رونمایی از فیس لیفت جنسیس G90 مدل ۲۰۲۰ در کره + تصاویر

سه شنبه 6 آذر 97 ساعت 19:11
رونمایی از فیس لیفت جنسیس G90 مدل 2020 در کره + تصاویر

شرکت جنسیس به عنوان شاخه لوکس ساز هیوندای از نسخه به روز شدن سدان G90 برای بازارهای جهانی مختلف رونمایی کرد. شاید با توجه به تغییرات زیاد ظاهری فکر کنید که با یک نسل جدید از G90 روبرو هستید، ولی جالب است بدانید این خودرو فقط یک مدل فیس لیفت نسخه فعلی محسوب می‌شود.

جنسیس نیز مانند هیوندای ظاهراً علاقه زیادی به سورپرایز کردن همه با مدل‌های فیس لیفت خود را دارد.

جنسیس G90 سه سال قبل از تأسیس برند جنسیس با نام هیوندای جنسیس و به عنوان مدل پرچم دار سدان هیوندای رونمایی شد. اکنون، شرکت جنسیس از مدل فیس لیفت جدید آن در کره جنوبی رونمایی کرده است. سدان فول سایز لوکس جنسیس G90 رقیبی جدی برای خودروهایی مانند آئودی A8، مرسدس بنز اس کلاس و بی ام و سری ۷، لینکلن کانتیننتال و لکسوس ال اس در بازارهای بین المللی محسوب می‌شود و در مدل فیس لیفت خود، با ظاهر جذابی که دارد قطعاً دردسرهای زیادی برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد. در حالی که شرکت‌های لوکس ساز در طراحی مدل‌های پرچم دار خود بسیار محافظه کارانه رفتار می‌کنند، جنسیس کاملاً شجاعانه تغییرات بزرگی روی مدل جدید G90 ایجاده کرده است.

رونمایی از فیس لیفت جنسیس G90 مدل 2020 در کره + تصاویر

جنسیس G90 مدل ۲۰۲۰ به یک جلوپنجره جدید که از نظر ابعاد بزرگ‌تر شده مجهز می‌باشد و این افزایش سایز، به سپر جلو هم سرایت کرده و شاهد سپر عریض‌تری هستیم. خط روی چراغ‌های جلو تا گلگیرها ادامه دارند و از سوی دیگر، چین‌های روی کاپوت عضلانی خودرو ظاهر G90 فیس لیفت را بسیار جذاب کرده است.

چراغ‌های راهنما به روی گلگیرها راه یافته‌اند و شاهد استفاده از دو جفت رینگ ۱۹ اینچ جدید نیز هستیم. بخش عقب G90 جدید به طور کلی بازبینی شده و از چراغ‌های عقب خطی که کل عرض خودرو را گرفته استفاده شده و حروف Genesis هم روی در کاپوت عقب و سیستم اگزوز خودرو نوشته شده است. طراحی بسیار تغییر یافته بدنه خودرو صرفاً به معنی تغییرات زیاد داخل کابین هم نیست و جنسیس تقریباً این بخش را در مقایسه با مدل فعلی دست نخورده باقی گذاشته است.

رونمایی از فیس لیفت جنسیس G90 مدل 2020 در کره + تصاویر

برخی تغییرات حداقلی شامل به روزرسانی شکل طراحی دریچه‌های مرکزی سیستم تهویه مطبوع، استفاده از روکش صندلی‌های جدید و دیگر تغییرات از این دست می‌شود. جنسیس برخی سیستم‌های کمکی رانندگی و ایمنی مختلفی روی G90 فیس لیفت ارائه کرده است. در بازار کره، G90 همچنان از همان موتورهای ۳.۸ لیتری شش سیلندر خورجینی، ۳.۳ لیتری شش سیلندر خورجینی و ۵ لیتری هشت سیلندر خورجینی استفاده خواهد کرد.

فروش جنسیس G90 فیس لیفت در آمریکا از نیمه اول سال آینده میلادی شروع خواهد شد. هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده، ولی به احتمال زیاد، قیمت آن تفاوت زیادی با قیمت پایه ۶۹ هزار دلاری مدل فعلی نخواهد داشت. جالب است بدانید شرکت جنسیس برنامه طراحی و ساخت یک مدل فیس لیفت برای سدان سایز متوسط G80 را هم در دست اقدام دارد.

منبع ترجمه: Genesis

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar