رونمایی از نسخه تولید محدود جدید نیسان جی تی آر در نمایشگاه اتوسالن توکیو

بروزرسانی در: یکشنبه 23 دی 97 ساعت 03:20
رونمایی از نسخه تولید محدود جدید نیسان جی تی آر در نمایشگاه اتوسالن توکیو

شرکت نیسان امروز از یک نسخه ویژه تولید محدود جی تی آر در اتوسالن توکیو رونمایی کرده است. از آن جایی که این نسخه ویژه فقط در بازار ژاپن فروخته خواهد شد، رونمایی آن در اتوسالن ۲۰۱۹ قطعاً تصمیم خوبی بوده است. جالب است بدانید نیسان این خودرو را به گرامیداشت همکاری آن‌ها با نائومی اوزاکا، ستاره تنیس ژاپنی ساخته است.

اوزاکا اکنون به عنوان سفیر برند با نیسان همکاری می‌کند و در طراحی سه رنگ بدنه Midnight Opal، Brilliant White و Meteor Flake برای این نسخه ویژه جی تی آر با نیسان همکاری داشته است.

از ای نسخه ویژه جدید فقط ۵۰ دستگاه ساخته خواهد شد و قطعاً، مشتریان پروپاقرص زیادی برای خرید آن‌ها صف خواهند کشید. این نسخه ویژه به چراغ‌های عقب LED، باله عقب فیبر کربنی، چرم دو رنگ داخل کابین و بسیاری موارد دیگر مجهز می‌باشد.

رونمایی از نسخه تولید محدود جدید نیسان جی تی آر در نمایشگاه اتوسالن توکیو

این نیسان جی تی آر خاص که در اتوسالن توکیو رونمایی شده رنگ بدنه‌ای زیبا در مایه‌های بادمجانی داشته و داخل کابین شاهد روکش چرم مشکی و کرمی هستیم. تغییرات ظاهری زیادی در این نسخه ویژه نمی‌بینیم و ظاهراً شرکت اصلاً قصد چنین کاری را نداشته است. البته با این رنگ بدنه جدید، نیسان جی تی آر ظاهری فوق العاده دارد.

جدای از بحث طراحی ظاهری، این نیسان جی تی آر به لطف موتور شش سیلندر خورجینی توربو دوقلوی ۳.۸ لیتری همچنان خودرویی فوق العاده سریع است. با کمک یک گیربکس شش دنده دو کلاچه و یک سیستم دو دیفرانسیل پیشرفته، صفر تا صد خودرو برابر با زیر ۳ ثانیه می‌باشد. اوزاکای ژاپنی در حالی که هنوز بیست ساله هم نشده توانسته قهرمانی مسابقات گرند اسلم را به دست بیاورد و بدون شک، این موضوع در انتخاب وی به عنوان سفیر برند نیسان نقش زیادی داشته است.

منبع ترجمه: Carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar