آغاز تولید مرسدس آام‌گ GT کوپه در سیندلفینگن + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
آغاز تولید مرسدس آام‌گ GT کوپه در سیندلفینگن + تصاویر

مرسدس آام‌گ خط تولید مدل ۴ در کوپه جدید، که سومین مدل اسپرت تولید شده توسط آام‌گ بعد از اس ال اس و جی تی می‌باشد را راه اندازی کرده است.

این خودرو که در مجموعه مدل‌های مرسدس آام‌گ در کنار برادرهای دو در خود قرار می‌گیرد، در واقع جانشین سی ال اس ۶۳ قدیمی خواهد شد. خط تولید این خودروی اسپرت در ساختمان ۳۶ کارخانه سیندلفینگن در آلمان واقع می‌باشد.

آرگون لومالی، از مدیران این کارخانه در این مورد می‌گوید: "با آغاز به کار خط تولید مرسدس آام‌گ GT  کوپه، کارخانه سیندلفینگن به خوبی به وظیفه خود مبنی بر مرکزی برای تولید مدل‌های کلاس لوکس و سگمنت بالا عمل می‌کند. با راه اندازی خط تولید این خودرو، ما به خوبی سهم خود از برنامه Future 2020+ را انجام می‌دهیم. و مونتاژ این مدل جدید، بخش مهمی از برنامه‌های ما در سال جاری و آتی میلادی است."

آغاز تولید مرسدس آام‌گ GT کوپه در سیندلفینگن

مرسدس آام‌گ GT کوپه رقبایی مانند پورشه پانامرا و بی ام و سری ۸ گرن کوپه را پیش روی خود می‌بیند. شرکت در دو مدل GT 63 4 MAtic+ و GT 63 S 4Matic+ این خودرو را ارائه خواهد کرد که ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور در مدل دوم دارد. قیمت آن از ۱۵۰ هزار یورو برای مدل استاندارد و ۱۶۷ هزار یورو برای مدل اس شروع می‌شود.

کارخانه سیندلفینگن، با بیش از ۲۵ هزار نفر کارمند مرسدس بنز، در حال حاضر مدل‌های بسیاری از شرکت مانند E کلاس و S کلاس را تولید می‌کند. به زودی قرار است خط تولید مدل‌های الکتریکی مرسدس بنز تحت برند EQ هم در این کارخانه راه اندازی شود.

دایملر می‌خواهد تا سال ۲۰۲۰ تقریباً ۱.۵ میلیارد یورو در این خط تولید در راستای مدرن سازی آن سرمایه گذاری کند. علاوه بر این، ۶۰۰ میلیون دلار دیگر برا تحقیق و توسعه اختصاص داده خواهد شد که کل میزان سرمایه گذاری را به ۲.۱ میلیارد یورو افزایش می‌دهد.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar