تصاویر جاسوسی بی ام و سری ۴ کانورتیبل مدل ۲۰۲۱

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
تصاویر جاسوسی بی ام و سری 4 کانورتیبل مدل 2021

بی ام و به زودی قصد دارد از یک مدل فیس لیفت سری ۳ رونمایی کند، ولی امروز، اولین تصاویر جاسوسی نمونه تستی سری ۴ در اینترنت منتشر شده که متعلق به مدل کانورتیبل این خودرو است.

سری ۴ فیس لیفت سال آینده احتمالاً به عنوان یک مدل ۲۰۲۰، البته فقط در مدل کوپه رونمایی خواهد شد. نسخه کانورتیبل به احتمال زیاد شش ماه بعد از آن و به عنوان یک مدل ۲۰۲۱ قرار است رونمایی شود.

از آن چه که با نگاهی اولیه به این تصاویر می‌توان متوجه شده، بی ام و تغییرات زیادی روی سری ۴ جدید اعمال کرده است. برای مدل کانورتیبل، بزرگ‌ترین تغییر استفاده از یک سقف پارچه‌ای به جای یک سقف فلزی جمع شونده می‌باشد. طراحی ساده و شیک این خودرو نه تنها ظاهر خودرو را زیباتر خواهد کرد، بلکه آن را سبک‌تر و پویاتر هم می‌کند. سقف پارچه‌ای همچنین هنگام جمع شدن در صندوق عقب فضای کم‌تری را اشغال می‌کنند.

 

از آنجایی که این خودرو روی پلت فرم ماژولار CLAR بی ام و ساخته شده، در مقایسه با مدل فعلی وزن خودرو کاهش زیادی پیدا خواهد کرد. پلت فرم جدید که نخستین بار روی سری ۷ مدل ۲۰۱۶ رونمایی شد، امکان الکتریکی سازی پیشرانه‌های این خودرو را هم فراهم می‌کند.

پیشرانه استاندارد آن یک ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر خطی با بیش از ۲۴۸ اسب بخار قدرت است که از پیشرانه استاندارد مدل فعلی بسیار بیشتر می‌باشد. به صورت استاندارد خودرو دیفرانسیل عقب بوده و به یک گیربکس هشت دنده اتومات مجهز است.

علاقه مندان خودروهای پرفورمنس می‌توانند منتظر نسل جدید M4 باشند که نسخه کانورتیبل هم خواهد داشت. این مدل با نام M440i گفته می‌شود قرار است جایگزین ۴۴۰i فعلی شود.

کابین سری ۴ جدید برای کسانی که با بی ام و های مدرن سروکار داشته‌اند قطعاً آشنا خواهد بود. خودرو از یک صفحه کیلومتر و آمپرهای جدید بهره می‌برد که صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی بزرگی هم در کنار آن قرار است ارائه شود.

علاوه بر دو مدل کوپه و کانورتیبل، سری ۴ فیس لیفت یک نسخه سدان گرن کوپه لیفت بک هم خواهد داشت. ما همچنین انتظار داریم هاچ بک سری ۳ گرن توریسمو نیز راه خود را به خانواده بادی استایل های سری ۴ جدید پیدا کند.

منبع ترجمه: motorauthority

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar