فروش اقساطی سانگ یانگ با بهره صفر درصد در بریتانیا

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
فروش اقساطی سانگ یانگ با بهره صفر درصد در بریتانیا

اتومبیل‌های کره‌ای معروفند به لذت رانندگی پایین و استفادهٔ گسترده از پلاستیک خشک، با این وجود ولی فروش آنها هر روز در حال بالا رفتن است و محبوبیت آنها بیشتر و بیشتر می‌شود.

در این بین یکی از برندهای کره‌ای که در سال‌های پیش محصولات خود را به روز رسانی کرده است و روش تازه‌ای را شروع کرده سانگ یانگ است. تحولاتی که سانگ یانگ در محصولات خود به وجود آورده است به این خودروساز کمک می‌کند تا بهتر بتواند با دو رقیب هموطن خود یعنی کیا و هیوندای و البته برندهای اروپایی رقابت کند.

ولی مزایای محصولات سانگ یانگ تنها به طراحی خوب آنها ختم نمی‌شود و این خودروساز اخیرا شرایط فروش تازه‌ای را اعلام کرده است تا بتواند متقاضیان بیشتری را جلب کند. این شرایط فروش جدید برای مدل‌های تیوولی و کوراندو در نظر گرفته شده‌اند.

هر دو مدل هاچ بک و XLV تیوولی را می‌توان با سود صفر درصد و در نسخه‌های دیزلی و بنزینی خریداری کرد. نکتهٔ مثبت این است که مالیات بر مدل دیزلی هم صفر است و فروش این مدل فقط با اقساط ۱۴۹ پوند در ماه انجام می‌شود. مدل کوراندو هم به همین صورت و با سود صفر درصد قابل خریدارای است.

همه این مدل‌ها همینطور همراه گارانتی پنج سالهٔ سانگ یانگ بدون محدودیت کیلومتر عرضه می‌شوند.

خودروهای سانگ یانگ در بازه قیمتی خود دارای امکانات بسیار خوب و قیمت مناسبی هستند و حالا با این شرایط فروش جدید، فروش این خودرو در انگلستان افزایش پیدا خواهد کرد.

این شرایط فروش جدید به متقاضیان سانگ یانگ اجازه می‌دهد که برای ۵ سال آیندهٔ خود برنامه ریزی بهتری داشته باشند. ضمن اینکه متقاضیان در قبال پرداخت مبلغی معقول و مناسب خودرویی با تجهیزات بالاتراز متوسط را دریافت می‌کنند.

حال این شرایط فروش و گارانتی را با وضعیت فروش و تحویل خودروهای پیش فروش شده توسط رامک خودرو مقایسه کنید. نظر شما در این مورد چیست؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar