راه اندازی مدرن‌ترین خط تولید خودروهای ساخت داخل

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
راه اندازی مدرن‌ترین خط تولید خودروهای ساخت داخل

پیرو منویات مقام معظم رهبری نسبت به دستیابی به جایگاه اول اقتصادی در منطقه، تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و در جهت اعتلای تولید ملی برای افتخار ایران اسلامی گروه عظیم خودرو بزودی مدرن‌ترین خط تولید خودروهای ساخت داخل را در بروجرد راه اندازی خواهد کرد.

این در حالی است که ظرفیت تولید محصولات گروه عظیم خودرو ۵۰ هزار خودرو در سال است که با آینده پژوهی و حمایت‌های لازم از جانب دولت و مسوولین در طول برنامه ریزی‌های انجام شده، ظرف ۳ سال آینده به ۱۲۰ هزار خودرو در سال افزایش خواهد یافت.

از جمله محصولات این گروه، خودرو مدرن فوتون ساوانا (foton sauvana) است که هم اکنون عنوان “قوی‌ترین خودرو ساخت داخل” را به خود اختصاص داده است. مساحت کارخانه مجهز عظیم خودرو ۲۵۰ هکتار است که با وجود گمرک اختصاصی، موجب تسریع در روند ارائه به بازار خواهد شد.

بر این اساس گروه عظیم خودرو، با راه اندازی خط تولید این خودرو مدرن ایرانی و عرضه آن در کشور، قدم مهمی در حمایت از کالای ایرانی و رونق کسب و کار برمی دارد، به طوری که با حضور ۴۰۰ نفر بصورت مستقیم و بیش از ۳ هزار نفر بصورت غیر مستقیم باعث اشتغال زایی چشمگیری خواهد شد که این رقم تا پایان سال به ۱۲۰۰ و ظرف ۳ سال آینده به ۳۵۰۰ نفر نیروی کار مستقیم خواهد رسید که بعد از ۳ سال فعالیت و تولید، شاهد ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۱ هزار نفر هموطن ایرانی بصورت غیر مستقیم خواهیم بود. همچنین راه اندازی خط تولید عظیم خودرو موجب بهبود کسب و کار و شرایط اقتصادی منطقه خواهد شد که این امر یکی از راهکارهای ایجاد اقتصاد امن در کشور است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar