رونمایی از تویوتا آوالون و کمری TRD + تصاویر

چهارشنبه 23 آبان 97 ساعت 15:01
رونمایی از تویوتا آوالون و کمری TRD + تصاویر

شرکت تویوتا با اعلام این که قصد دارد از دو مدل آوالون و کمری TRD در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی کند خیلی‌ها را سورپرایز کرد. در حالی که خیلی‌ها اعتقاد دارند که بازار نیازی به چنین مدل‌هایی ندارد، ولی این موضوع نه تنها تویوتا را دل سرد نکرده، بلکه شرکت سه ویدیوی تبلیغاتی در مورد این خودرو در فیس بوک خود منتشر کرده است.

این کلیپ‌ها که به نظر نسخه‌ای آزار دهنده‌تر از کمپین تبلیغاتی Real People شورولت به نظر می‌رسند، نگاهی به این دو نسخه ویژه می‌اندازند و در عین حال، هیچ چیزی در مورد آن‌ها فاش نمی‌کنند.

در این کلیپ‌ها می‌بینیم که آوالون TRD ظاهری تهاجمی و خشن با تزئینات مشکی براق، رکاب‌های اسپرت و رینگ‌های آلیاژی خاصی دارد.

این طراحی اسپرت داخل کابین هم ادامه پیدا کرده و آوالون TRD به روکش چرم مشکی با دوخت متضاد قرمز مجهز شده است. از موارد قابل توجه دیگر می‌توان به گلدوزی روی پشت سری‌ها، کمربندهای ایمنی قرمز و کفپوش های ویژه اشاره کرد.

رونمایی از تویوتا آوالون و کمری TRD + تصاویر

کمری TRD در مقایسه با نسخه عادی خود تغییرات ظاهری زیادی نداشته و فقط شاهد یک سقف با رنگ متضاد مشکی و طراحی تهاجمی‌تر و خشن‌تر قسمت عقب هستیم. در بخش عقب شرکت یک دیفیوزر به رنگ مشکی براق، یک باله عقب و یک سیستم اگزوز TRD را نصب کرده است.

داخل کابین، روکش چرم مشکی و قرمز و کفپوش هایی با نشان TRD می‌توانیم ببینیم.

تویوتا هنوز در مورد مشخصات فنی خودروها سخنی نگفته، ولی آوالون TRD به احتمال زیاد از پیشرانه نام آشنای ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر خورجینی با ۲۶۸ اسب بخار قدرت و ۳۳۵ نیوتن متر گشتاور بهره خواهد برد.

کمری TRD از سویی دیگر احتما لا پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر یا یک ۶ سیلندر خورجینی ۳.۵ لیتری روانه بازار خواهد شد. با توجه به این که خودرو یک سدان اسپرت است، احتمال استفاده از موتور دوم بسیار بیشتر است. در نتیجه، می‌توانیم انتظار خروجی‌هایی برابر با ۳۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۶۱ نیوتن متر گشتاور از این خودرو داشته باشیم.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar