افزایش تمایل به فروش خودرو با کاهش نرخ دلار

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
افزایش تمایل به فروش خودرو با کاهش نرخ دلار

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: به خاطر سقوط قیمت دلار در بازار آزاد همه در بازار خودرو فروشنده شده‌اند ولی خریداری وجود ندارد.

سعید موتمنی اظهار کرد: هم اکنون بازار خودرو در شوک ناشی از افت شدید نرخ دلار به سر می‌برد و به خاطر روند نزولی قیمت دلار همه در این بازار فروشنده شده‌اند.

وی با ذکر اینکه با سقوط قیمت دلار در چند روز آتی شاهد کاهش شدید قیمت خودرو در بازار خواهیم بود، یادآوری کرد: تا ساعتی دیگر با معلوم شدن قیمت‌های امروز، میزان کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو معلوم خواهد شد.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران ادامه داد: سقوط نرخ دلار موجب شده امروز در بازار خودرو این خریداران باشند که قیمت‌ها را تعیین می‌کنند البته با توجه به پیش بینی سقوط قیمت‌ها فعلاً کسی اقدام به خرید خودرو نمی‌کند.

وی تصریح کرد: به زودی میزان کاهش قیمت خودرو به خاطر سقوط نرخ دلار اعلام خواهد شد.

کاهش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وارداتی‌ها در بازار خودرو

فعالان بازار خودرو از کاهش میانگین ۵۰ میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو خبر می‌دهند.

با شروع روند سقوط قیمت دلار از بعد ازظهر روز دوشنبه، انتظار می‌رفت قیمت‌ها در بازار خودرو هم روند نزولی به خود بگیرد.

در این وضعیت براساس جدیدترین اخبار به دست آمده از بازار خودرو امروز قیمت‌ها در بازار خودرو به شدت کاهش یافته است.

به گفته رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، هم اکنون قیمت خودروهای داخلی بین ۱.۵ تا ۱۲ میلیون تومان و قیمت خودروهای وارداتی که نسبت مستقیم با نرخ ارز دارند به طور میانگین ۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

این وضعیت در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو هم اکنون همه در این بازار فروشنده شده‌اند و هیچ خریداری در بازار وجود ندارد.

در این وضعیت رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران پیش بینی می‌کند که در روزهای آینده هم روند کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه خواهد یافت.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar