جیپ رانگلر پلاگین هیبریدی سال ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود + گالری تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
جیپ رانگلر پلاگین هیبریدی سال 2020 رونمایی می‌شود + گالری تصاویر

شرکت جیپ سال پیش از برنامه‌های خود برای رونمایی از یک رانگلر پلاگین هیبریدی رونمایی کرد. امروز در بیانیه‌ای شرکت جیپ اعلام کرده که ماژول برق الکترونیکی این خودرو در کارخانه Toledo Machining Plant در اوهایو قرار است ساخته شوند. کار نصب نرم افزار مناسب و همچنین انجام تست‌های نهایی نیز قبل از ارسال دستگاه‌ها به خط تولید Toledo نیز در این کارخانه انجام خواهند شد.

ماژول برق الکترونیکی از دو ماژول مبدل برق و شارژر دوگانه داخلی تشکیل شده است. این شارژر شامل یک شارژر آنبرد و یک مبدل DC/DC می‌شود. جیپ این ماژول را داخل یک ساختار مقاوم و حفاظت شده، زیر خودرو و بین اگزوز و میل گاردان نصب خواهد کرد.

جیپ رانگلر پلاگین هیبریدی 2020

مانند بسیاری از خودروهای پلاگین هیبریدی، موتورهای الکتریکی خودرو به کمک ماژول مذکور قدرت بیشتری تولید خواهند کرد که به نوبه خود سبب کاهش مصرف سوخت خودرو شده و به افزایش رنج حرکتی تمام الکتریکی هم کمک می‌کند. جیپ هنوز نگفته از کدام موتور بنزینی در کنار سیستم هیبریدی استفاده خواهد کرد، ولی به احتمال زیاد این پیشرانه، همان موتور ۳.۶ لیتری شش سیلندر خورجینی که در کرایسلر پاسیفیکا هیبریدی هم وجود دارد خواهد بود.

در حال حاضر، آپشن موتور ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر از سیستم هیبریدی ملایم eTorque شرکت استفاده می‌کند و در نسخه چهار در Unlimited به ترتیب ۱۰.۶ و ۹.۸ لیتر در شهر و اتوبان به ازای هر صد کیلومتر و در مدل دو در به ترتیب ۱۰.۲ و ۹.۴ لیتر بنزین مصرف می‌سوزاند. این اعداد در مقایسه با موتور ۳.۶ لیتری شش سیلندر خورجینی با گیربکس ۸ دنده اتومات بسیار بهینه شده‌اند.

جیپ رانگلر پلاگین هیبریدی سال 2020 رونمایی می‌شود + گالری تصاویر

رانگلر پلاگین هیبریدی در سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد و یکی از ۳۰ مدلی است که فیات کرایسلر قول داده تا سال ۲۰۲۲ با پیشرانه‌های الکتریکی شده روانه بازار خواهد کرد. پاسیفیکا هیبریدی در حال حاضر تنها مدل پلاگین هیبریدی فیات کرایسلر محسوب می‌شود و با مصرف سوخت ترکیبی ۷.۲ لیتر به ازای هر صد کیلومتر و رنج حرکتی تمام الکتریکی ۵۰ کیلومتر توانسته فروش خوبی در بازار تجربه کند.

آفرود کردن با یک پیشرانه تمام الکتریکی بی سروصدا قطعاً برای آفرودرها جذاب نخواهد بود، ولی قدرت بیشتر و مصرف سوخت پایین‌تر یک پیشرانه هیبریدی قطعاً می‌تواند بر جذابیت‌های آن بیفزاید.

منبع ترجمه: motortrend

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar