رونمایی از مرسدس آ ام گ GLE 63 S کوپه تیونینگ لهستانی‌ها + ویدیو

بروزرسانی در: یکشنبه 9 دی 97 ساعت 02:22
رونمایی از مرسدس آ ام گ GLE 63 S کوپه تیونینگ لهستانی‌ها + ویدیو

بدون شک یکی از قوی‌ترین مرسدس آ ام گ GLE 63 S های دنیا خودرویی است که تیونر لهستانی AutoDynamics در جدیدترین پروژه خود تیونینگ کرده است.

این ابر شاسی بلند با نام پروژه اینفرنو از برخی آپگریدهای موتور مانند توربوشارژر سفارشی، تنظیم جدید ECU و یک سیستم اگزوز جدید بهره می‌برد.

نتیجه این تغییرات ۷۹۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۸۱ نیوتن متر گشتاور می‌باشد. این GLE 63 S کوپه صفر تا صد را فقط در ۳.۲۵ ثانیه پر می‌کند و حداکثر سرعت خود را می‌تواند تا ۳۳۶ کیلومتر بر ساعت افزایش بدهد.

رونمایی از مرسدس آ ام گ GLE 63 S کوپه تیونینگ لهستانی‌ها + ویدیو

این عدد تقریباً ۱ ثانیه سریع‌تر از GLE 63 S کوپه استوک است. حداکثر سرعت مدل استاندارد روی ۲۵۰ کیلومتر محدود شده، البته این محدودیت سرعت با سفارش پکیج AMG Driver به ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا می‌کند. موتور توربو ۵.۵ لیتری هشت سیلندر خورجینی استاندارد این خودرو ۵۷۶ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد که به کمک یک گیربکس ۷ دنده اتومات تیونینگ شده توسط آ ام گ به تمام چرخ‌ها ارسال می‌گردد.

تیونر لهستانی اتو دینامیکز این مرسدس آ ام گ GLE 63 S کوپه را به یک کیت بدنه TopCar و رینگ‌های ۲۳ اینچی Vossen با تایرهای ۲۹۵/۳۵ در جلو و ۳۳۵/۳۰ در عقب و نهایتاً یک سیستم تعلیق جدید ساخت براباس مجهز کرده است.

در حالی که تیونرها همچنان در حال کار روی این نسل مرسدس بنز GLE هستند، خود شرکت مرسدس در حال کار روی طراحی و توسعه یک نسل کاملاً جدید از این خودرو می‌باشد. سال آینده قرار است از این خودرو با پیشرانه‌های عادی بنزینی و دیزلی رونمایی شود و مدل GLE 53 کوپه گفته می‌شود با یک موتور توربو دوقلوی ۴ لیتری هشت سیلندر خورجینی روانه بازار خواهد شد.

منبع ترجمه: Carscoops

ویدیو:

تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar