انتشار تصویر رندر هیوندای پالیساد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
انتشار تصویر رندر هیوندای پالیساد

در یک بازار فوق العاده بزرگ جهانی، جایی که خودروهای زیادی در سراسر دنیا با تفاوت‌های حداقلی فروخته می‌شوند، سلیقه‌های مردم را نمی‌توان تغییر داد. اگر حداقل یک بار به آمریکا سفر کرده باشید قطعاً متوجه شده و دیده‌اید که مردم علاقه بسیاری به شاسی بلندهای بزرگ هفت و هشت سرنشین دارند، خودروهایی که به احتمال زیاد هیچ وقت نمی‌توانند وارد بازار اروپا شوند. از این دست خودروها می‌توان به فورد اکسپلورر، فولکس واگن اطلس و دوج دورانگو اشاره کنیم.

از سال ۲۰۱۹، یک رقیب جدید به این مجموعه از سوی هیوندای قرار است اضافه شود. اکنون، این شرکت کره‌ای در حال کار بر روی طراحی و توسعه یک شاسی بلند بزرگ به نام پالیساد است. البته هنوز نام رسمی آن اعلام نشده و این اسم ممکن است تغییر کند.

در تصاویر رندری که اخیراً از این خودرو منتشر شده، می‌توانیم ظاهر احتمالی نهایی آن را ببینید. در طراحی این تصویر از تصاویر جاسوسی که اخیراً منتشر شده بود و همچنین مدل کانسپت HDC-2 که ماه ژوئن رونمایی شد استفاده شده است.

در این تصویر رندر مواردی مانند رخ الماس شکل خودرو، چراغ‌های جلوی باریک و پنجره ستون عقب به طور واضح از کانسپت مذکور الهام گرفته‌اند. چنین پنجره‌ای را قبلاً در مرسدس GLE دیده بودیم که ظاهری بسیار جذاب به خودرو می‌دهد.

انتشار تصویر رندر هیوندای پالیساد

در تصویر رندر همچنین موقعیت چراغ‌های مه شکن جدید را می‌توانیم ببینیم که شبیه به مدل جدید سانتافه شده است و به زودی وارد بازار اروپا خواهد شد.

ولی سانتافه تنها خودرویی نیست که پالیساد ممکن است در طراحی خود از آن الهام بگیرد. به احتمال بسیار زیاد این خودرو روی پلت فرمی از کیا ساخته می‌شود.

هر دو مدل پالیساد و پسرعمویش کیا تلوراید گفته می‌شود از یک پلت فرم مشترک استفاده می‌کنند و سیستم انتقال قدرت و پیشرانه‌های آن‌ها نیز یکسان هستند. پیشرانه مدل پایه این خودرو به احتمال زیاد یک نسخه با تیونینگ ضعیف‌تر موتور ۶ سیلندر خورجینی ۳.۳ لیتری بنزینی کیا استینگر خواهد بود. احتمال بسیار زیاد در کنار این موتور شاهد ارائه یک گیربکس هشت دنده اتومات خواهیم بود.

داخل کابین، این خودرو به تمامی تجهیزات و امکانات معمول، شامل آخرین سیستم‌های کمکی رانندگی و همچنین آپشن هایی مانند گرم کن و تهویه صندلی مجهز است.

منبع ترجمه: Motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar