اعلام قیمت آئودی Q8 مدل ۲۰۱۹ + گالری تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
اعلام قیمت آئودی Q8 مدل 2019 + گالری تصاویر

خودروی جدید آئودی Q8 نخستین خودرو در این سگمنت برای این خودروساز آلمانی محسوب می‌شود. Q8 در واقع شاسی بلند کوپه‌ای است که نخستین بار بی ام و با مدل X6 این بادی استایل را به دنیا معرفی کرد. در حالی که ظاهراً Q8 طول زیادی دارد و ارتفاعش پایین است، ولی به لطف خط سقف شیب دار خودرو ابعاد بدنه آن تقریباً مساوی با Q7 می‌باشد. به عنوان مدل پرچم دار شاسی بلندهای آئودی، با خودرویی فوق العاده لوکس و مملو از تکنولوژی روبرو هستیم. تریم پایه Premium آن از ۶۷ هزار و ۴۰۰ هزار دلار وارد بازار شده، البته هزینه کردن تقریباً ۷۰ هزار دلار برای یک شاسی بلند به هیچ وجه برای خریدار ارزان تمام نمی‌شود.

آئودی Q8 مدل 2019

با این میزان قیمت، Q8 پرمیوم به صورت استاندارد به تجهیزات لوکس زیادی مجهز است. سیستم Pre Sense City آئودی با تشخیص عابرین پیاده، خودروها و دوچرخه سوارها در مسیر Q8، در صورت لزوم و اگر تصادفی را سیستم پیش بینی کند ترمزهای خودرو را فعال می‌کند. این سیستم تا سرعت‌های ۸۰ کیلومتر بر ساعت کار می‌کند. از آپشن های ایمنی آن می‌توان به کروز کنترل هوشمند، سیستم کمکی تقاطع‌ها، سیستم تشخیص علایم ترافیکی و سیستم کمکی چرخش اشاره کرد.

داخل کابین، Q8 با سیستم پاسخ گویی تاچ MMI و صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی، صفحه نمایش سیستم نویگیشن و یک صفحه نمایش ۸.۶ اینچی پایین دیگر برای سیستم تهویه مطبوع از شما پذیرایی می‌کند. هواداران آئودی A8 جدید با ورود به کابین Q8 حس و حال بسیار آشنایی خواهند داشت. نسل دوم کاک پیت مجازی آئودی با یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی به صورت استاندارد روی این خودرو عرضه شده است. از جمله آپشن ها می‌توان به هدآپ رنگی در تریم پرستیژ اشاره کرد. اپل کارپلی و اندروید به صورت استاندارد روی خودرو ارائه شده‌اند.

یک قدم بالاتر از تریم پرمیوم، با قیمت ۷۱ هزار و ۴۰۰ دلاری ‌تریم پرمیوم پلاس است. بهترین ‌تریم ارائه شده برای آن پرستیژ نام دارد و قیمت پایه‌اش از ۷۶ هزار و ۵۵۰ دلار شروع می‌شود. هر دو تریم پرمیوم پلاس و پرستیژ تجهیزات سرگرمی و ایمنی بسیاری را با خود به ارمغان می‌آورند. به عنوان مثال، روی هر دو مدل به صورت استاندارد شاهد ارائه سیستم صوتی سه بعدی Bang and Olufsen هستیم. البته خریداران تریم پرستیژ برای این بخش آپشن سیستم صوتی پیشرفته Bang & Olufsen 3D با ۱۹ بلندگو را هم پیش روی خود می‌بینند.آئودی Q8 مدل 2019

هر سه تریم این خودرو به همان موتور ۳ لیتری توربو شش سیلندر خورجینی در کنار یک گیربکس هشت دنده اتومات مجهز هستند. این موتور که از سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی آئودی استفاده می‌کند ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. آئودی ادعا می‌کند این شاسی بلند بزرگ می‌تواند فقط در ۵.۶ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت افزایش دهد. Q8 به صورت استاندارد به سیستم دو دیفرانسیل کواترو مجهز می‌باشد.

فروش آئودی Q8 مدل ۲۰۱۹ در آمریکا از سال آینده شروع می‌شود. در آلمان و دیگر بازارهای اروپایی از پاییز امسال به احتمال زیاد شاهد حضور این خودرو در خیابان‌ها خواهیم بود.

منبع ترجمه: motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar