رنو آرکانا Renault Arkana رونمایی شد + گالری تصاویر و ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رنو آرکانا Renault Arkana رونمایی شد + گالری تصاویر و ویدیو

از سال بعد که مدل نهایی آرکانا وارد بازار بشود، رنو قرار است به اولین شرکت سازنده خودروهای عادی تبدیل شود که یک شاسی بلند کوپه در مجموعه مدل‌های خود دارد.

اکنون، در نمایشگاه اتوسالن مسکو این شرکت از مدل کانسپت آن رونمایی کرده و توانسته حسابی سروصدا به پا کند. رنو می‌گوید آرکانا یک مدل ترکیبی از زیبایی یک سدان و قدرت و جاداری یک شاسی بلند می‌باشد و باید اعتراف کرد که نتیجه مدلی بسیار زیبا شده است.

این مدل کانسپت پیش نمایشی از یک کراس اور سگمنت C را به ما نشان می‌دهد که بعد از ورودش به بازار روسیه در سال ۲۰۱۹، در بازارهای جهانی دیگر هم قرار است فروخته شود. گرچه، رنو اشاره کرده که آرکانا قرار نیست در اروپا به فروش برسد.

رنو آرکانا Renault Arkana رونمایی شد + گالری تصاویر و ویدیو

از نظر طراحی، رنو آرکانا یک مدل اسپرت با ارتفاع از سطح زمین بالا و گلگیرهای پهنی است که به رینگ‌هایی ۱۹ اینچ مجهز شده است. البته، این مدل به لطف مواردی مانند خط کمر بالا، خط سقف کوپه مانند، تزئینات کرومی و سقف شیشه‌ای پانوراما ظاهری بسیار شیک دارد.

از کناره‌ها، خودرو بیشتر به یک سدان با ارتفاع بالا شبیه است تا یک کراس اور کوپه! آرکانا همچنین از برخی عناصر طراحی رنو مانند چراغ‌های جلو C شکل، خطی که چراغ‌های عقب را به هم وصل می‌کند و جلو پنجره آشنای رنو بهره می‌برد.

بعد از ورود به بازار در روسیه به سال ۲۰۱۹، رنو آرکانا در کشورهای مختلفی در سراسر جهان از جمله آسیا فروخته خواهد شد. البته شرکت برنامه‌ای برای فروش آن در اروپا ندارد.

رنو آرکانا Renault Arkana رونمایی شد + گالری تصاویر و ویدیو

رنو نمایشگاه خودروی مسکو را برای رونمایی جهانی آرکانا انتخاب کرده چون این شرکت در سال ۲۰۱۷ توانست تقریباً یک سوم سهم بازار روسیه را با فروش ۴۴۸ هزار و ۲۷۰ دستگاه (۲۸ درصد سهم بازار) به خود اختصاص دهد. روسیه همچنین دومین بازار بزرگ جهانی برای رنو محسوب می‌شود و تا سال ۲۰۲۲ به اولین بازار خارجی رنو از نظر میزان فروش تبدیل خواهد شد.

علاوه بر این، ایده آرکانا ظاهراً از روسیه آمده و در طراحی و توسعه آن تیم‌های رنو روسیه نقش پررنگی داشته‌اند. هنوز جزئیات فنی از این مدل جدید در دست نیست. آرکانا در کارخانه رنو در مسکو، در کنار کپچر تولید خواهد شد و به احتمال زیاد پلت فرم دو مدل یکی است.

منبع ترجمه: carscoops

ویدیو:

گالری تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar