آیا قیمت ۱۰۱ میلیون تومانی استپ وی معقول است؟!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
آیا قیمت 101 میلیون تومانی استپ وی معقول است؟!

مشاور خودرویی وزیر صنعت با اعلام اینکه وزارت صنعت موافق آزادسازی قیمت خودرو است در جواب به این سوال که آیا قیمت ۱۰۱ میلیون تومانی استپ وی با دلار ۹ هزار تومانی معقول است، گفت: بله معقول است.

اصغر خسروشاهی مشاور خودرویی وزیر صنعت امروز با حضور در جلسه خبری اعضاء انجمن قطعه سازان با اشاره به اینکه وزارت صنعت در جریان تمامی اطلاعات ارزی و خرید قطعات و مواد از قطعه سازان و خودروسازان است، اظهارداشت: در رابطه با صنعت خودرو فقط وزارت صنعت دخیل نیست و دیگر دستگاه ها نظیر وزارت اقتصاد، بانک مرکزی هم در دخالت دارند به همین علت باید به جمع بندی نهایی در این مورد برسیم.

وی افزود: نامه انجمن قطعه سازان به هیات دولت ارسال شده و ساماندهی شرایط فعلی نیازمند تصمیم گیری های مجموعه هیات دولت است.

خسروشاهی در جواب به سوالی مبنی بر درخواست افزایش قیمت خودرو از طرف خودروسازان گفت: درخواست افزایش قیمت از طرف دو خودروساز به رییس جمهوری رسیده است ولی چون این مساله در وضعیت غیر عادی اعلام شده باید رئیس جمهور خود در این رابطه تصمیم گیری کند.

وی اضافه کرد: خودروسازان در نامه خود به وزارت صنعت درخواست آزاد سازی قیمت خودرو و فروش محصولات ۵ درصد زیر قیمت بازار را دارند.

خسروشاهی با اعلام اینکه وزارت صنعت موافق آزادسازی قیمت خودرو است در جواب به این سوال که آیا قیمت ۱۰۱ میلیون تومانی استپ وی با دلار ۹ هزار تومانی معقول است، گفت: بله معقول است.

مشاور خودرویی وزیر صنعت در مورد پرداخت یارانه به قطعه سازان، افزود: هرگونه رانت فساد ایجاد می‌کند و نباید هیچ رانتی در این زمینه داده شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون که ارز ۴۲۰۰ تومانی برای قطعه سازان به نرخ آزاد رسیده است، آشفتگی و تبعاتی به همراه دارد، ولی تا یک یا دو هفته آتی و بعد از اصلاحیه های انجام گرفته بر تصمیم گیری ها این شرایط بهبود می یابد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "آیا قیمت ۱۰۱ میلیون تومانی استپ وی معقول است؟!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ali
مهمان

سلام کانال بسیار مفید برای چانگان سواران عزیز
iranchangancs35@
گروه و کانال چانگان