدل جدید به گرم کن مجهز شده‌اند. نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ همچنین با طراحی تازه کابین ۱۵ لیتر فضای بار بیش‌تر در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و با خواباندن صندلی‌های پشتی این حجم تا حدود ۲۰۰۰ لیتر افزایش می‌یابد که معادل فضای باز حدود ۵ خودروی سدان است.

ایکس تریل ۲۰۱۸ به تکنولوژی‌های مدرنی مجهز شده که فاصله آن را یک قدم به خودروهای خودران نزدیک‌تر می‌کند. سیستم اتوماتیک شناسایی عابر پیاده در زمان رویارویی با گرفتن ترمز از برخورد خودرو با عابر پیاده جلوگیری می‌کند. سیستم شناسایی اشیا متحرک عقب خودرو راننده را در زمان حرکت با دنده عقب از وجود اشیا متحرک در نقاط کور خارج از دید راننده با خبر و با اعمال ترمز از برخورد راننده با آن‌ها پیشگیری می‌کند. سیستم هوشمند خطوط ترافیکی به راننده در زمان خروج از خطوط اخطار می‌دهد. سیستم پایداری هوشمند این خودرو در هنگام تغییر مسیرهای ضروری با اعمال گشتاورهای متفاوت روی هر چرخ اتومبیل را به مسیر اصلی بر می‌گرداند. سیستم کمکی در زمان آغاز حرکت در سر بالایی راننده را برای مهار خودرو در سطوح شیب دار کمک می‌کند و از به عقب برگشتن خودرو خودداری می‌کند. رادار هوشمند جلوی این اتومبیل مسافت ایمنی با اشیا یا خودروهای پیش رو را حفظ می‌کند و با اعمال ترمز از به وجود آمدن حادثه پیشگیری می‌نماید. به طور کلی سیستم‌های مدرن رانندگی هوشمند نیسان برای ایمنی، راحتی و رفاه بیشتر رانندگان طراحی شده است تا با مجموعه‌ای از کارکردهای اتوماتیک در مقابل عوامل خارجی و وضعیت محیطی، اشتباه‌های انسانی را کاهش و امنیت رانندگی را افزایش دهد.

ایکس تریل ۲۰۱۸ مثل مدل قبل از موتور ۲.۵ لیتری با حداکثر توان ۱۷۱ اسب بخار بهره می‌برد و با بهره گیری از جعبه دنده اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی مصرف سوخت ترکیبی آن به ۸.۳ لیتر می‌رسد و در اتوبان تنها ۶.۶ لیتر سوخت مصرف می‌کند. کراس اوور ۴.۶ متری تازه نیسان برای بازار کشور علاوه بر ده‌ها تکنولوژی جلوگیری از تصادف به ۶ کیسه هوا مجهز شده است و از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سیستم مدیریت مصرف سوخت ECO، سیستم ترمز برقی پارک، کروز کنترل، درب برقی صندوق عقب مجهز به سنسور حرکت، سانروف پانورامیک، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی و ... بهره می‌برد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar