ملاقات نسل جدید بی ام و Z4 با خانواده Z در پبل بیچ + گالری تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 16 اسفند 98 ساعت 03:40
ملاقات نسل جدید بی ام و Z4 با خانواده Z در پبل بیچ + گالری تصاویر

شرکت بی ام و بالاخره از نسل جدید Z4 رونمایی کرد و همان طور که دیدید، تفاوت چندانی با مدل کانسپت سال پیش نداشت. در نسل جدید، این خودرو به جای سقف فلزی از یک سقف پارچه‌ای استفاده می‌کند.

همان طور که قبلاً در مطلبی جداگانه گفتیم، این مدل در پبل بیچ در مدل M40i رونمایی شد. این مدل از یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر ۳۳۵ اسب بخاری بهره می‌برد. به عنوان عضوی از خانواده ‌ام پرفورمنس شاسی این خودرو تفاوت‌هایی با مدل‌های معمولی دارد و سیستم تعلیق آن با تیونینگ ام اسپرت به مواردی مانند کمک فنرهای فعال، ترمزهای بزرگ‌تر و یک دیفرانسیل عقب با کنترل الکترونیکی مجهز شده است.

بی ام و بسیاری از جزئیات رسمی خودرو را مخفی نگه داشته و گفته که روز ۱۸ سپتامبر مشخصات فنی کامل آن را اعلام خواهد کرد. این خودروساز آلمانی فقط گفته که بی ام و Z4 M40i قادر است صفر تا صد را در ۴.۴ ثانیه پر کند.

نسخه ویژه فرست ادیشن این رودستر جدید باواریایی برای خاص‌تر شدن در مقایسه با مدل‌های دیگر از برخی تغییرات طراحی و تجهیزات خاص بهره می‌برد. مواردی مانند رنگ بدنه نارنجی، قاب مشکی آینه بغل، رینگ‌های ۱۹ اینچ آلیاژی دو رنگ و سقف پارچه‌ای ذغالی با سایه‌های نقره‌ای از این جمله هستند.

نسل جدید بی ام و Z4

کابین بی ام و Z4 فرست ادیشن به مواردی مانند چرم مشکی ورناسکا با دوخت تزئینی، صندلی‌های الکتریکی، سیستم صوتی هارمان کاردن، کاک پیت جدید بی ام و با دو صفحه نمایش دیجیتالی HD برای صفحه کیلومتر و سیستم اطلاعات سرگرمی و هدآپ دیسپلی مجهز است که مورد آخر برای نخستین بار روی یک رودستر بی ام و ارائه شده است.

ملاقات نسل جدید بی ام و Z4 با خانواده Z در پبل بیچ

بی ام و Z4 مدل ۲۰۱۹ در پبل بیچ طی مراسمی با خانواده خودروهای Z بی ام و آشنا شده است. تاریخچه این خانواده به سی سال پیش و رونمایی از مدل اورجینال Z1 باز می‌گردد. در این مراسم نه تنها شاهد حضور نسل‌های قبلی Z3 و Z4 بودیم، بلکه مدل تولید محدود Z8 هم حاضر بود.

بی ام و Z4 جدید را بهار ۲۰۱۹ در آمریکا در مدل ۴ سیلندر ۳۰i معرفی خواهد کرد. مدل قدرتمند M40i بی ام و Z4 جدید، شامل نسخه فرست ادیشن گفته می‌شود در سه ماهه دوم همان سال وارد بازار خواهد شد.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar