رونمایی از کانسپت جدید جیلی در نمایشگاه شانگهای + تصاویر

بروزرسانی در: چهارشنبه 28 فروردین 98 ساعت 17:13
رونمایی از کانسپت جدید جیلی در نمایشگاه شانگهای + تصاویر

شرکت چینی جیلی در نمایشگاه شانگهای از کانسپتی به نام Preface رونمایی کرده و آن را اولین سدان لوکس و اسپرت خود توصیف می‌کند. در طراحی این خودرو از نسخه تکامل یافته زبان طراحی Expanding Cosmos استفاده شده و پیش نمایشی از چند خودرو است که طی دو سال آینده قرار است رونمایی شوند. شرکت جیلی که از سال ۲۰۱۰ مالک ولوو نیز هست، اطلاعات زیادی در مورد این خودروها منتشر نکرده، ولی گفته که قصد عرضه آن‌ها در بازارهای مختلف جهانی را دارد.

از نظر طراحی بدنه، کانسپت Preface بخش جلویی فوق العاده زیبا و شیکی دارد و جلوپنجره‌اش در مقایسه با محصولات قبلی جیلی بلندتر و پهن‌تر شده است. در جلوپنجره همچنین شاهد یک سری اسلات های عمودی هستیم که برای ظاهری شناور دادن به لوگوی جیلی به آن اضافه شده‌اند.

در دو سوی جلوپنجره شاهد چراغ‌های LED و دریچه‌های ورودی هوای زیبایی هستیم. این مدل کانسپت همچنین به یک کاپوت عضلانی و خطوط روی بدنه بسیار زیبایی مجهز می‌باشد. درهای خاص این خودرو بدون شک یکی از نکات قابل توجه در طراحی ظاهری آن است و پنجره‌های بدون قاب و دستگیره‌های جالب توجه آن به این موضوع کمک شایانی کرده‌اند.

رونمایی از کانسپت جدید جیلی در نمایشگاه شانگهای + تصاویر

از دیگر موارد قابل توجه در طراحی کانسپت Preface می‌توان به آینه‌های آیرودینامیک، طراحی تقریباً عمودی بخش عقب و تزئینات فلزی جذاب روی بدنه اشاره کرد. کانسپت Preface همچنین به رینگ‌هایی بهینه از نظر آیرودینامیکی مجهز است که به زیبایی هر چه تمام کالیپرهای برنز رنگ را داخل خود جای داده‌اند.

طراحی جذاب خودرو داخل کابین نیز ادامه پیدا کرده و شاهد یک طراحی دو رنگ با تزئینات برنزی و یک کنسول مرکزی شناور درون کانسپت Preface هستیم. راننده پشت یک فرمان شش ضلعی و صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتالی زیبا می‌نشیند. این کانسپت همچنین یک سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه عریض، سقف شیشه‌ای پانوراما و صندلی‌هایی با طراحی ارگونومیک دارد.

رونمایی از کانسپت جدید جیلی در نمایشگاه شانگهای + تصاویر

جیلی اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی خودرو منتشر نکرده، ولی تأیید نموده که Preface روی پلت فرم CMA که به طور مشترک با همکاری ولوو طراحی شده سوار می‌باشد. خودروهای زیادی از جمله لینک ‌اند کو ۰۱ و ولوو ایکس سی ۴۰ روی این پلت فرم ساخته شده‌اند. با نگاهی به صفحه کیلومتر خودرو که تصویر یک باتری و درصد شارژ ۱۰۰% را نشان می‌دهد می‌توان متوجه شد که کانسپت Preface یک مدل تمام الکتریکی است.

اختصاصی زد فور کار

چری تیگو ۸ در شانگهای رونمایی شد + تصاویر

آن چه در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹ خواهد گذشت

۵ خودروی برتر نمایشگاه سئول ۲۰۱۹ + تصاویر

۵ روند مهم در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹

نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹

نگاهی به شاسی بلند لوکس کارلمن کینگ + تصاویر

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "رونمایی از کانسپت جدید جیلی در نمایشگاه شانگهای + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
a
مهمان

ماهمچنان درحسرت سوارشدن یک ماشین خوب ایرانی