تصاویر مرسدس بنز GLS 2020 منتشر شد

بروزرسانی در: یکشنبه 22 اردیبهشت 98 ساعت 05:31
تصاویر مرسدس بنز GLS 2020 منتشر شد

تصور موجود در مورد مرسدس بنز جدید GLS 2020 تاکنون به تصاویر منتشره با پوشش‌های استتاری و نهایتاً تحلیل‌های کارشناسی ختم می‌شد، ولی اکنون عکس‌های جدیدی از بزرگترین خودروی این کلاس، شکوه نسخه تولیدی آن را به وضوح به تصویر می‌کشد.

نسل جدید GLS نسخه اقتباسی از ورژن GLE محسوب می‌شود و از همان زبان طراحی مدرن بنز بهره می‌برد. مرسدس بنز برای پاسخ به ب‌ام‌و X7 از خطوط نرم و چین و قوس‌های زیبا برای GLS استفاده کرده و در کنار این ویژگی ماهیت جعبه‌ای و باکسی شکل خود را حفظ کرده است.

در مقایسه با خودروهای کامپکت این کلاس، GLS از کروم بیشتری در بدنه خود برخوردار است. در نمای انتهایی خودرو هم شباهت‌های انتهایی این خودرو به GLE مشهود است و چراغ‌های LED در آن کشیده و باریک از آب درآمده است.

تصاویر مرسدس بنز GLS 2020 منتشر شد

هرچند این خودرو اشتراکات زیادی با GLE دارد، ولی فضای درونی و داشبورد ویژگی‌های منحصربه فرد خود را حفظ کرده و شاهد طراحی و چیدمان جدید درون آن هستیم. مواد به کار رفته داخل بنز از مواد درجه یک ساخته شده و صفحه نمایش دوقلو و با کیفیت چشمگیر به نظر می‌رسد.

کابین فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان به خصوص مسافران ردیف دوم قرار می‌دهند. فاصله محوری در این خودرو بیش از ۶ سانتی‌متر افزایش یافته و با طولی نزدیک به ۳,۱۳۷ میلی‌متر بیشتر از فاصله طولی ۳,۱۰۴ میلی‌متری ب‌ام‌و X7 ظاهر شده است.

تصاویر مرسدس بنز GLS 2020 منتشر شد

مشتریان با توجه به نیاز خود می‌توانند خودرویی با پیشرانه هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی در کنار پیشرانه درون سوز خطی ۶ را سفارش دهند. در نسخه‌های AMG هم پیشرانه‌های ۴ لیتری V8 توئین توربو ارائه خواهد شد. تمامی نسخه‌های این خودرو به سامانه انتقال قدرت ۹ سرعته خودکار مجهز خواهد شد.

از طرفی می‌باخ هم روی نسخه فوق لوکس GLS برند اتوماتیک می‌کند. گران‌ترین نسخه این خودرو دارای ویژگی‌های منحصر به فردی روی سپر، جلو پنجره و چرخ‌هاست. نخستین نسخه رسمی این خودرو در نمایشگاه خودرویی ۲۰۱۹ نیویورک در ۱۷ آوریل به نمایش درخواهد آمد.

عصر ایران

خودروهای ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar